To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - ??O filtrach

lukas1 - 16-04-2009, 15:46

Ja tez zamowilem ale z niemieckiego sklepu 63 euro + przesylka i czekac do 5 dni, wiec to pewniejsze zrodlo niz ktos z allegro i cena zblizona

juz sie niemoge doczekac, pewnie wiecej zadziala wyobraznia ale.........

poziomka - 16-04-2009, 15:57

lukas1 napisał/a:
wiec to pewniejsze zrodlo niz ktos z allegro i cena zblizona


nie przesadzaj allegro jest bardzo bezpieczne - pod warunkiem, że kupujesz od kogoś kto ma konto min 1 rok i pozytywne komentarze oraz nie sprzedaje filtra za 1/2 ceny - cudów nie ma.
Ja kupiłem w sklepie.

btw też jestem Ciekawy Twoich spostrzeżeń jak już zamontujesz filtr

igor

[ Dodano: 21-04-2009, 09:26 ]
Uwex napisał/a:
poziomka - ciekawy jestem jakie będą efekty ? Czekam niecierpliwie na raport

po zamontowaniu filtra K&N i przejechaniu 30 km - moje spostrzeżenia
- bardziej elastyczny samochód
- chyba trochę głośniejszy - mam takie odczucia - ale jechałem na wyższych obrotach
- mocy może i więcej - mi i tak starczało tej na filtrze papierowym
- ogólnie nie pogorszyły się parametry a moje odczucia są pozytywne

to jest filtr wielorazowego użytku - biorąc pod uwagę ile fabryczny papierowy do Lancera będzie kosztował w serwisie - to chyba warto wymienić z ekonomicznego punktu widzenia


nr filtra 33-2392

igor

lukas1 - 23-04-2009, 12:31

ja dzis zalozzylem takze filtr K&N i moje odczuci asa te same co POZIOMKI, -generalni wauto troszke zwawsze , szczzegolnie przy ruszaniu z 1( przy tak samo wcisnietych pedalach co wczesniej- i tak jezdze wolno ale jak sami wiecie 1.8 na niskich obrotach czasami wydawal mi sie przymulony- teraz lekko odczuwam przyplyw tlenu do krwiobiegu :mrgreen:
Uwex - 23-04-2009, 13:20

lukas1 , poziomka - tak naprawdę to prawdziwy obraz dałby wykres z hamowni , ale na pewno silnik swobodniej oddycha , więc coś to musi dać . :)


poziomka - kupiłeś u tego gościa , co dałem namiary ? cena 299 zł. ?

poziomka - 23-04-2009, 13:25

Uwex napisał/a:
poziomka - kupiłeś u tego gościa , co dałem namiary ? cena 299 zł. ?

kupiłem w BlueCity w W-wa - tam mieli prawie od ręki - 2 dni czekania- cena ta sama -

btw odczuwam poprawienie kultury pracy silnika - ale to moje odczucia nie poparte wykresami.

pozdrawiam
igor

Uwex - 23-04-2009, 17:35

Tutaj macie wykres z Colta po wymianie wkładu filtra na sportowy K&N - efekt minimalny ale jest . Przypuszczam , że na mocniejszym silniku będzie też większa różnica .
krzychu - 23-04-2009, 18:09

Mnie to przekonuje koło 4Nm na dole i 2KM to sporo jak na sam filtr.

Krzychu

tomekrvf - 23-04-2009, 23:10

Nie szkoda wam silników? Przecież K&N wyłapuje tylko muchy i kamienie a cały kurz idzie do silnika.
lukas1 - 23-04-2009, 23:35

NIE WYDAJE MNIE SIE :mrgreen:

http://www.bobistheoilguy...er/airtest3.htm

MASZ TU POROWNANIE Z INNYMI TAKZE

KOLES OOPISUJE TEZ ZE K&N KONTAKTOWALO SIE Z NIM OPISUJEAC ZE ICH FILTRY FILTRUJE 99% TEGO CO WERSJE OEM

tomekrvf - 24-04-2009, 00:22

lukas1, gdybym kilka lat temu nie obsługiwał rajdowego VW Polo i widział co się stało z silnikiem który latał na K&N to nie pisałbym że K&N szkodzi.
lukas1 - 24-04-2009, 00:46

tam pewniw byl stozek ktory ponoc ma wieksza powierzchnie zazasysanie i zasysa wszytko wokol , no i pewnie jak to na rajdach kurzy co nie miara( jak w egipcie gdzie filtry maja wczesniejszy okrez wymiany)

myslisz ze gdyby tak niszczyly silniki to dalej by sie trzymaly na rynku- takie moje przeyslenie

tomekrvf - 24-04-2009, 12:29

lukas1 napisał/a:
tam pewniw byl stozek

Była wkładka.

krzychu - 24-04-2009, 12:45

tomekrvf napisał/a:
widział co się stało z silnikiem który latał na K&N


Jakieś szczegóły co się stało? Bo jakiś pyłek co może zrobić silnikowi?

Krzychu

Radassss - 24-04-2009, 20:06

krzychu napisał/a:
Jakieś szczegóły co się stało? Bo jakiś pyłek co może zrobić silnikowi?

jeden nie ale tego pelno w powietrzu lata, czesc wylapie filtr powietrza (powinien prawie wszystko), najdoskonalsze w samochodzie sa filtry p.pylkowe (do klimy jak kto woli, szczegolnie te z weglem aktywnym) inna czesc zostanie wylapana przez olej i filtr oleju, ale jesli jest tego swinstwa duzo czesc sie osadzi na pozostalych czesciach silnika... ja sie bardziej sklaniam ku temu co napisal tomekrvf, wg mnie w dluzszym okresie nie wplynie to korzystnie na silnik, zeby dostarczyc wiecej powietrza i zachowac podobna filtracje co filtr "oryginalny" nalezaloby zwiekszyc powierzchnie filtracyjna filtrac, czyli najprosciej mowiac upchac wiecej srodka filtracyjnego w te sama obudowe np niektore filtry sa robione z mikro wlukien syntetycznych a nie celulozy, jest to material bardziej cienki i za razem majacu wiekszy zakres filtracji, z czego robi K&N nie wiem ale nie sadze zeby z tego... jeszcze niedawno tylko MAN Filter korzystalo z tej technologii nie wiem jak jest teraz...

krzychu - 24-04-2009, 20:25

Ja pytałem co się stało... Bo tak z grubsza to co przepływomierz jest na to uczulony? Bo tak w samym silniku to nie bardzo to widzę. Potem katalizator się zapycha? Czyli jeszcze mogę sobie jakoś wyrazić uszkodzenie osprzętu przed i za silnikiem ale samego silnika?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group