To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Łożyska, piasty ku przestrodze.

Matejko - 24-11-2009, 17:11

wichura1 napisał/a:
Przy uszkodzonym czujniku położenia wału: raz działa, raz nie działa.


no przeciez sam mi kupowales, i w ogole nie odpalal :)

sniegu - 24-11-2009, 19:47

Dobrze Panowie ale sytuacja wygląda tak: jadę autem na zimnym silniku nic się nie dzieje, silnik się nagrzewa, jade dalej. nagle zaszarpie ale nie zgaśnie. potem zapala się kontrolka, ale nic z tym nie robię, jade dalej i kontrolka gaśnie. potem auto na rozgrzanym silniku idzie spokojnie 120 i nic. nagle znowu szarpnie tak 2 -3 razy. kontrolka się zapali i znowu nic z tym nie robię. jade dalej, kontrolka się pali. nagle przestaje się palić a ja cały czas jade. Drugi przypadek samochód szarpie kontrolka się zapala potem podczas zapalonej kontrolki samochód znowu zaczyna szarpać i nagle pedał gazu odmawia posłuszeństwa. samochód czasami zgaśnie na drodze więc zatrzymuje się czekam chwile i odpalam jadę dalej. Ostatni przykład samochód zgasł Ja go prubuje odpalić kontrolka nie zdązyła się zapalić, zgasł i tak było przez parę prób, w końcu się wkurzyłem wysiadłem i zacząłem trząść autem. wsiadłem i normalnie pojechał dalej. Znalazłem też w necie przypadek gościa który miał ten sam problem co Ja tylko nic nie wspominał o kontrolce i Jak mu potem wyszło to wlał paliwo z wodą. stworzył on to nazwał jakiś kozuch czy coś takiego i jak pompka zassała ten kożuch to samochód miał takie objawy jak mój. wylał paliwo wyczyścił denaturatem pompę wymienił filtr i wszystko chodzi, więc teraz moje pytanie czy mozna jakoś wyczyścić układ paliwowy bez odkręcania baku paliwa???
Piwor - 24-11-2009, 19:54

Poniekąd się da, aczkolwiek lepiej zdjąć i wszystko pucować i płukać.
Hubeeert - 24-11-2009, 20:10

sniegu nie uzywaj na Forum wulgaryzmów.
wichura1 - 24-11-2009, 22:34

Skoro zapaliła się kontrolka "check engine", to znaczy, że ECU zarejestrował błąd. Dopóki nie sprawdzisz dalsze działanie na ślepo jest bez sensu. A wszelkie porady użytkowników to wróżby, a nie pomoc.
sniegu - 24-11-2009, 22:47

Za wulgaryzmy przepraszam i nie będę tłumaczył się że jestem zły bo na to nie powino być wytłumaczenia. :|
Hubeeert - 24-11-2009, 22:59

sniegu nie ma sprawy - to taka uwaga na przyszłość.
jesteś nowym uzytkownikiem Forum i dopóki nie bedziesz miał 30 postów masz okres ochronny :twisted:
Pozdrawiam

sniegu - 24-11-2009, 23:03

A podziękować podziękować :mrgreen:

[ Dodano: 03-12-2009, 08:57 ]
Dzisiaj samochód wrócił z wymiany filtra paliwa i problem sie powtórzył jest trochę lepiej ale też włącza się kontrolka silnika i samochód gaśnie i przerywa. Zrobiłem tą diagnostykę jak radziliście i chyba za pierwszym razem wystukuje Mi błąd 13 a później każda następna seria wychodził błąd nr 23 czyli co? Jeżeli możecie pomóc to byłbym wdzięczny :cry: , jak wrócę z pracy to jeszcze raz zrobię ten test czy na pewno to jest tylko ten błąd nr 23.

[ Dodano: 03-12-2009, 19:04 ]
Panowie sytuacja wygląda tak gdy włącZam stacyjke to swieci się kontrolka silnika potem gaśnie mrugnie raz długo potem 3 razy krótko, potem przerwa ok 4 sekund potem mrugnie długo raz potem drugi i znowu 3 razy krótko i następnie 4 sekundy przerwy potem mrugnie długo raz potem drugi raz i znowu 3 razy i teraz moje pytanie czy przerwy pomiędzy cyklami mogą być sygnalizowane mrugnięciem czy nie bo jak tak to wychodzi błąd 13 a jak nie to błąd 23 :doubt: Proszę o jakąś odpowiedź



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group