| 
				
					| [XX-92]Galant E3xA i starsze - [E39A 4WD 2.0] dolot, szczelnosc moze zapłon??
 
 mitsu_pl - 23-02-2010, 23:29
 
 no tak
  , sorki, ale nie mam już pomysłów...  zostało jeszcze podpięcie kompa i monitorowanie parametrów w czasie jazdy, może to coś pomoże, a przynajmniej wskaże kierunek w którym trzeba podążać za przyczyną tego zachowania auta. Anonymous - 24-02-2010, 13:52
 
 przepływomierz załozylem wlasciwy dla tego modelu bez zmian
  jeszcze cewki niezmieniałem mam zamiar sprawdzic Power transistor przy zmianie cewki tak jak w manualu opisane bo wtyki sprawdzałem zreszto wszytkie wtyki(kostki ,złacza) sprawdzałem i wszytko z nimi okej co do cewki to pisałem posta o tej cewce ale nikt nieodpisał:/
 na 1 i 3 cylindrze lampa strobo mryga bardzo szybko  ,a na 2 i 4 wolniej niewiem czy tak ma byc, ale dlamnie to jest dziwne  tym bardziej ze 1i4 to jedna para cewki a 2i3  druga para cewki
 
 I co to jest MFI (mała puszczeczka) i do czego słuzy  wiado moze ze z wtryskiem zwiozane, nigdy otym nieczytałem na forum i niespotkałem, moze z tym cos nietak  kazdy pisze zawsze kondensatory i ECU a otym nic
 mitsu_pl - 24-02-2010, 14:41
 
 MFI może być skrótem od "Multipoint Fuel Injection" czyli wychodzi na to, że ma to coś wspólnego z wtryskiem paliwa... Co do tych impulsów na lampie stroboskopowej to tak jak piszesz, powinny wszystkie jednakowo migać. Przyczyną mogą być kable lub świece, ale to można wykluczyć u Ciebie, więc pozostają ewentualnie cewki.
 Anonymous - 24-02-2010, 17:11
 
 włansie MFI tez sprawdze miernikiem tak jak podaje servisuwka, ale jak znam zyce pewnie okej bedzie.
 
 [ Dodano: 24-02-2010, 17:13 ]
 ...zeby ktos u siebie lampa strobo sprawdzil jak mryga na kazdej swiecy...prosze.
 
 [ Dodano: 24-02-2010, 20:19 ]
 MFI juz wiem do czego to słuzy ,niema to nic wspólnego z moim problemem.
 
 ...wymiana cewki-bez zmian.
 w zasadzie to juz wszystko zostało zmienione... ręce opadają
 
 |  | 
 |  |