To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Test Ralliart vs Impreza vs Focus ST

j-rules - 07-12-2009, 21:19

Toz to jakas grupa motor expresse. Renault Megane Coupe z silnikiem 1.6 ma szanse u nich wypasc lepiej niz Ralliart..
Sponsorka i tyle.

capelush - 07-12-2009, 21:24

krzychu ogolnie jezdzilem po zakretach- w trybie manual gdzie zmieniasz lopatkami to w miare ok. natomiast automat w zakrecie przy probie przyspieszania wbijal zle biegi- gosciu od dealera tlumaczyl to tym ze zalezy to od obrotow- no tak ale wchodzac w zakret dosc mocno wrzucil wyzszy bieg i autem praktycznie nie dalo sie jechac- nie mowiac o max dziwnym uczuciu prowadzenia auta w zakrecie.
co do hamulcow tak Twoj jak i moj lancer i nowe tez a takze outlandery maja ten sam problem- za twarde klocki do tarcz.
j- rules -mnie tez boli ze nie kupilem mitsu uwierz. niestety ralliart mnie nie przekonal- natomiast evo tak :)

krzychu - 07-12-2009, 21:30

capelush napisał/a:
w trybie manual gdzie zmieniasz lopatkami to w miare ok.


E to jest najważniejsze. A jak działają łopatki jedna do góry druga na dół czy obie reagują tak samo?

A w trybie automatycznym są chyba 3 tryby pracy?

Bardzie się obawiałem że w trybie menualnym źle przygotowuje bieg i raz zmiana trwa mrugnięcie oka a druga ta co źle sobie wybierze dużo dłużej.

capelush - 07-12-2009, 21:36

lopatki tak samo- nie bardzo wiem o co chodzi z gora i dolem. jest lewa i prawa.
w trybie automatycznym sa fakt 3 tryby pracy- na sport jest gazowanie silnika wyzsze obroty do zmiany biegu- i wlasnie na tym trybie sie tak powalilo w zakretach. bylem powaznie zaskoczony.
a na marginesie manual w lopatkach zachwyca ale na poczatku- po 20 minutach juz nie tak bardzo.
szczerze focus z prawdziwym manualem to jest to- troche jak nasze cso- czujesz biegi :)
straszne pisze o focusie na forum mitsu- dostane zaraz pasek////

krzychu - 07-12-2009, 22:05

capelush napisał/a:
lopatki tak samo- nie bardzo wiem o co chodzi z gora i dolem. jest lewa i prawa.


Znaczy czy obie łopatki działają tak samo czyli obiema można dać wyższy bieg albo niższy, czy jedna dajesz wyższy a drugą niższy.

Hubeeert - 07-12-2009, 22:13

capelush napisał/a:
dostane zaraz pasek////

E nie tak zaraz :lol: ale jak nnie przestaniesz chwalić Forda (
mój kumpel napisał/a:
jedyny synonim gówna na F
) to pomyslimy :twisted:
banzajek - 07-12-2009, 22:27

a ja nadal jestem ciekawy czy jakby zrobic takie cuda ze skrzynia w RalliArcie jak zrobili programem w EX MR to czy przypadkiem auto nie staloby sie duzo przyjemniejsze. Poza tym RalliArt ma na pewno spory potencjał do modowania , silnik w ST bedzie taka sama kupa pod tym wzgledem jak w subaru. Evo to nie bedzie,ale szybki pupowóz już można zrobić :D Jakieś stabilizatorki,lepszy hebel i będzie dobrze :D wzglednie :D
Anonymous - 07-12-2009, 22:34

Hubeeert napisał/a:

E nie tak zaraz :lol: ale jak nnie przestaniesz chwalić Forda (


niestety za zawieche trzeba chwalic :)

Hubeeert - 07-12-2009, 22:34

banzajek napisał/a:
ilnik w ST bedzie taka sama kupa pod tym wzgledem jak w subaru.
Nie porównywałbym tych dwóch jednostek napędowych chocby z tego względy, że Ford to ośka a Subaru AWD. Zwiekszanie mocy w FWD to prosta droga do szybszej wymiany opon ;-)

[ Dodano: 07-12-2009, 22:36 ]
arturro napisał/a:
niestety za zawieche trzeba chwalic :)
A Lancerem jeździłeś? Tym nowym :?: :)
banzajek - 07-12-2009, 22:40

Chodziło o to że nakład kosztów będzie podobny. Chociaż muszę przyznać że z FWD chyba najlepiej mi się jeździło własnie ST i RSem. Cupra za nerwowa, Type R nowy jakiś taki niedorobiony , po nowym MPSie też się cudów nie spodziewam.
capelush - 07-12-2009, 22:43

oba auta mozna przerobic- mapy itp. ale w ralliarcie duzo wiecej jest do roboty.
tylko po co przerabiac??? skoro za niewielka doplata macie evo a za duzo mniej mocnego focusa RS- fakt inne auta ale- zalezy co kto lubi.
w ralliarcie jest benadziejne zawieszenie w porowananiu do st- slyszalem ze to to samo co w zwyklym lancerze.

Hubeeert - 07-12-2009, 22:44

capelush napisał/a:
slyszalem ze to to samo co w zwyklym lancerze.

Nie może być to samo bo Lancer zwykły jest FWD ;-) stawiałbym raczej na Lancera 2.0 AWD sprzedawanego między innymi w Rosji, ale tez nie pasuje mi to do mocy

Anonymous - 07-12-2009, 22:45

Hubeeert napisał/a:
A Lancerem jeździłeś? Tym nowym :?: :)


tylko evo X :)

banzajek - 07-12-2009, 22:47

capelush napisał/a:
focusa RS
Ciekawe tylko skąd go wytrzaśniesz :D

Może i więcej musisz zmienić,ale też więcej możesz uzyskać. Ja też jestem zwolennikiem że jeśli chcesz mocne auto to je kup a nie inwestuj w półśrodki,ale jeśli ktoś chce mieć niepozorne auto które po paru przeróbkach kogoś zaskoczy to niech bierze RA. Tylko na miłość boską nie pomarańczową bo jest megaobciachowa!!

capelush - 07-12-2009, 22:47

jasne tylko chodzi i amory i sprezyny- to ze ralliart ma 4wd to niepodwazalny atut.
ale reszta... mysle ze jakby to auto w drozszej wersji kosztowalo ok 105 tys wtedy mozna byc cos powalczyc- zmieniac i miec calkiem calikiem fajne auto w miare sportowe.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group