To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - natępny problem traci zapłon??

VirMan - 29-09-2009, 18:20

w sensie co tamtej ? :) bo moja się zmieliła dość ostro :P tamta od kosiorowej była więc jak mam wierzyć była w bardzo dobrym stanie :)
wojtas - 29-09-2009, 19:01

Jaceksigma napisał/a:
Silnik zaczął mi szarpać po prostu tak jak by tracił zapłon. Trzymając gaz w jednej pozycji silnik traci obroty i zaraz odzyskuje. generalnie nie da się jeździć. To samo jest na benzynie i na gazie. Myślę ze to może aparat zapłonowy? albo coś z komputerem. Jakie są wasze pomysły?


W moim przypadku szarpanie występowało do 3000 obr szczegulnie po rozgrzaniu silnika. wymiana kopułki i palca pomogła.

[ Dodano: 29-09-2009, 19:03 ]
VirMan napisał/a:
tamta od kosiorowej była więc jak mam wierzyć była w bardzo dobrym stanie

Do dobrego stanu to jej sporo brakowało w środku jakby ktoś szlifierką buszował przyklejona do aparatu na silikon, ale zato orginał mitsu. :wink:

Anonymous - 29-09-2009, 20:26

wojtas021180, wolałem do aparatu kopułkę na silikon przykleić (oryginalny o ring skruszał i się wysypał) niż miała by się tam woda dostać wybrałem mniejsze zło :biggrin:
VirMan - 29-09-2009, 21:19

no moja teraz jest jakby ktoś szalał powyłamywanym palcem przerywacza :D :D - mam zrytą na maxa i my zrywa czasem - pomogło że mam nowy palec i go podrasowałem takimi ząbkami jak w oryginale , bo miał gładki czubek.. :evil:
Ale póki co da się jeździć :) Udało mi się trasę toruń-centrum do kwidzyń IP zrobić w 58 minut - nie pytajcie jak , po prostu musiałem nadrobić korki ,a prezentację miałem bardzo istotną :]
dumny jestem z autka , mimo to że mi alternatorem pomachał tuż przed i w czasie wyjazdu :P puki co mam 110 3000 GT i działa ok :]

wojtas - 30-09-2009, 07:05

VirMan napisał/a:
podrasowałem takimi ząbkami jak w oryginale , bo miał gładki czubek..


mój orginalny też miał ząbki. Zastanawiam się do czego one są potrzebne jak na zamienniku ich niema i autko śmiga ???

VirMan - 30-09-2009, 09:00

chodzi o to ,że jest taka zasada w fizyce - że z grubsza rzecz biorąc więcej ladunku jest na ostrych fragmentach przewodnika niż na gładkich. I jesli masz ząbki , to nie jest tylko jedno wyładowanie , ale jakby seria kilku wyładowań , i mniejsze straty energii w kopułce. jak chcesz dokładniejsze wyjaśnienia to zapraszam na kurs fizyki :P google np :P
wojtas - 30-09-2009, 13:03

To znaczy. że producenci zamienników nie znają się na fizyce. :D :idea:
VirMan - 30-09-2009, 20:04

nie - oni liczą na naszą ignorancję - działać bedize a żę krócej , czy gorzej -kogo to obchodzi - ważne zę taniej i więcej zarobią :P
wojtas - 01-10-2009, 07:19

No zobacymy co jest warty palec made in italia. Orginał mitsu odmówił posłuszeństwa po trzch latach.
Jaceksigma - 04-10-2009, 13:30

Wracając do tematu wymiana kopułki palca i przy okazji cewki pomogła. już nie szarpie :) zobaczymy czy na długo...
lukasz12 - 04-10-2009, 13:36

To zależy jakiej jakości są te części które kupiłeś. Możesz napisać dla innych co kupiłeś i gdzie to będzie wiadomo czy to jest coś warte


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group