To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Mi¶ki - Czarny jaszczomp Czarnucha

czarnuch23 - 31-10-2009, 23:40

jak wiadomo blok 4g92 jest identyczny pod wieloma wzgledami z 4g93 roznica to raptem 2cm wysokosci bloku... Moj zonk ale zwale to na jakosc zdjecia:) oszukal mnie ten pasek ktory ladnie psuje perspektywe:D
Dlaczego sciagales glowe?

Wielkie dzieki dla Michala (mitsu_pl) za zmontowanie kolek do miska.
i za browarka (leszek poszedl )
Jutro zrobie pare fotek tego co lezy w piwnicy i zobaczymy reakcje :)

mkm - 31-10-2009, 23:55

czarnuch23, uszczelka pod glowica padla.
czarnuch23 - 02-11-2009, 12:35

Oto i moje skarby czekajace na swoja kolejke i przyplyw kasy:)









CO to jest kazdy wie i wie czym to sie skonczy:) na zdjeciach nie ma glowicy (zapakowalem ja zeby nic sie jej nie stalo i wczoraj wolalem jej nie odpakowywac:) )
Obrazki przedstawiaja:
TD04 L13 Lancer GSR 1.8T
Dolot z wtryskami 350ccm i przepustnica lancer GSR 1.8T
Walki kola Lancer GSR 1.8t
Glowica nie pokazana tez z lancelota :)

kartomaniak gti - 02-11-2009, 13:06

ładnie bedziemy mieli colta 4G93T, dużo pracy przed Tob±
rosomak1983 - 02-11-2009, 13:45

czarnuch23, skad ty to wydarłe¶??? :shock: :shock: :shock:
czarnuch23 - 02-11-2009, 14:30

Australia:) duzo godzin na necie i zalatwiania ... przesylka to najwieksze pieklo :) ale jzu jestem w trakcie zalatwiania ECU do 4g93T z NZ :)
kartomaniak gti - 02-11-2009, 16:52

Cytat:
Australia:) duzo godzin na necie i zalatwiania ... przesylka to najwieksze pieklo


a własnie, napisz ile przesyłka kosztuje z australii i zelandii ?

dół silnika od gti rozumiem.... tłoki kute korby itp ?

czarnuch23 - 02-11-2009, 17:02

na poczatek plan jest taki :
200koni na seri 4g93 z odprezeniem na stalowej uszczelce skrecone wszytko arp. pozniej kucie dolu i moc do gory + naped 4x4 ale to sa takie kwoty ze nie predko bede wstanie dzwignac ten projekt...

A co do kosztow:
przesylka to 150-200 $ za 20kg morska paczka. + jak sie dowala to jeszcze clo... mi sie na 3 paczki 1 raz upieklo z czego mialem sporo problemow bo jedna czesc szla w 2 paczkach i naprawde musialem sie nagimnastykowac zeby mi uwierzyli ze papiery ktore mam dotycza obu na raz a one jak na zlowsc przyszly w odstepach tygodnia.

kartomaniak gti - 02-11-2009, 17:35

dobrze wykminiłem? chcesz założyć głowe GSR plus turbo na seryjny blok 4G93?
czarnuch23 - 02-11-2009, 17:57

tak to bedzie 1 krok
seryjny blok 4g93 z serjnymi tlokami spokojnie znosi 250 koni bez uszzczerbku dla zdrowia
znam przypadek jednego takowego z satrii gti pgdzie dopiero przy 350km pekla korba i zmasakrowala blok i glowice.
W przyszlosci jak bede zakowal dol silnika : Je pistons to koszt okolo 2500zl niestety bo sa robione tylko na zamowienie ale juz rozmawialem i wiem ze zrobia mi co bede chcial :)
korby sa tansze mozna kupic juz za 1500zl + niestety wal tez na zamowienie bo nie robia seryjnie.....
do tego spiecie bloku od dolu zeby usztywnic i 300 koni spokojnie mozna dmuchac.

kartomaniak gti - 02-11-2009, 18:06

jestem ciekaw ile wytrzyma seria 4g93 na doładowaniu :?:
Hubeeert - 02-11-2009, 18:15

czarnuch23 napisał/a:
200koni na seri 4g93 z odprezeniem na stalowej uszczelce skrecone wszytko arp. pozniej kucie dolu i moc do gory + naped 4x4 ale to sa takie kwoty ze nie predko bede wstanie dzwignac ten projekt...

Z tego co czytałem to szpilki wyłaż± z bloku już przy 250KM więc życzę szczę¶cia...

mkm - 02-11-2009, 18:34

Ja tez trzymam kciuki.
Jak Cie fantazja nie poniesie to moze „Czarny jaszczomp” bardzo fajnie jezdzic.

czarnuch23 - 02-11-2009, 18:46

z tego co ja czytalem szpilki arp nie wylaza z bloku bo siedza glebiej i przy wkrecaniu ich nie morduje sie gwintu, zreszta skoro mivec dawal rade na bloku 92 to tu tez nie widze problemu.
Sam bylem sceptyczny dopuki nie zobaczylem co ludzie buduja prawda jest taka: jak nie zbuduje to sie nie dowiem. jesli okaze sie ze rzeczywiscie wyjda mi szplki rozwierce blok i zaloze wieksze szpilki zawsze jest jakies wyjscie:)

Wszyscy krzyczeli ze zaciski od Galanta nie dadza sie zalozyc do colta ze to rzezba itd
zdjecia pokazuja jak to rzezba: 10 minut roboty na seryjnych srubach zalozylem z harpaganem bez najmniejszego zgrzytu :)
Istnieje duza szansa ze taksamo bedzie z blokiem- wkoncu podobno trzskaja przy 200koniach a nie jeden jezdzi ponad 300km z glowica Miveca i Turbo w malezji (watpie zeby do satrii montowali mocniejsze bloki niz do miska)

Jak skoncze napewno bedzie pokazane jak jezdzi :) i jak wyrwe szpilki tez dam znac ... ale mam nadzieje ze niegdy do tego nie dojdzie:D

macieekg - 02-11-2009, 18:53

No czę¶ci i plany bomba :D
Oby się udało, to będzie kolejne szybkie CAO



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group