Sigma/Diamante Ogólne - soft turbo do sigmy:P
Anonymous - 15-09-2009, 09:03
zbyszek05 napisał/a: | zakupiłem sobie od SL 226 konny i jestem zadowolony chociaż niedosyt mam ale podoba mi się jak się zbiera do 200 |
Znaczy nie rozumiem, masz w Sigmie silnik z Mercedesa SL ?
VirMan - 15-09-2009, 09:33
no zalezy jak będizesz używał , owszem , przednie zaiwezenie , skrzynka i wogóle od 3000 gt , roboty jest sporo.. well , ja stwierdziłem ze zrobie 0.15 i po kłopocie , skrzynki nie rozwalę , zawieszenie wytrzyma , a trocjhę koników więcej i mniejsze spalanie :]
Anonymous - 15-09-2009, 12:39
Herdi napisał/a: | Znaczy nie rozumiem, masz w Sigmie silnik z Mercedesa SL ? |
no to tak dla poprawienia chumoru, jakiś czas temu na allegro było 3000gt z silnikiem volkswagena 1.9tdi
Anonymous - 15-09-2009, 13:38
pol165256 napisał/a: | 3000gt z silnikiem volkswagena 1.9tdi |
zbyszek05 - 15-09-2009, 18:51
no herdi - żart się ciebie trzyma SL - wolniejsza wersja 3000Gt - znaczy się bez turbin - 226 koni .od merca to inna bajka - wolałbym juz całego
Anonymous - 16-09-2009, 21:03
Dziś gadałem z jednym mechanikiem, który mówił, że naprawiał Sigmę z biturbo.
Gość miał wielkie problemy ze sprzęgłem, podobno na 4 palił laczki.
Założył sliki (czy jak to się pisze) i poukręcał wszystko.
Samochód został odszykowany i sprzedany w Polskę.
Może gdzieś jeździ!!!
Włożenie silnika od 3000gt jest możliwe, ale Sigma to nie 3000gt.
Jak chcesz szaleć, to kup 3000gt lub Subaru Impreza z najmocniejszym silnikiem.
Pozdrawiam!!!!!
Zajc3w - 16-09-2009, 22:15
rkasia11 napisał/a: | Dziś gadałem z jednym mechanikiem, który mówił, że naprawiał Sigmę z biturbo.
Gość miał wielkie problemy ze sprzęgłem, podobno na 4 palił laczki.
Założył sliki (czy jak to się pisze) i poukręcał wszystko.
Samochód został odszykowany i sprzedany w Polskę.
Może gdzieś jeździ!!!
Włożenie silnika od 3000gt jest możliwe, ale Sigma to nie 3000gt.
Jak chcesz szaleć, to kup 3000gt lub Subaru Impreza z najmocniejszym silnikiem.
Pozdrawiam!!!!! |
Lancer EVO lepszy od Imprezy bo....... mitsu? ;P
Silnik biturbo z sigmowską skrzynią i sprzęgłem to idiotyzm - skrzynia się rozpadnie a sprzęgło będzie ślizgać. Jak swap to wszystkiego silnik +skrzynia+półosie+wał+tylne zawieszenie. Ale założę się że wał będzie za krótki, podobnie jak półosie. Niby da się pospawać wstawki ale jak to będzie działać??? Gdybym miał zbędną kasę i zaplecze techniczne spróbowałbym, ale o tylko sfera snów i marzeń.
VirMan - 17-09-2009, 03:19
dlatego ja (jak będę robił ) to zrobiłbym 6g74 + skrzynia oraz elektryka na tylną oś - lepiej i łyknie vr4
|
|
|