Nasze Mi¶ki - Lancer CBO 4G92 i CSO 4G63
Pawel`85 - 08-10-2009, 22:01
puntspusy napisał/a: |
twoj tez jest w pyte, black rules
jednak przydalaby mu sie gleba chocby taka z 2,0 |
to moze jak wroce na stale do kraju i oponu nizszy profil tez wstawie bo te mam straszne balony tylko nie teraz bo na islandie to raczej sie nie nadaje
Z zaciskami tez juz planowalem powalczyc tylko maznac je na czerwono
tak jak wszystko inne (zegary przyciski itp taki troche HELL Karawan )
kawawan szczerze takie bylo moje pierwsze skojarzenie jak zobaczylem fotke na stronie autochandlu musialem go miec
pozdro
puntspusy - 10-10-2009, 16:29
W lancerze CBO przy 185 tys. pompa wody zaczela ciec postanowilem wiec ja wymienic
w srode kurierem przyszla ta
na szczescie uczciwy sprzedawca przeslal druga i w poniedzialek bede mogl zrobic rozrzad
postanowilem wymienic calosc
oto zestaw ktory bede wkladal
pasek - mitsuboshi
napinacz - koyo
pompa wody - GMB
uszczelniacze - NOK
rosomak1983 - 10-10-2009, 18:02
puntspusy, wszystko cacy tylko te uszczelniacze to ostani syfff....
Nie zdziw sie jak Ci zacznie niedługo cieknać na uszczelniaczu wału korbowego za jakis czas po zmianie na ten szajs....
londolut - 10-10-2009, 18:30
rosomak1983 napisał/a: | puntspusy, wszystko cacy tylko te uszczelniacze to ostani syfff.... | U mnie Corteco (w pudełku jest NOK) jeżdż± już przeszło 2 lata i jako¶ nic im się nie dzieje.
puntspusy - 11-10-2009, 10:51
u mnie w pudelku corteco sa rowniez nok-i, na tym forum znalalzlem same dobre opinie na ich temat, ludzie pisza ze jesli brac zamienniki to tylko te
pogadam z mechanikiem co on na to
rosomak1983 - 11-10-2009, 17:34
puntspusy, tez miałem noki zauwaz jaka to jest twarda guma wg mojego mechaniora jednego do niczego sa.... U mnie sie rozciekły
j-rules - 12-10-2009, 12:16
U mnie nie wiem jakie bylywiem, ze pudelko corteco. I narazie wszystko spoko, 10 tysiecy z hakiem przejezdzilem, poki co bez problemu (odpukac)
puntspusy - 12-10-2009, 18:41
dogadalem sie z mechanikiem ze jesli oryginalne sa w dobrym stanie to niech zostawi jesli nie to ryzykujemy nok-i, ale on uciszyl sie na widok nok-ow powiedzial ze najlepszy zamiennik jaki jest - koles robi tylko japonie glownie hondy
takze dzieki rosomak za uwage bo jak widac sa wyjatki od reguly
rosomak1983 - 13-10-2009, 00:15
puntspusy, spoks mówie jak było w moim przypadku...
Hugo - 13-10-2009, 16:55
NOK/Corteco = bardzo dobre uszczelniacze.
puntspusy - 13-10-2009, 18:47
moj mechanik stwierdzil, ze oryginalne uszczelniacze ktore mialem sa w dobrym stanie takze NOKi zostaly lezec- just in case
rosomak1983 - 13-10-2009, 20:14
puntspusy, a w jaki spobób mogl to stwierdzic pozatym ze nie ciekna
Zeby je zobaczyc trzeba je wyjac a jesli sie je wyjmie to obowiazkowo zmienić...
puntspusy - 27-10-2009, 16:12
stan licznika CSO z 27.10.2009
do CSO trafily nowe opony contiwintercontact 195/55/R16 (zakupione -09.2009)
CSO na zimowkach
do CBO trafily stare debice frigo, jesli u mnie zostanie to w przyszlym roku kupie nowe
Hugo - 27-10-2009, 16:50
Podobaj± mi się te Lancery w kombi.
puntspusy - 13-11-2009, 20:03
chcialem sie podzielic takim spostrzezeniem, otoz od niespelna pol roku testuje lancera CSO zas CBO od 3 lat, i wydawac by sie moglo, ze w tego typu aucie konstruktorzy powinni pewne rzeczy ulepszac, dopracowywac ale jest cos w CBO co jest znacznie lepsze od CSO. Chodzi mi o uklad kierowniczy/zawias/podloge. Naprawde czuje sie bezpieczniej pokonujac zakrety w CBO, auto klei sie do drogi bez wzgledu na opony czy mam stare zimowki czy tez nowe letnie prowadzenie jest wysmienite. Auto jedzie tam gdzie chce, ominiecie dziury na ostrym zakrecie nie powoduje utraty przeczepnosci na mokrym. W CSO tez jest dobrze ale imo gorzej, czasami czuje ze buda chce uciec w przeciwnym kierunku choc podwozie trzyma dobrze. Ot taka dygresja po szybkich 100km bocznymi po slasku
|
|
|