Chcę Kupić Outlandera - [II 2.0 DID] Outlander - wołowaty czy nie?
Mont - 11-10-2009, 08:44
Krzysiek_slask napisał/a: | A na sam koniec nakleisz na tylnia szybe naklejeczke sony lub pioneer tudziez gustowny tribal i juz 15 kucy w autku wiecej |
ja mam specjalną naklejkę Ralliart ale nie przyklejam bo nie chcę prowokować na światłach
PS
Artykuł stary ale może komuś pomoże w wyborze :
"Cóż, po raz wtóry przekonujemy się, że konie z pojemności są lepiej ułożone od tych, zrodzonych z czipa. I że ocenianie aut na podstawie danych katalogowych może prowadzić do całkiem błędnych wniosków. Tych różnic nie widać "w papierach". "
Anonymous - 11-10-2009, 12:29
30k piechotą nie chodzi........
Anonymous - 11-10-2009, 13:14
papcio napisał/a: |
generalnie w obecnych promocjach nie widać wersji 2,2
|
Chyba się skończyły - były produkowane tylko w 2008 r. Ja kupiłem w sierpniu 2009 rocznik 2008, mieli jeszcze jeden egzemplarz w AUTO GT.
W każdym razie, jak się przejechałem wersją 2,0 w salonie, byłem pewnie, że... nie chcę tego samochodu No i wyszło tak, że jeżdzę 2,2.
mitsu00 - 11-10-2009, 13:53
venglin napisał/a: | papcio napisał/a: |
generalnie w obecnych promocjach nie widać wersji 2,2
|
Chyba się skończyły - były produkowane tylko w 2008 r. Ja kupiłem w sierpniu 2009 rocznik 2008, mieli jeszcze jeden egzemplarz w AUTO GT.
W każdym razie, jak się przejechałem wersją 2,0 w salonie, byłem pewnie, że... nie chcę tego samochodu No i wyszło tak, że jeżdzę 2,2. |
Były produkowane w 2008? Nadal przecież są i są głównym silnikiem Outlandera sprzedawanym w Europie. W PL przestały byś oferowane z powodu wyższej akcyzy.
Pozdr.
papcio - 11-10-2009, 19:51
mitsu00 napisał/a: |
Były produkowane w 2008? Nadal przecież są i są głównym silnikiem Outlandera sprzedawanym w Europie. W PL przestały byś oferowane z powodu wyższej akcyzy.
Pozdr. |
to w takim razie pozostaje instyle + jako ciężarówka
a w przyszłosci potencjalne "wzmocnienie" autka
pozdrawiam i dzieki za pomoc
Paweł
rezon - 11-10-2009, 20:05
piotras napisał/a: | miałem wrażenie że Octavią żony 1,9 105 KM robię go | to tylko wrażenie, chyba że nawet nieco tylko podkręcone 1,9
Gunner - 12-10-2009, 12:39
Powiem tak,-mam zrobione 70000tys/km(34TYS/KM na chipie),probowalem ile pojdzie ,"bralem sie"na trasie niejednokrotnie z innymi autami ,okazuje sie ze benzyny nie takie mocne,hehe(bez turbo) a miale wczesnie Mazdzine 2,5V6,wiec wiem co pisze.Jesli chodzi o outka to na razie zadnych awarii nie mam.
A Pathfinder przeciez nie ma nawet do outka polotow-sprawdzalem.Outek go objezdza jak chce! Szczegolnie na trasie.
Kolega ma octavie w dizlu -140 kucy,na trasie lepiej sie zbiera od outka ale zeby moich 165 konikow -ot tak sobie...nie powiedzialbym,wiec koledzy ze OUTI to WOL z tym sie nie zgadzam.To duza przesada,dobry tuner potrafi z niego zrobic calkiem zwinne auto.Te 140 koni ,fakt,to za malo ale jesli sie go podciagnie do okolo 160-170 i okolo 400NM,
to do lekko szybszej jazdy wystarcza.
Ale co do ponownego kupna outka zastanowilbym sie teraz mocno,chyba wziolbym CX-7 W DIZLU.
