Carisma - Ogólne - PROBLEM Z OBROTAMI
Xiah - 21-12-2009, 19:37
ja mam ten sam problem w cari z 97r silnik 1.6 wersja GL
aren195612 - 21-12-2009, 19:40
GAMBIT7, Jak wymrugać, to tutaj:link
Tabela błędów, tutaj:link
Opcja II: ASO
Xiah - 21-12-2009, 19:53
dzieki za linki,zobacze co da sie z tym zrobic. Kontrolka check engine nie daje znaku zycie, wiec chyba z silnikiem wsyztsko ok. Czy mozliwe jest, ze ma cos do tego filtr powietrza?? nie wymienialem ostatnio....wiec bedzie juz grubo ponad rok.
saphire - 22-12-2009, 21:14
Xiah napisał/a: | Kontrolka check engine nie daje znaku zycie, wiec chyba z silnikiem wsyztsko ok. |
To raczej żarówa spalona lub celowo zdemontowana pod tym CE
Krogoth - 23-12-2009, 14:57
aren195612 napisał/a: | Opcja II: ASO |
Jeśli chodzi o ASO, to dorzucę sie do tematu...
W maju moja Cari była w ASO jeszcze z poprzednim właścicielem z powodu "Wiecznego ssania i bardzo wysokich wolnych obrotów". Samochód po dzień dzisiejszy mimo wizyty w ASO ma na wolnych 1500obr i tylko okazjonalnie spada na 800, co za tym idzie stojąc na światłach pali więcej niż jadąc... Specjaliści z ASO MITCar "przeprogramowali silnik", uczyli obrotów, zdiagnozowali uszkodzoną przepustnicę i walniete połowe czujników z przepływką i temperaturami włącznie... Tymczasem dziś stojąc na światłach i nudząc się - zachaczyłem butem o pedał gazu od spodu... nagle obroty spadły na jakies 800! Okazało się że pedał nie odbija do końca i ciągle dodaje gazu, za każdym razem jak go pociągnąć nogą do góry to obroty natychmiastowo spadają na wolne Jeszcze nie wiem czy tam jest jakaś spreżyna czy cos w ten deseń, ale założe się że naprawa nie powinna trwać więcej niż godzinę i prawdopodobnie nic nie będzie kosztowała... To tyle jeśli chodzi o profesjonalizm ASO i zaufanie do nich
A jeśli ktoś się orientuje czy jest tam jakaś regulacja położenia czy cos w tym stylu w pedale gazu to prosiłbym o info... troche pada i nie mam jak sie położyć :/
|
|
|