Pajero II - Problem z R/D LOCK-iem
jawaldek - 27-12-2009, 16:44
gołąb napisał/a: |
Nie masz racji kolego blokada jest bardzo pomocna-gdy ja zalaczysz to obydwa kola tylnego mosto ciagna Ci na 100% |
na 100% masz rację
gołąb napisał/a: | a bez blokady niekoniecznie |
nawet na pewno jabol66 napisał/a: | ale najczęściej pomaga Ci się to szybciej zakopać | zależy od techniki jazdy->>
może opiszę zjawisko jazdy po grząskim piachu->> bez włączonego tylnego natychmiast się zakopał a po włączeniu szybko się z opresji wydostał. No i niestety Panowie robimy OT bo to nie w temacie. ale już tak bywa jak dyskusja się rozkręca.
1405 - 27-12-2009, 17:23
jawaldek napisał/a: | gołąb napisał/a: |
Nie masz racji kolego blokada jest bardzo pomocna-gdy ja zalaczysz to obydwa kola tylnego mosto ciagna Ci na 100% |
na 100% masz rację
gołąb napisał/a: | a bez blokady niekoniecznie |
nawet na pewno jabol66 napisał/a: | ale najczęściej pomaga Ci się to szybciej zakopać | zależy od techniki jazdy->>
może opiszę zjawisko jazdy po grząskim piachu->> bez włączonego tylnego natychmiast się zakopał a po włączeniu szybko się z opresji wydostał. No i niestety Panowie robimy OT bo to nie w temacie. ale już tak bywa jak dyskusja się rozkręca. |
To ja wtrącę zawsze w takim wypadku można wspomóc się hamulcem ręcznym lub hamulcem głównym wtedy te "leniwe"koło jest przyhamowane i napęd idzie na te które ma możliwość czepienia się podłoża... i jedziemy dalej...
jawaldek - 27-12-2009, 22:10
1405 napisał/a: | można wspomóc się hamulcem ręcznym lub hamulcem głównym wtedy te "leniwe"koło jest przyhamowane i napęd idzie na te które ma możliwość czepienia się podłoża... i jedziemy dalej... |
A......to hamulce nie biorą równo???
Anonymous - 27-12-2009, 22:13
jawaldek napisał/a: | 1405 napisał/a: | można wspomóc się hamulcem ręcznym lub hamulcem głównym wtedy te "leniwe"koło jest przyhamowane i napęd idzie na te które ma możliwość czepienia się podłoża... i jedziemy dalej... |
A......to hamulce nie biorą równo??? |
Ale to mimo wszystko może troszkę pomóc. Przy rozsądnym użyciu...
Anonymous - 27-12-2009, 22:28
1405 napisał/a: |
To ja wtrącę zawsze w takim wypadku można wspomóc się hamulcem ręcznym lub hamulcem głównym wtedy te "leniwe"koło jest przyhamowane i napęd idzie na te które ma możliwość czepienia się podłoża... i jedziemy dalej...
|
...nie próbowałem, nie powiem
Sądzę, że kolega za bardzo wziął sobie do serca opis działania systemów wspomagania trakcji we współczesnych pojarkach. Bo tam tak to działa: luźne koło jest przyblokowywane, ale tylko TO LUŹNE.
jabol66 - 04-01-2010, 20:55
fakt na piachu masz rację ale to faktycznie zeszliśmy z tematu i to zbytnio ....
rogal16-91 - 27-01-2010, 19:50
jabol66 dzięki. oczywiście pomogłeś ale myślę że mylisz się z tą blokadą na pewno się przyda;p
jabol66 - 30-01-2010, 09:42
nie no fakt jest faktem bez wątpięnia przydaje się (ale umiejetnie używana )
Kamila_Urszula - 15-01-2017, 20:18
Panowie gdzie szukać kompresora od blokady i którędy biegnie wężyk do tylnego mostu.
W którym miejscu powinien być zespolony z mostem?
Może jakieś poglądowe foto?
radziwił2001 - 15-01-2017, 21:46
Żeby włączyć blokadę to masz taki przełącznik dift lock i musisz go włączyć. Jeżli dalej blokada nie działa to najprawdopodobniej jest uszkodzony węży który idzie od sprężarki do mostu. Sprężarka pompowała powietrze, które uciekało dziurawym wężykiem. Miałem ten sam problem. Wymieniłem wężyk i działa.
Mirek1275 - 15-01-2017, 22:51
Kamila_Urszula napisał/a: | Panowie gdzie szukać kompresora od blokady i którędy biegnie wężyk do tylnego mostu.
W którym miejscu powinien być zespolony z mostem?
Może jakieś poglądowe foto? |
Sprężarka jest zamontowana w prawym schowku pod tylną, a w longu środkową kanapą.
Kamila_Urszula - 16-01-2017, 05:25
radziwił2001 napisał/a: | Żeby włączyć blokadę to masz taki przełącznik dift lock i musisz go włączyć. Jeżli dalej blokada nie działa to najprawdopodobniej jest uszkodzony węży który idzie od sprężarki do mostu. Sprężarka pompowała powietrze, które uciekało dziurawym wężykiem. Miałem ten sam problem. Wymieniłem wężyk i działa. |
Wcześniej sprężarka działała po naciśnięciu włącznika aż no wyłączenia w/w przyciskiem.
Nic nie załączała.
Teraz przestała- widocznie bezpiecznik padł lub sama sprężarka.
Ma ktoś fotkę w którym miejscu wchodzi wężyk do mostu?
radziwił2001 - 16-01-2017, 07:27
http://www.autoparto.pl/g...dUZTewkiEYg.jpg
To ten wężyk co tak zwisa.
U-96 - 16-01-2017, 08:54
Jeśli sprężarka nie startuje to trzeba szukać problemu w zasilaniu, sterowaniu lub samej sprężarce.
Kamila_Urszula - 16-01-2017, 17:30
radziwił2001 napisał/a: | http://www.autoparto.pl/gfx/terminalczesci/_thumbs/pl/autopartoczesciuzytkownika/czesci/3/b/a/3ba889650589407203d06949bdf6983d/3077141641,iXaYq32dUZTewkiEYg.jpg
To ten wężyk co tak zwisa. |
Brak wężyka chyba zlokalizowany.
Żeby dostać się do kompresora to trzeba cały lewy bok auta rozebrać?
Plastyki za siedzeniem kierowcy?
Jest jakiś bezpiecznik tej sprężarki aby sprawdzić czy jest wysyłany prąd do niej?
[ Dodano: 18-01-2017, 18:14 ]
Mirek1275 napisał/a: |
Sprężarka jest zamontowana w prawym schowku pod tylną, a w longu środkową kanapą. |
U mnie słychać sprężarkę w zaznaczonym miejscu, dostęp max. lipny.
|
|
|