To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] 4G13 a instalacja gazowa

Anonymous - 05-10-2009, 22:22

Tak jak napisałem zaczął dymić i bierze olej,ale z uwagi na to ,że jest to dosyc swieza sprawa nie wiem jeszcze dokładnie w jakiej ilości.
Twarde dowody miałbym wtedy,kiedy bym kupił dwa nowe samochody i do jednego załozył gaz i jezdził nimi na zmiane z taka sama dynamiką.Ale ze mnie nie stac na takie eksperymenty to nie mam jednoznacznych dowodów.

Janek Perz - 05-10-2009, 23:20

Hugo napisał/a:
Janek Perz napisał/a:
w ciepłe dni przy niskiej wilgotności auto na światłach gaśnie
Bzdura.

Kolego, bzdurą jest to że wydaje Ci sie ze lepiej znasz mój samochód niż ja sam. Co do tego co pisałem to jest to moje spostrzeżenie i nie wiem czy akurat wilgotność jest tu najważniejsza, ale na pewno auto w deszczowe dni chodzi lepiej!! Może to tylko kwestia regulacji.
adamovicius napisał/a:
Moj od wymiany do wymiany po 10 tys. km nie wymaga dosłownie zadnej dolewki

No to gratuluje silniczka, ale ten litr oleju między wymianami jestem w stanie poświęcić. Tak jak pisałem gaz nie jest dobry, ale daje oszczędności i tylko o to chodzi.

Anonymous - 06-10-2009, 11:51

adamovicius napisał/a:
Sprawuje sie jak kazde auto.Czyli moim zdaniem źle,gaz zabiera moc,niszczy silnik,po jakims czasie sa problemy z odpalaniem.
Widać że prezentujesz stareotypy. Sekwencja w tym silniku powoduje bardzo mału ubytek mocy, jeżeli o silnik sie dba-dobry olej i trochę częstsza wymiana, świece NGK regularnie wymieniane, kable to sie nic nie będzie działo!!! Sam mam drugie mitsu na lpg i jeszcze najmniejszych problemów nie bylo i mam nadzieję ze tak pozostanie. Jak ze wszystkim jaks sie dba to służy a oszczędności są na jeździe -chyba że ktoś malojeździ to się nie opłaca wkladać.
Arti_Ca0 - 06-10-2009, 18:21

ja gdzies spotkalem sie ze stwierdzeniem, iz nawet prawdziwe zapalniczki sa na benzyne, a nie na gaz;) wg mnie silnik 1.3 jest na tyle oszczedny, ze nie warto go krzywdzic gazem.
Anonymous - 07-10-2009, 14:50

dm17 napisał/a:
adamovicius napisał/a:
Sprawuje sie jak kazde auto.Czyli moim zdaniem źle,gaz zabiera moc,niszczy silnik,po jakims czasie sa problemy z odpalaniem.
Widać że prezentujesz stareotypy. Sekwencja w tym silniku powoduje bardzo mału ubytek mocy, jeżeli o silnik sie dba-dobry olej i trochę częstsza wymiana, świece NGK regularnie wymieniane, kable to sie nic nie będzie działo!!! Sam mam drugie mitsu na lpg i jeszcze najmniejszych problemów nie bylo i mam nadzieję ze tak pozostanie. Jak ze wszystkim jaks sie dba to służy a oszczędności są na jeździe -chyba że ktoś malojeździ to się nie opłaca wkladać.

Nie zaprzeczam. Nigdy nie miałem LPG więc nie wiem jak to jest,ale z tego co widze po znajomych i czytam na forum to z gazem jest wiecej problemów.Jakas kolezanka pisała niedawno na forum o problemie z odpalaniem,w koncu sie okazało,że membrana była do wymiany.Sa to zawsze jakies dodatkowe urzadzenia pod maską,które mogą sie zepsuć i mało tego bo się psują często.Moze gdybym robił duze przebiegi zmieniłbym zdanie.
A poza tym gaz smierdzi,wolę wąchać beznzynke :D

Pexu - 07-10-2009, 15:06

adamovicius napisał/a:
Moze gdybym robił duze przebiegi zmieniłbym zdanie.

Ja robię rocznie 20-25tys i nie zmienię zdania/ Jestem na NIE.

Janek Perz - 07-10-2009, 21:10

adamovicius napisał/a:
Jakas kolezanka pisała niedawno na forum o problemie z odpalaniem,w koncu sie okazało,że membrana była do wymiany.

Jesli odpala sie zimny silnik na gazie to membrana dostaje w d... to oczywiste. Jeśli szanujesz gaz to bedzie działał, od czasu do czasu trzeba jechać na regulacje i tyle. Wracając do pytania od którego się zaczęło to jeśli kolega chce zaoszczędzić to polecam gaz.

Anonymous - 08-10-2009, 09:53

adamovicius napisał/a:
Sa to zawsze jakies dodatkowe urzadzenia pod maską,które mogą sie zepsuć i mało tego bo się psują często.Moze gdybym robił duze przebiegi zmieniłbym zdanie.
Tu sie z Tobą zgodzę, ale jak jest dobra instalacja i DOBRZE ZAŁOŻONA (90% sukcesu) raczej nie powinno sie nic dziać. Ja na jednej zrobiłem 120tyś i nie mialem z nią problemów najmniejszych (stary colciak)

adamovicius napisał/a:
A poza tym gaz smierdzi,wolę wąchać beznzynke :D
Ja nie czuje gazu, tylko na stacji lpg :wink: A benzyne to uwielbiam od syrenki :mrgreen:

pexu napisał/a:
Ja robię rocznie 20-25tys i nie zmienię zdania/ Jestem na NIE.
wszystko jest wyborem i kwestią gustu.

Nawiązując do tematu stwierdzam ze colty i lancery bardzo dobrze znoszą instalacje lpg jeżeli są prawidłowo założone :!: :!:

Marcin-Krak - 18-11-2009, 18:09

Małe porządki w temacie zrobione.
Każdy kto będzie wypowiadał się tutaj w sposób niezgodny z zasadmi Forum od razu dostanie prezent.

ludinho1 - 10-03-2012, 01:06

włożę swoje 5 groszy do tematu. gaz jak najbardziej sprawuje się dobrze o ile sie o niego dba. podstawa to wymiana świec i filtra powietrza co 10tyś , filtr gazu co 20tyś a przewody zapłonowe max co 30tyś . gaz potrzebuje więcej prądu do zapłonu co oznacza że bardziej jest obciążony układ zapłonowy od aparatu po świece a co za tym idzie trzeba pilnowac aby to było w idealnym stanie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group