[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] GLSi 2.0 Kolizyjny?
deejay - 17-12-2009, 22:58
oj kłucił bym sie panowie , w moim poprzednim Galu E33 2.0 8V dwa razy strzelił pasek , raz to za sprawa mojej nie uwagi wpadł klucz pod pasek , a raz to strzelił mojemu tesciowi wałek rozrzadu w trasie przy predk. 100km/h , i nie wiedząc ze cos takiego powaznego sie stało , kontynułował jazde przez ok 8 km do domu dojechał na dwóch cylindrach poniżej zamieszczam fotki pękniętego wałka . Więc Śmiem twierdzic po tych nie miłych doswiadczeniach ze 2.0 8V jest raczej bezkolizyjny , oby tak było , w dwoch przypadkach skonczyło sie na wymianie kpl rozrzadu i silnik pali idealnie
Zajc3w - 18-12-2009, 19:29
Jak strzelił wałek to się wszystkie 4 zaworu zamknęły lub przynajmniej podniosły do połowy.
Jak jesteś taki pewien to wrzuć klucz w pasek rozrządu na wysokich obrotach - wtedy zawory mogą nie zdążyć się popodnosić
deejay - 19-12-2009, 23:00
Zajc3w napisał/a: | Jak strzelił wałek to się wszystkie 4 zaworu zamknęły lub przynajmniej podniosły do połowy.
Jak jesteś taki pewien to wrzuć klucz w pasek rozrządu na wysokich obrotach - wtedy zawory mogą nie zdążyć się popodnosić |
widzę że kolega nie wierzy , a jednak to prawda silnik chodzi po strzale
Maretzky85 - 20-12-2009, 11:33
Off topic kontynuujemy tu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46397
Dalsze wypowiedzi proszę aby były w temacie.
deejay, może to nie jest diesel i nie jest wybitnie kolizyjny, przy czym rozumiem to stwierdzenie, że wystarczy 2 ząbki przestawić pasek i już zawory dostają po tyłku, natomiast zaufaj nam Ten silnik jest kolizyjny i przy zerwaniu paska rozrządu istnieje spora szansa, że zawory powiedzą papa
Bartek - 20-12-2009, 13:21
Dokładnie. Wojmi strzelał z paska w 4g15 3 razy dopiero za trzecim solidnie pogło zawory 6 na 8 szt.
|
|
|