To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

rosomak1983 - 05-11-2009, 01:24

niezle nieżle... Jakim cudem znalazłes cos takiego??? MOzna wiedziec ile kosztował???
GRATY

Kleju - 05-11-2009, 09:12

mkm napisał/a:
Nie za wygodnie?


Jak już są, to niech będą ;)

rosomak1983 napisał/a:
Jakim cudem znalazłes cos takiego???


Przeglądałem różne portale na stronach w Irlandii i Anglii, w końcu trafiłem na colta. Jak się okazało colt znajdował się w mieście gdzie mieszka mój kumpel z polski. Szybki telefon, aby podjechał pooglądać auto, przejechać się, sprawdzić papiery. Wszystko pasowało, więc zapłacił kasę i auto zostało kupione. Później tylko szukanie jakiegoś TIR-a aby przytargać auto do polski. To trwało miesiąc :| firmy transportowe... Ale w końcu udało się 8)

Cena? hmm jak za dobre zadbane poliftingowe GTI było trzeba zapłacić ;) No i teraz prawie drugie tyle żeby zrobić swapa :wink:

Anonymous - 05-11-2009, 09:58

Jest jedyny w Polsce czy znacie jeszcze jakiegoś właściciela Cyborga ?
kamil - 05-11-2009, 11:51

Piękny cyborg tylko ta prędkość 180km/h bedziesz myslał cos by usunąc ogranicznik ???
londolut - 05-11-2009, 11:57

kamil, tam nie ma ograniczników. To tylko skala :) W JPN nie można było więcej jechać więc skalowali tylko liczniki do 180.
kamil - 05-11-2009, 12:02

czyli tylko 180km/h ?????
Bartek - 05-11-2009, 12:25

Kleju, gratki za nietypa :) . Pomyśl, czy swapować wszystko do budy CAx, czy nie łatwiej i co ważniejsze bezpieczniej nie będzie wymienić lub wręcz przerobić istniejącą ścianę grodziową

londolut, są ograniczniki

kamil, wystarcza...... W tych autach bardziej się liczy fakt, że zamykasz szafę w 2x sekund, niż Vmax..... Mam taki ogranicznik, działa on jakbyś rzucił kotwicę w tył, ale w codziennym życiu w niczym nie przeszkadza.....

Jogurt - 05-11-2009, 12:39

Kleju graty. nawet poliftowe gti nie wzbudzi takich emocji jak 1,6 z magicznym napisem na silniku. zjawiam sie z Lutkiem obowiązkowo u Ciebie. Coraz więcej ciekawych coltów się robi :)
mkm - 05-11-2009, 13:12

Bartek napisał/a:
Pomyśl, czy swapować wszystko do budy CAx, czy nie łatwiej i co ważniejsze bezpieczniej nie będzie wymienić lub wręcz przerobić istniejącą ścianę grodziową

Tez bym sie ku temu sklanial. Jest jeszcze jeden argument za ta metoda... Dowod rejestracyjny na Cyborga...
Tak bedzie "tylko" swap...

Anonymous - 05-11-2009, 13:15

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...s%3DI%26otn%3D2

Mysle ze nie tak trudno znaleźć :D
Na PLN to jakies 13 tysi + transport i można jezdzić nawet takim RHD.

EDIT:Aha sorry cena minimalna nie osiągnięta.

Jogurt - 05-11-2009, 13:22

adamovicius, jak siedziałem w Irl Pn to śledziłem takie auta i można było znaleźć spokojnie oferty za 2-2,5k funciaków.a najbardziej doinwestowane dochodziły do 4-5 tysięcy
Anonymous - 05-11-2009, 13:49

Podejrzewam,że jest tego duzo więcej bo na ebayu ludzie rzadko wystawiaja,oni maja tam jakies swoje ulubione serwisy i tam jest wiecej ofert.
Kleju - 05-11-2009, 15:47

kaeres napisał/a:
Jest jedyny w Polsce czy znacie jeszcze jakiegoś właściciela Cyborga ?


Ja nie słyszałem o drugim. Ktoś sie na colmani chwalił że niby był kiedyś taki, ale się rozbił na drzewie. Nie ma zdjęć ani żadnych informacji o tym.

kamil napisał/a:
tylko ta prędkość 180km/h bedziesz myslał cos by usunąc ogranicznik ???


Pewnie będzie ogranicznik, ale co z tego ;) Jak ktoś zauważył nie chodzi o vmax, bo niby gdzie można lecieć więcej jak 130km/h w polsce ;)

Bartek napisał/a:
Pomyśl, czy swapować wszystko do budy CAx, czy nie łatwiej i co ważniejsze bezpieczniej nie będzie wymienić lub wręcz przerobić istniejącą ścianę grodziową


Rozważałem tą opcję. Ale buda nie za bardzo się nadaję. Jednak klimat uk potrafi zniszczyć nadwozie. Z zewnątrz jeszcze jakoś wygląda pomijając panującą rdzę i parchy ale od dołu już nie jest tak pięknie. W progu mniemam że była nawet dziura ale ktoś już to zrobił. Całe zawieszenie pójdzie do piaskowania, żeby osądzić czy się będzie nadawało, jak wygląda itp. Dobrze że wydech jest z nierdzewki :mrgreen:




Jogurt - 05-11-2009, 15:56

Kleju, dziwi mnie trochę wątek o klimacie. mój cejot był z 98 i od nowości na wyspie a od spodu wyglądał bardzo fajnie. może auta na rynek japoński były malowane na żywą blachę bez ocynku czy innych zabezpieczeń? FTO które robił autoR tez było rude od spodu i tez było śiągane z japonii.
Bartek - 05-11-2009, 15:58

To jest FWD? :puke:

Więc faktycznie the only way is SWAP



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group