To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - zbyt czułe wspomaganie

rmx2rmx - 19-01-2010, 23:19

mitsu_pl
Witam cię gorąco. Obroty auta reguluje ECU a rosną ponieważ gdy manewrujemy lub np. włączasz duże odbiorniki prądu (światła itp. itd.) obciążasz silnik na wolnych obrotach, a ECU chcąc zapobiec spadku obrotów podwyższa je. A co do tego że nie ma na pompie wspomagania żadnych zaworów to masz racje, ale nie jest powiedziane że w środku także nie ma zaworu - ja wręcz jestem przekonany że jest i ten kabel właśnie służy do tego o czym pisałem poprzednio. Nie mam 100% pewności ponieważ pompy nie rozbierałem na części pierwsze ale myślę że tak jest. Jutro to zresztą sprawdzę. Jeśli wiesz dokładnie co jest w pompie wspomagania to napisz - człowiek uczy się całe życie.

mitsu_pl - 20-01-2010, 01:16

tak się składa, że w swoim E88A przerabialiśmy problem braku wspomagania, rozebraliśmy 3 pompy wspomagania i z nich złożyliśmy jedną dobrą. Zapewniam Cię, że ten czujniczek służy do podnoszenia obrotów na postoju, jeżeli nie wierzysz, zrób proste doświadczenie. Pokręć kierownicą w miejscu z podłączonym kabelkiem, później z odłączonym ;)
wojtek1503 - 24-01-2010, 15:50

[quote="pipi_ja"]
rmx2rmx napisał/a:
Święte słowa. Kiedyś już na forum był poruszany ten temat i było pisane o tym przewodzie. Nie wyobrażam sobie jakby wspomaganie miało działać z taką samą siłą na postoju i jadąc np 100km/h.
Tak jak pisali koledzy wcześniej, polikwiduj luzy i zobacz. Jak sie nie poprawi to wtedy możesz szukać przyczyny w prądach.
Pozdrawiam.

Niestety u mnie działa tak samo na parkingu i przy 100km/h - luzów brak więc będę szukać dalej :-X



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group