Krzysiek_slask - 12-10-2009, 15:09
Gunner napisał/a: |
Ale co do ponownego kupna outka zastanowilbym sie teraz mocno,chyba wziolbym CX-7 W DIZLU. |
Kuszace, nie powiem, ale to bardzo nowa konstrukcja, wrecz swiezynka i nie wiadomo jak sie sprawdzi "w praniu". Ja raczej nie pchalbym sie w nieprzetestowane technologie. Zwlaszcza obawialabym sie tego silnika, po tym jak przeczytalem, iz :
Cytat: | Wysokoprężny motor o pojemności 2,2 l cechuje się wydajnym turbodoładowaniem (generuje 173 KM i 400 Nm) oraz znakomitymi parametrami ekologicznymi, spełniając normę emisji spalin Euro 5. Oczyszczanie odbywa się poprzez wtryskiwanie roztworu wodnego mocznika AdBlue ze zbiornika umieszczonego pod bagażnikiem wprost do układu wydechowego, przed katalizatorem. W ten sposób wywoływana jest naturalna reakcja chemiczna, w której roztwór zmienia ok. 40 proc. tlenków azotu w nieszkodliwy azot. |
Ciekawe, ile bedzie kosztowal taki zbiorniczek z tym plynem i na jak dlugo wystarczy. Znajac zycie, bedzie podobnie jak w przypadku 2.2 HDI znanych z Outka
Mariusz4 - 12-10-2009, 15:17
Krzysiek_slask napisał/a: |
Ciekawe, ile bedzie kosztowal taki zbiorniczek z tym plynem i na jak dlugo wystarczy. Znajac zycie, bedzie podobnie jak w przypadku 2.2 HDI znanych z Outka |
no to radze sprawdzić ile taki zbiorniczek kosztuje i po ilu km trzeba go wymienić - obali to mity jakie krążą na forum. a jeżeli ktoś nie chce tego filtra to zawsze można zrobić to (1-szy pkt): http://www.vtechpomorze.pl
koszt w tej chwili to 1500 zl lub jeżeli razem z tuningiem to 750 zl (tzn czip 1500 + 750 odłączenie filtra)
pozdrawiam,
Mariusz
Krzysiek_slask - 12-10-2009, 15:46
Mariusz4 napisał/a: | Krzysiek_slask napisał/a: |
Ciekawe, ile bedzie kosztowal taki zbiorniczek z tym plynem i na jak dlugo wystarczy. Znajac zycie, bedzie podobnie jak w przypadku 2.2 HDI znanych z Outka |
no to radze sprawdzić ile taki zbiorniczek kosztuje i po ilu km trzeba go wymienić - obali to mity jakie krążą na forum. |
A prosze bardzo :
Koszt zbiornika ze strony dealera - wymiana po 120kkm. Fakt juz po gwarancji - mozna to olac. Z tym, ze nie wiem, czy wszyscy moga to olac. Jesli ktos np. kupil auto w leasingu, to z tego co sie orientuje firmy leasingowe nakladaja na leasingobiorce przymus serwisowania samochodu w ASO przez caly okres trwania umowy. Wiec jesli ktos ma umowe na wiecej niz 36 rat, to moze sie zalapac na tego typu "przyjemne naprawy"
a tu koszt filtra DPF:
Filtr DPF ze strony dealera
Mariusz4 napisał/a: | a jeżeli ktoś nie chce tego filtra to zawsze można zrobić to (1-szy pkt): http://www.vtechpomorze.pl. koszt w tej chwili to 1500 zl lub jeżeli razem z tuningiem to 750 zl (tzn czip 1500 + 750 odłączenie filtra)
pozdrawiam,
Mariusz |
i adios gwarancjo
mitsu00 - 12-10-2009, 19:16
Całego zbiornika nie trzeba wymieniać tylko sam płyn Eloys. Sprawdzone w ASO Mitsubishi w Wiedniu.Koszt - 285 EUR.
Pozdr.
papcio - 12-10-2009, 19:32
Krzysiek_slask napisał/a: |
i adios gwarancjo |
no i wracajac do moich rozważań, sympatyczny Pan z salonu na wrocławskiej w stolycy zaproponował po 2000 km wgranie nowego oprogramowania dającego 380Nm i 170 koników - oczywiscie z zachowaniem gwarancji.
brzmi to przyjemnie, tylko czy podzespoły wytrzymają??
pozdrawiam
Paweł
Krzysiek_slask - 12-10-2009, 20:05
papcio napisał/a: | Krzysiek_slask napisał/a: |
i adios gwarancjo |
no i wracajac do moich rozważań, sympatyczny Pan z salonu na wrocławskiej w stolycy zaproponował po 2000 km wgranie nowego oprogramowania dającego 380Nm i 170 koników - oczywiscie z zachowaniem gwarancji.
brzmi to przyjemnie, tylko czy podzespoły wytrzymają??
pozdrawiam
Paweł |
Bylo na forum.
Poszukaj.
W skrocie : AUTO GT po ichnim chipowaniu daje swoja gware na silnik. Gdzie indziej poza AUTO GT silnika na gwaracji juz nie naprawisz
No chyba, ze byla mowa o wspomnianym wczesniej Ralliarcie.
sylb - 12-10-2009, 20:44
papcio napisał/a: | Krzysiek_slask napisał/a: |
i adios gwarancjo |
no i wracajac do moich rozważań, sympatyczny Pan z salonu na wrocławskiej w stolycy zaproponował po 2000 km wgranie nowego oprogramowania dającego 380Nm i 170 koników - oczywiscie z zachowaniem gwarancji.
brzmi to przyjemnie, tylko czy podzespoły wytrzymają??
pozdrawiam
Paweł |
Na zdrowy rozum, powinny bo podzespoły są takie same jak w 2.2 2.4 i 3.0 a tam wieksza moc i podobny moment.
mitsu00 - 12-10-2009, 20:50
Dopytaj czy robią indywidualną mapę pod konkretny silnik czy wgrywają uniwersaslną mapę ECUTEK-a (mają licencję tej firmy tuningowej). Jeśli nie piszą programu pod konkretny silnik to bym sobie odpuścił. ja na początku chciałem swojego robić u nich ale temat się rozwiał. Zrobiłem miśka w końcu w warszawskiej filii www.44tuning.pl Efekty i frajda z jazdy nie do opisania Zrobiłem już 15 tys. km na nowym programie i wszystko GIT. Auto ma 65 tys. km nawinięte.
Pozdr.
|
|
|