To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8] Kontrolka rezerwy zwariowala

zico81 - 16-05-2016, 18:10

A ja mam pytanko czy wskaznik paliwa powinien opadac po wyłączeniu silnika czy ma pokazywac stan paliwa cały czas?
apg2312 - 16-05-2016, 18:14

Ma pokazywać cały czas.
zico81 - 16-05-2016, 21:26

Ok, bo kumpel na space star i mu opada i mówi ze tak ma być, a jak jest inaczej to było coś niby grzebane
Bizi78 - 17-05-2016, 07:04

W carismach to normalne, że pokazuje stan cały czas 8) .
yoji - 17-05-2016, 13:53

Wydaje mi się jednak że pływak ma wpływ na kontrolkę księgowego. Przy 50km do oproznienia baku kontrolka się nie zaświeca, jak jadę po prostej nie hamuje i nie skręcam gwałtownie to nawet przy wskazaniu komputera 18-0km może się nie zaświecić, jednak gdy mocno zahamuje to księgowy się zaświeci.

Z własnego doświadczenia wiem że kontrolka lubi zapalić się przy wskazaniu komputera poniżej 18km do pustego zbiornika.

remi - 21-05-2016, 22:02

Ale mi potrafiła zapalić się przy 30 l w baku. Nie zrobiłem tego, bo auto sprzedałem.
Ziemba. - 23-05-2016, 14:45

Jak sprawdzałem czy działa kontrolka rezerwy, to zaświeciła się dopiero gdy wskazówka poziomy paliwa zeszła poniżej zera.
remi - 23-05-2016, 16:49

Z początku też tak miałem. Dopiero jak już nie było paliwa, to kontrolka się zapalała. Niestety potem coś się cari namieszało.
mlodykz88 - 07-02-2017, 21:24

U mnie jak zeszła poniżej zera i trochę sobie tam pobyła, to się zapaliła, ale potem zgasła, a jak odpaliłem od nowa, to się nie świeciła, choć benzyny nie dolewałem i teraz już nie mam pojęcia jak ona działa, a jak powinna działać w cari 1.8 gdi...
Piwor - 15-02-2017, 23:19

zico81 napisał/a:
mu opada i mówi ze tak ma być


Jak koledze opada, to nie dobrze. ;)

W większości mitsu, wskaźnik po tankowaniu leniwie idzie do góry. Po wyłączeniu zapłonu zostaje w górze.

plecho1 - 16-02-2017, 06:51

Ciągła jazda na rezerwie nie jest zdrowa dla pompy paliwowej bo jest smarowana i chłodzona paliwem więc nie bardzo lubi kręcić się na sucho. A jeśli silnik to GDI to dodatkowo zasyfisz układ i szybciej będziesz miał problemy z ciśnieniem paliwa.
damo1901 - 18-02-2017, 19:30

Na ostrzejszych zakrętach kiedyś spadła mi 2mm poniżej zera i na chwilę zabłysła rezerwa ale to jedyny przypadek :) więc nie warto czekać aż się zaświeci.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group