To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Swap gti C50 na CAO/CBO

Krzyzak - 24-09-2009, 13:58

rosomak1983 napisał/a:
Długo nie wytrzymała... Niewiadomo tylko dlaczego...

skrzynia w C52 jest za slaba nawet do silnika 1.5 8v 84 KM (robia sie dziury na zenetrznej biezni lozyska walka sprzeglowego) a co mowic do mocniejszych...

harpagan - 24-09-2009, 14:02

Tyle ze ja pisalem o skrzyni z C58
rosomak1983 - 27-09-2009, 23:18

Ile moze kosztowac remont silnika GTi ??
1.remont taki zeby mozna wlać syntytyka
2.taki zeby jeżdził i nie żarł oleju
Stan poczatkowy je troszke minerała... ok.1.5 litr/8000 km

londolut - 27-09-2009, 23:50

Jak już jeździ na mineralnym to ja bym nie ryzykował syntetyka. Co do kosztów remontu to tak maks koszty na dobrych gratach to ok 1,2-1,4k. Może troszkę więcej, zależy jak policzy cię za robotę.
rosomak1983 - 28-09-2009, 00:06

londolut, chodzi mi ze szlifami i inymi pierodolami... Zeby bylo perfect. Chodzi o same czesci i koszty takich rzeczy których nie zrobi mechanik tj obrobki itp.
Chodzi o silnik z GTi C50

kartomaniak gti - 28-09-2009, 01:44

remont? mnie kosztował 3 k - pierścienie, panewki,sprzęgło,rozrząd głowicarosomak1983, jeżeli chcesz robic szlif przygotuj kilka tys.
londolut - 28-09-2009, 06:15

Ja liczyłem tylko podstawowe rzeczy. nie liczyłem wymiany zaworów i innych rzeczy. Kompletna podstawa.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group