Pajero II - [2.5 TD] Pajero II - bardzo drogie w utrzymaniu?
pajerak - 27-10-2009, 17:54
Pajero jak każde auto !!! Jak sie dba tak się ma !!! Ja mam juz drugie i jestem zadowolony !!! Pozdrawiam !!!!
dami - 27-10-2009, 20:43
Pajero to takie autko które szybciej rdzywieje niż jedzie rama,błotniki,progi ,przód pod zderzakiem; dzwi od dołu , jest to nie do opanowania chyba że ma się duży garaż troszkę kasy na boku odłożonej no i dużo dużo czasu wolnego ( moim zdaniem do każdego pajero koncern MMC powinien dawać w zestawie SPAWARE ).To z najważniejszych rzeczy ,poza tym pajero w cyklu miejskim nie spala mniej niż 15l w w traśie 12l na standardowych kołach ja mam 33calowe kółka no i w mieście jak na rażie pali mi 20l jak spadnie śnieg i będzie na minusie ???? strach gadać , pajero w terenie nie sprawuje się za dobze mimo skrzyni SS ktura sama w sobie jest superancka i trwała ,najgorszym rozwiązaniem jest kupna AUTOMATA w dislu po prostu muł bagienny
Faraonix - 27-10-2009, 21:02
Wg. specyfikacji 2.8TD ma ok 17s do setki w manualu, moj automat ma tyle samo, nie jest to demon predkosci i przyspieszenia ale kupujac liczylem sie z tym.
Co do rdzy to moj sie trzyma niezle mimo rocznika 96
Po drobnych regulacjach pali mi srednio 12.5 - 13 (trasa+miasto)
Anonymous - 27-10-2009, 21:06
Dami, a czemu w terenie nie sprawuje sie dobrze?
dami - 27-10-2009, 21:20
Jest za sztywny na nie wielkich pagórkach chce się obalić ma na , nie trzeba dużego błocka czy śniegu żeby się zakopać np droga polna he he w każdy teren trzeba się w bijać z pożądnego rozpędu ,ja tak mam ,koledzy w Patrolach ,Isuzu ,LC , przejeżdżają bez problemu .
Anonymous - 27-10-2009, 21:52
To w sumie dosc dziwne, co piszesz - wiekszosc ludzi raczej chwali pojarki. Ja nie mam zadnego wlasnego doswiadczenia, ale jak czytam, to I i II sobie radza, nawet te calkiem seryjne. Z III i IV chyba gorzej, no ale coz...
gołąb - 27-10-2009, 22:05
dami napisał/a: | Pajero----------Pajero to takie autko które szybciej rdzywieje niż jedzie rama,błotniki,progi ,przód pod zderzakiem; dzwi od dołu , jest to nie do opanowania chyba że ma się duży garaż troszkę kasy na boku odłożonej no i dużo dużo czasu wolnego ( moim zdaniem do każdego pajero koncern MMC powinien dawać w zestawie SPAWARE |
Fakt że pajero nie ma blachy zbyt dobrej,ale Ty to masz chyba egzemplarz popowodziowy
[ Dodano: 27-10-2009, 22:13 ]
Co do właściwości terenowych,to pajero jest w tym bardzo dobre,a Twoje 33 cale mają końcówkę bieżnika...Bo nie potrafię sobie tego inaczej wytłumaczyć....
