To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić EVO! - Proszę o cenne informacje

swinks_UK - 31-12-2009, 19:44

To polecam ci Evo 6 TME. Moim zdaniem najlepszy wypust seryjny ewci. Turbiny tytanowe zniosą wiele, a zawieszenie jest już "na twardo". Minimalne dłubnięcie w ECU i masz prawdziwą bestię :D
To pewnie mój następny zakup :wink:

krzychu - 01-01-2010, 16:40

herr_flick napisał/a:

Na stronie mitsubishi.pl w ofercie są Lancery Ralliart coś pomiędzy Lancer sedan a EVO niestety X i coś takiego z silnikiem 2.0 i napędem 4x4 poszukuję w wersjach wcześniejszych


RA dopiero w najnowszej wersji jest 4x4. Poprzedni (2003-2007) był FWD miał silnik 2,4 MIVEC N/A, jeszcze wcześniej chyba nie było RA.

herr_flick - 01-01-2010, 23:39

Szkoda, na stronie autocentrum znalazłem info o silnikach:
EVO VII 2.0 Turbo 280KM, 2001-2003
EVO VIII 2.0 Turbo 265KM, 2003-2005
2.0 Turbo 280KM, 2003-2005
EVO IX 2.0 Turbo 280KM, 2005-2007

i te informacje nic mi nie mówią, bez oznaczeń, ciągle ten sam silnik był wkładany bez modyfikacji, wszystkie były z turbo?

swinks_UK - 02-01-2010, 00:28

Różnica mocy w wersji VIII to wypust GTA (ze skrzynią Tiptronic). Poza tym stała konfiguracja jeśli chodzi o silnik 4G63T plus TD05.
herr_flick - 02-01-2010, 12:29

Ok, czyli mam rozumieć, że wszystkie oznaczenia typu GSR, FQ 3xx to wszelkie modyfikacje silnika "4G63T plus TD05", który jest bazą bez udziwnień lub modyfikacje zawieszenia itp
swinks_UK - 02-01-2010, 18:53

Mniej więcej. Zmian spodziewaj się w zestrojeniu zawieszenia, lub wyposażeniu wnętrza.
W wersjach FQ-xxx (lub w USA i na kontynencie EU było to GT-xxx) główną zmianą były inne mapy ecu.
Czasami były jakieś ekstra wypusty, jak np TME ze zmodyfikowaną turbiną i twardszymi zawiasami.

banzajek - 03-01-2010, 15:32

miedzy 8 a 9 jest kolosalna roznica z powodu MIVECa i aktywnego tylu wiec to nie tylko wyposazenie i moc silnika. 6 TME to swietny wybor...o ile uda Ci sie znalezc prawdziwego TME :D chociaz zwykla VI tez fajny woz. Ogolnie o roznicach miedzy konkretnymi modelami poczytasz na naszej stronie evo.org.pl
swinks_UK - 03-01-2010, 15:52

Różnica AYC na S-AYC. Nic innego jak wzmocnienie pompy, generalnie zasada ta sama, można sobie tylko pozwolić na trochę więcej.
Co do odmiany MIVEC na głowicy 4G63... lepiej omijać łukiem (tylko moje zdanie :wink: ). Owszem moment w dolnym zakresie niezły, ale o prostym dłubaniu w tym silniku można zapomnieć.
Chyba, ze kupisz na gotowo zestrojoną wersję FQ-xxx.
Stare dobre 4G63T jest idealne do tego i trwałe i nie drogie w dłubaniu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group