To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] ...::: Problem z Odpaleniem :::...

Lestat - 23-12-2009, 11:18

jak przekrecasz kluczyk w pozycje on to pojawiaja sie kontrolki wsrod nich rzeczona swiec zarowych - onzacza ze swiece sa podgrzewane jak gasnie znaczys ie ze sa gotowe do uzycia ;-)
koniu12 - 25-12-2009, 21:43

Witam,

ile razy rozgrzewacie swiecami zarowymi przed startem silnika ? Przy mrozie -15 stopni przekrecam stacyjke 5-6 razy, mimo to po odpaleniu silnik przez pierwsza chwile robi wraznie jakby sie zatrzymywal co chwile, halas okropny, ciekaw jestem jak to szkodzi silnikowi (2.2 HDI). Poprzedni 1.9 TDi, halasowal ale nie spadaly az tak obroty...

Pozdrawiam
Adam

mitsu00 - 26-12-2009, 01:03

Ja od początku grzałem tylko 1 raz przy odpalaniu i nigdy nie mialem problemów z falujacymi obrotami nawet na największych mrozach. Co prawda przy -16 st. C. silnik brzmiał przez pierwsza chwilę jakby wrzucil mu garść gwoździ, ale zaraz wszystko sie normowało i chodził jak bajka. Dobre paliwko to podstawa braku syfu w przewodach paliwowych i w filtrze paliwa, co może też być powodem nierównej pracy silnika.

Pozdr.

Anonymous - 26-12-2009, 16:19

koniu12 napisał/a:
Przy mrozie -15 stopni przekrecam stacyjke 5-6 razy, mimo to po odpaleniu silnik przez pierwsza chwile robi wraznie jakby sie zatrzymywal co chwile, halas okropny

Jeśli przy tym dymi bardziej niż zwykle to ja bym sprawdził świece żarowe.

Grzesiek_o - 08-06-2016, 22:44

Witam wszystkich.

Ta zima dała się mojemu 2.0 DiD we znaki. Niby długo nie trwała, ale kilka dni mrozu było.

I tu problem z rozruchem po mroźnej nocy. Kręci kręci kręci - 20 sekund trzeba trzymać żeby zaskoczył. Tak jakby zimą się skurczył i rozszczelnił... Jest źle. Przegląd był w grudniu, wymieniony olej, filtr powietrza i paliwa. Paliwo to niby dobre zimowe ze Statoila. Teraz, gdy lato - od pyknięcia.

Macie jakieś pomysły?

rezon - 09-06-2016, 08:29

sprawdzał ktoś świece żarowe?
Grzesiek_o - 09-06-2016, 14:01

Nie. Takie miałem podejrzenia.

A czy komputer to wykrywa? Bo kontrolki działają tak, jakby nic się nie działo.

rezon - 09-06-2016, 16:57

u mnie wyszło w czasie przeglądu - po za ASO. Gdyby nie wykrywał komp to zawsze można podłączyć omomierz i sprawdzić.
Grzesiek_o - 09-06-2016, 21:37

Można to sprawdzić w domowych warunkach?
hucker - 09-06-2016, 23:29

Komputer pokazuje niesprawne świece.
tomaszb7887 - 10-06-2016, 12:34

Jezeli trzesie silnikiem, przerywa po odpaleniu to któras swieca nie grzeje i jescze diesel musi miec dobry rozrusznik,akumulator zeby miał uderzenie z rozrusznika to nie benzyna ze odpali z lekkiego kręcenia
rezon - 10-06-2016, 18:11

http://forum-mechanika.pl...y-zarowej.5860/
ale spokojnie sprawdzisz omomierzem. Znajdź kabel zasilający świece żarowe i podepnij omomierz. Najczęściej są spalone czyli nie ma przepływu prądu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group