To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] czy slizganie sprzegla w duzym stopniu wplywa na spal

Anonymous - 20-11-2009, 17:11

Hugo napisał/a:
adamovicius napisał/a:
Tutaj bardziej obstawiałbym sonde lambda.
Nie ma nic do spalania LPG.

Nie masz racji.

Muri - 20-11-2009, 17:14

Kolo będzie miało wpływ na spalanie, chłodnica też, bał bym się o przegrzanie silnika, jeżeli chłodnica jest kaput ;P
Co do butli, może była bardziej pusta niż zwykle? xDD

Pozdro

guncio125 - 20-11-2009, 18:46

jesli chodzi o moj przypadek,problem tkwil jednak w czyms zupelnie innym:) wsumie błachostka a miala tak wielki wplyw na spalanie (2-2,5l mniej paliwa na 100km robi swoje). Wjechalem dzis na kanał i okazało się,że jednak wydech jest cały razem z elastyczną rurą.Sprzęgło rownież w bardzo dobrej kondycji,natomiast problemem okazała się szpara w plastiku w którym znajduje się filtr powietrza.Zatkaliśmy szczelnie,samochód zupełnie inaczej jeździ,przy czym spalanie jak wyżej podalem,znacząco spadło:) brakuje teraz tylko dźwieku,jakby samochod jeździł na stożku. Teraz to mozna robic kilometry :finga:
robertdg - 22-11-2009, 14:43

gulon napisał/a:
Teraz co było przed i po, oraz dziwne objawy:
- palił mi olej i postanowiłem przejść z półsyntetyka Mobil1 na mineralny
- mam padniętą chłodnicę do wymiany
- sprzęgło świszczy - jak stoję np. na światłach to słychać szum i kiedy je lekko docisnę nogą to ten świst przestaje
- mam dziurawą oponę i muszę ja co tydzień dopompowywać
- w butlę zawsze wchodziło mi 34 litry maks, a ostatnio weszło 40!! To jest jakieś paranormalne :D

Czy przez to spalanie mogło aż tak wzrosnąć prawie o 100%? Co mogło mieć największy wpływ na to?


- jezeli pali olej to cos nie tak z zaworami, uszczelniaczami zaworowymi, pierscieniami tloków, gładziami cylindra, etc., badz najprostszy przypadek niewlasciwy olej
- wymien chłodnice, nad czym sie tutaj zastanawiac, czekasz na remont silnika :?:
- do wymiany lozysko oporowe i do sprawdzenia sprzeglo (tarcza i docisk) im predzej to zrobisz tym lepiej
- jedz do wulkanizatora i niech ci zakolkuje kapcia, 20zł i problem z glowy, a moze cisnienie ucieka na zaworku, albo na rancie felgi :?:
- moze jakies nieszczelnosci gazu, butle o pojemnosci 43l nie mozna zatankowac wiecej jak 80% jej objetosci, czyli ok 34,5l (zalecam do zapoznania sie ze swiadectwem kwalifikacji butli gazowej, na kazdym swiadectwie pisze dokladnie to samo),

spalanie moglo wzrosnac w takiej ilosci przez nieszczelnosci instalacji, zasyfione filtry, uszkodzona sonde lambda.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group