[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Silnik nie odpala po wymianie uszczelki głowi
Damooo - 02-12-2009, 21:21
tak jest na zdjeciach chodz ciezko troche to rozszyfrowac , ale jest na dwóch od koła pasowego i dwie po przeciwnej stronie od dołu w sumie 4 szt. regulacja pomogła terkotanie ustało , jutro jeszcze sie dopiesci , dzieki za rady
A jeszcze dośc chyba przydatna rzecz POMPĄ WTRYSKOWĄ MOŻNA balansować na odpalonym silniku , nie powoduje to naciągani lub popuszczania paska rozrządu ( pompa obraca sie wokół własnej osi !!! )
sampler - 02-12-2009, 22:21
Damooo napisał/a: | czyli jak bedzie lepiej zostawić i krecić czy ustawić na znaki i kręcić ?? Musze ustawic na słuch tak by w miare to ładnie chodziło i podjechac do warsztatu gdzies ustawić na ładnie , i jeszcze pytanko czy jak sie pompe wyreguluje to zawory ucichna czy to nie ma nic do tego , bo narazie głosno klepia |
Jak zrzucales glowice to po odpaleniu silnika ustawia sie zawory jeszcze raz. W Galancie koniecznie na zimnym silniku!
Damooo - 03-12-2009, 11:57
zawory ustawiałem na zimnym , myśle że błąd w ustawieniu to jakieś 0.02 mm wiec powinno byc OK
sampler - 03-12-2009, 12:12
Po odpaleniu wszystko sie uklada wiec trzeba conajmniej sprawdzic luz jeszcze raz
Andrew - 02-03-2010, 20:35
A kąt wyprzedzenia zapłonu masz nie przestawiony?
Damooo - 04-03-2010, 21:28
musisz wyregulować kąt na pompie
|
|
|