[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Test Ralliart vs Impreza vs Focus ST
j-rules - 07-12-2009, 21:19
Toz to jakas grupa motor expresse. Renault Megane Coupe z silnikiem 1.6 ma szanse u nich wypasc lepiej niz Ralliart..
Sponsorka i tyle.
capelush - 07-12-2009, 21:24
krzychu ogolnie jezdzilem po zakretach- w trybie manual gdzie zmieniasz lopatkami to w miare ok. natomiast automat w zakrecie przy probie przyspieszania wbijal zle biegi- gosciu od dealera tlumaczyl to tym ze zalezy to od obrotow- no tak ale wchodzac w zakret dosc mocno wrzucil wyzszy bieg i autem praktycznie nie dalo sie jechac- nie mowiac o max dziwnym uczuciu prowadzenia auta w zakrecie.
co do hamulcow tak Twoj jak i moj lancer i nowe tez a takze outlandery maja ten sam problem- za twarde klocki do tarcz.
j- rules -mnie tez boli ze nie kupilem mitsu uwierz. niestety ralliart mnie nie przekonal- natomiast evo tak
krzychu - 07-12-2009, 21:30
capelush napisał/a: | w trybie manual gdzie zmieniasz lopatkami to w miare ok. |
E to jest najważniejsze. A jak działają łopatki jedna do góry druga na dół czy obie reagują tak samo?
A w trybie automatycznym są chyba 3 tryby pracy?
Bardzie się obawiałem że w trybie menualnym źle przygotowuje bieg i raz zmiana trwa mrugnięcie oka a druga ta co źle sobie wybierze dużo dłużej.
capelush - 07-12-2009, 21:36
lopatki tak samo- nie bardzo wiem o co chodzi z gora i dolem. jest lewa i prawa.
w trybie automatycznym sa fakt 3 tryby pracy- na sport jest gazowanie silnika wyzsze obroty do zmiany biegu- i wlasnie na tym trybie sie tak powalilo w zakretach. bylem powaznie zaskoczony.
a na marginesie manual w lopatkach zachwyca ale na poczatku- po 20 minutach juz nie tak bardzo.
szczerze focus z prawdziwym manualem to jest to- troche jak nasze cso- czujesz biegi
straszne pisze o focusie na forum mitsu- dostane zaraz pasek////
krzychu - 07-12-2009, 22:05
capelush napisał/a: | lopatki tak samo- nie bardzo wiem o co chodzi z gora i dolem. jest lewa i prawa. |
Znaczy czy obie łopatki działają tak samo czyli obiema można dać wyższy bieg albo niższy, czy jedna dajesz wyższy a drugą niższy.
Hubeeert - 07-12-2009, 22:13
capelush napisał/a: | dostane zaraz pasek//// |
E nie tak zaraz ale jak nnie przestaniesz chwalić Forda ( mój kumpel napisał/a: | jedyny synonim gówna na F | ) to pomyslimy
banzajek - 07-12-2009, 22:27
a ja nadal jestem ciekawy czy jakby zrobic takie cuda ze skrzynia w RalliArcie jak zrobili programem w EX MR to czy przypadkiem auto nie staloby sie duzo przyjemniejsze. Poza tym RalliArt ma na pewno spory potencjał do modowania , silnik w ST bedzie taka sama kupa pod tym wzgledem jak w subaru. Evo to nie bedzie,ale szybki pupowóz już można zrobić Jakieś stabilizatorki,lepszy hebel i będzie dobrze wzglednie
Anonymous - 07-12-2009, 22:34
Hubeeert napisał/a: |
E nie tak zaraz ale jak nnie przestaniesz chwalić Forda ( |
niestety za zawieche trzeba chwalic
Hubeeert - 07-12-2009, 22:34
banzajek napisał/a: | ilnik w ST bedzie taka sama kupa pod tym wzgledem jak w subaru. | Nie porównywałbym tych dwóch jednostek napędowych chocby z tego względy, że Ford to ośka a Subaru AWD. Zwiekszanie mocy w FWD to prosta droga do szybszej wymiany opon
[ Dodano: 07-12-2009, 22:36 ]
arturro napisał/a: | niestety za zawieche trzeba chwalic | A Lancerem jeździłeś? Tym nowym
banzajek - 07-12-2009, 22:40
Chodziło o to że nakład kosztów będzie podobny. Chociaż muszę przyznać że z FWD chyba najlepiej mi się jeździło własnie ST i RSem. Cupra za nerwowa, Type R nowy jakiś taki niedorobiony , po nowym MPSie też się cudów nie spodziewam.
capelush - 07-12-2009, 22:43
oba auta mozna przerobic- mapy itp. ale w ralliarcie duzo wiecej jest do roboty.
tylko po co przerabiac??? skoro za niewielka doplata macie evo a za duzo mniej mocnego focusa RS- fakt inne auta ale- zalezy co kto lubi.
w ralliarcie jest benadziejne zawieszenie w porowananiu do st- slyszalem ze to to samo co w zwyklym lancerze.
Hubeeert - 07-12-2009, 22:44
capelush napisał/a: | slyszalem ze to to samo co w zwyklym lancerze. |
Nie może być to samo bo Lancer zwykły jest FWD stawiałbym raczej na Lancera 2.0 AWD sprzedawanego między innymi w Rosji, ale tez nie pasuje mi to do mocy
Anonymous - 07-12-2009, 22:45
Hubeeert napisał/a: | A Lancerem jeździłeś? Tym nowym |
tylko evo X
banzajek - 07-12-2009, 22:47
capelush napisał/a: | focusa RS | Ciekawe tylko skąd go wytrzaśniesz
Może i więcej musisz zmienić,ale też więcej możesz uzyskać. Ja też jestem zwolennikiem że jeśli chcesz mocne auto to je kup a nie inwestuj w półśrodki,ale jeśli ktoś chce mieć niepozorne auto które po paru przeróbkach kogoś zaskoczy to niech bierze RA. Tylko na miłość boską nie pomarańczową bo jest megaobciachowa!!
capelush - 07-12-2009, 22:47
jasne tylko chodzi i amory i sprezyny- to ze ralliart ma 4wd to niepodwazalny atut.
ale reszta... mysle ze jakby to auto w drozszej wersji kosztowalo ok 105 tys wtedy mozna byc cos powalczyc- zmieniac i miec calkiem calikiem fajne auto w miare sportowe.
|
|
|