To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Hałas spod maski

Anonymous - 27-11-2009, 16:41

To nie będzie łożysko oporowe.Pozdrawiam
hermeth - 18-03-2010, 18:45

U mnie występuje dokładnie takie zjawisko. Jak jadę między 75-100km/h zaczyna wszystko drgać, powyżej 100km/h już jest spokojnie. Nie ma żadnych hałasów. Jeżeli puszczę gaz i dam na luz np. przy 80km/h to wszystko się uspokaja, a jak ponownie nacisnę na gaz to dalej drży, aż dojdzie do setki. Koła zmieniłem na letnie i problem wygląda dalej tak samo.

robertdg napisał/a:
drgania od przegubu wewnetrznego zaczynaja sie nasilac od 70km/h do ok 100km/h


Czy teza postawiona w cytacie odnosi się również do mojego przypadku? Czy to wina przegubu wewnętrznego?

robertdg - 18-03-2010, 18:55

hermeth, jeżeli drgania odczuwalne są jakby to skromnie ująć na boki, to maz poczatki luzów (wyrobionego kielicha) przegubu wewnetrznego
hermeth - 18-03-2010, 19:05

robertdg napisał/a:
jeżeli drgania odczuwalne są jakby to skromnie ująć na boki, to maz poczatki luzów (wyrobionego kielicha) przegubu wewnetrznego

Dokładnie coś w tym stylu. Bije kierownicą na lewo i prawo. W takim przypadku trzeba wymienić cały przegub, czy same kielichy można? I pewnie wymienić lewy i prawy?
I czy ma to coś wspólnego z tym, że jak czasem ruszam to na pół-sprzęgle drży cały przód? (podejrzewam o to tez poduszki po silnikiem)

robertdg - 18-03-2010, 19:07

hermeth, ja pisałem o wibracjach całego nadwozia, zresztą luz na takim przegubie nie jest trudno zdjagnozowac, nie trzeba wymieniac kompletu, tylko trzeba wymienic to co uszkodzone
hermeth - 18-03-2010, 19:26

Źle to określiłem: bije całe nadwozie, nie tylko kierownica.
robertdg dzięki za opinię. To pewnie będzie ten przegub wewn. Dowiem się szczegółów w poniedziałek u mechanika.

robertdg - 18-03-2010, 19:35

hermeth, jak już zdjagnozujesz, to moja dobra rada, unikaj zamiennika, kup oryginał
hermeth - 31-03-2010, 18:32

Auto już u mechanika. Okazało się, że przez zimę wykończyła się lewa końcówka drążka i obie tylne tulejki przednich wahaczy. Przy okazji do wymiany poszły przewody hamulcowe...
drogo ta zima kosztowała :/
Robertdg miałeś rację.
A jednak... prawy przegub wewn. tez padnięty... Regeneracja od 300zł w górę, a czy od zwykłej carismy podejdzie to nie wiadomo. Tuleje tez nie pasują, bo mam jakieś wzmacniane...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group