[ Dodano: 27-10-2009, 22:18 ]
Jedyną racją którą mogę Ci przyznać,to to,że pajero lubi spalić i nie jest zbyt żwawe(szczególnie to w automacie).Nie wydaje mi się jednak,aby stary diesel z patrola wypadał w tej kwestii dużo lepiej...Pozdro
[ Dodano: 27-10-2009, 22:24 ]
aha,jeszcze jedno;Pajero sztywne
Anonymous - 28-10-2009, 01:02
gołąb napisał/a: |
[ Dodano: 27-10-2009, 22:18 ]
Jedyną racją którą mogę Ci przyznać,to to,że pajero lubi spalić i nie jest zbyt żwawe(szczególnie to w automacie).Nie wydaje mi się jednak,aby stary diesel z patrola wypadał w tej kwestii dużo lepiej...Pozdro
|
Zwawosc w terenie nie jest konieczna
gołąb - 28-10-2009, 07:53
Nie no akurat tu dami, ma trochę racji,spalanie automatu wachające się w granicach 12-15litrów to trochę spory koszt.W manualu palą podobno koło dychy,jak Cię to interesi to poczytaj;
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29356 .Jednak trudno wymagać od dwu tonowego potwora walorów sportowych i spalania poniżej dychy
jawaldek - 28-10-2009, 08:21
dami napisał/a: | Jest za sztywny na nie wielkich pagórkach chce się obalić ma na , nie trzeba dużego błocka czy śniegu żeby się zakopać np droga polna he he w każdy teren trzeba się w bijać z pożądnego rozpędu ,ja tak mam ,koledzy w Patrolach ,Isuzu ,LC , przejeżdżają bez problemu . |
Oj coś chyba niezbyt dobrze dobierasz biegi w automacie .Oprócz "D" masz jeszcze "1" i "2" O jakich pagórkach piszesz że "chce się obalić" A opony to chyba masz jakieś sliki Szkoda że nie potrafię dodawać własnych filmików,może byś zobaczył co Miśki potrafią.
http://www.youtube.com/wa...mTSc9rKL2I&NR=1
[ Dodano: 28-10-2009, 08:23 ]
doc napisał/a: | Zwawosc w terenie nie jest konieczna |
Oj czasami jest konieczna
Zobacz
http://www.youtube.com/watch?v=E_zDq8tHY9E
na swoje i Miśka usprawiedliwienie dodam że po wszystkich modyfikacjach Misiek( razem ze mną waży 2,4 T)
[ Dodano: 28-10-2009, 08:24 ]
gołąb napisał/a: | Jednak trudno wymagać od dwu tonowego potwora walorów sportowych i spalania poniżej dychy |
I tu masz całkowitą rację->> jest zabawa są koszty
[ Dodano: 28-10-2009, 08:37 ]
gołąb napisał/a: | ha,jeszcze jedno;Pajero sztywne | też tego nie rozumiem->> chyba że chodzi o przełamywanie na wzniesieniu to fakt LONG ma z tym kłopoty ale krótkie->> bez problemu
gołąb - 28-10-2009, 08:41
jawaldek, Nie mogę się doczekać,żeby "ponieść trochę kosztów" (czytaj;pojechać na jakiś zlocik 4x4).Niestety do tej pory trochę nie było mnie stać,bo od pół roku trochę chorowałem,ale teraz wszystko wraca do normy
jawaldek - 28-10-2009, 08:45
gołąb napisał/a: | (czytaj;pojechać na jakiś zlocik 4x4) |
A to zapraszam do Klubu "Kochajmy Bezdroża"
http://kochajmybezdroza.pl/
Anonymous - 28-10-2009, 09:39
To Ty jestes na tym filmie?
2.8 ma potezny moment obrotowy, czemu sie nie udalo wyjechac? (nie mam glosnikow, jesli tam jest jakis komentarz to sorry )
jawaldek - 28-10-2009, 10:08
doc napisał/a: | 2.8 ma potezny moment obrotowy, czemu sie nie udalo wyjechac? |
No niestety pod samą górą zabrakło mocy->> za krótki najazd zrobiłem->>gdy bym cofnął się jeszcze jakieś 2-3 m to bym wjechał.Tak jak wcześniej opisywałem automat->> wolno się zbiera.A komentarz jest i słychać pracę silnika a właściwie kiedy wszedł na obroty. To sem ja
Chyba zaczynamy robić mały OT
Anonymous - 28-10-2009, 11:15
jawaldek napisał/a: | doc napisał/a: | 2.8 ma potezny moment obrotowy, czemu sie nie udalo wyjechac? |
No niestety pod samą górą zabrakło mocy->> za krótki najazd zrobiłem->>gdy bym cofnął się jeszcze jakieś 2-3 m to bym wjechał.Tak jak wcześniej opisywałem automat->> wolno się zbiera.A komentarz jest i słychać pracę silnika a właściwie kiedy wszedł na obroty. To sem ja
Chyba zaczynamy robić mały OT |
Rozumiem, ze po takiej luznej nawierzchni nie da sie "wpelznac" pod gorke?
Az sie boje spytac, co tam wrzuciles, ze ten samochod wazy 2,4 t
Manualne skrzynie sa na ogol tansze w serwisowaniu i mniej awaryjne - i juz jest znow na temat
|
|
|