To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Filtr paliwa i kiepska jakości ropa a niskie temperatury...

Anonymous - 21-12-2009, 16:23

dolałem gold'a ze statoila i lampka zgasła. oby tak zostało.
Anonymous - 21-12-2009, 16:54

Goldzik lepszy na mróz......na cieplejsze pory GTL....... :lol:
mitsu00 - 21-12-2009, 18:14

AlCapone napisał/a:
Goldzik lepszy na mróz......na cieplejsze pory GTL....... :lol:


Goldzik to szczere złoto na zimno :D

Pozdr.

[ Dodano: 21-12-2009, 18:18 ]
JCH napisał/a:
mitsu00, od dobrych 5 lat tankuję tylko na NESTE. Za wyjątkiem wyjazdów zagranicznych. Wcześniej MSS DID, teraz OBK - no problem również przy -25°- bo tyle max. zanotowałem. I oby tak dalej :)


No to ciesze się że nie musiałeś jeszcze czekać 4 h na lawetę przy -26 st. z powodu zapchanego filtra czy przewodów paliwowych. Mnie już to raz spotkało, kosztowało 700 zeta i nie będę juz eksperymentował z tańszymi stacjami. Jak to się mówi: to co tansze w dłuższym okresie zawsze wyjdzie drożej :lol:

Pozdr.

jmgmotocykle - 21-12-2009, 19:45

Cytat:
Goldzik lepszy na mróz......na cieplejsze pory GTL.......


uważasz AlCapone że ten na zimę jest lepszy od gtl-a ??? pytam bo może czas na olanie shella....

mitsu00 - 21-12-2009, 19:52

Goldzik trzyma formę do -26 st., GTL do -22 st. C.

Pozdr.

[ Dodano: 21-12-2009, 19:53 ]
GTL ma jednak wyższą wartość cetanową niż Gold więc teoretycznie silnik będzie pracował lepiej.

Pozdr.

karol_alasz - 21-12-2009, 19:59

mitsu00 napisał/a:
Goldzik trzyma formę do -26 st., GTL do -22 st. C.

A ja tankuję Dynamica LOTOSA (mam najbliżej domu :mrgreen: ) i też nie narzekam... A forme ma trzymać do -32st. C.

mitsu00 - 21-12-2009, 20:03

karol_alasz napisał/a:

A ja tankuję Dynamica LOTOSA (mam najbliżej domu ) i też nie narzekam... A forme ma trzymać do -32st. C.


Ja stacje z logo LOTOS omijam teraz szerokim łukiem z powodów wcześniej przeze mnie opisanych :D

Pozdr.

jmgmotocykle - 21-12-2009, 20:07

mam zgryz co do paliwa - dzisiaj znajomy opowiadał mi jak pracował na shellu to powiedzmy 1 na 4 dostawy do prawdziwy shell - pozostałe dostawy - kto da taniej.... żenada....

druga historia - przeczytana na innym forum - to że dostawcy (tirowcy) po drodze zatrzymują się i gonią paliwo a różnicę uzupełniają np. wodą - w to za bardzo nie wierzę bo chyba cysterny są pląbowane na czas przejazdu???!!!

.... jeśli powyższe historyjki są prawdziwe to mamy Panowie przerąb.... - niezaleznie od stacji niewiemy co lejemy... :(

mitsu00 - 21-12-2009, 20:11

Najnowszy V-Power Diesel GTL dostarczany jest z Reichu.

Pozdr.

jmgmotocykle - 21-12-2009, 20:28

przed noca coś optymistycznego :D :)
rezon - 21-12-2009, 20:40

jmgmotocykle napisał/a:
w to za bardzo nie wierzę bo chyba cysterny są pląbowane na czas przejazdu???!!!
ponadto mają wbudowane GPS z różnych względów - monitoringu nieplanowanych postojów też
sylb - 22-12-2009, 00:13

Mam klientów co prowadzą stację paliw. (południowa Polska)
Wygląda to mniej więcej tak, tanie paliwa 95 i zwykłe ON są z jednego składu (wyleciała mi z głowy nazwa) zazwyczaj własny transportem byle było taniej. Ogólnie paliwo w Małopolsce na większości stacji jest to samo. Jeśli chodzi o 98 i lepszy ON to transport jest organizowany przez dostawcę paliw. Inną sprawą jest to czy właściciel stacji (większość stacji jest na tzw. Franczyzie) nie pokusi się i nie przekombinuje z lewym paliwem. Dlatego polecam aby tankować tylko na fabrycznych stacjach.

didku - 22-12-2009, 04:36

no to naprawione, jeszcze kontrolka świeci, ale już auto jeździ, Filtr przepłukałem Diesel Ultimate - naprawde rozpuszczał te kłaczki, samo ocieplenie nie pomogło, zalałem Golda ze Statoilu i zamówiłem na wszelki wypadek filtr fc604 parfluxa jaki był w aucie. Podobno tylko czujnik wody należy wyciagnąć ze starego
Jackie - 22-12-2009, 10:15

mitsu00 napisał/a:
Gwarantuję ci ze będziesz mial to samo co ja w zeszłym roku i co jmgmotocykle. NIE TANKUJCIE PROSZĘ nw czasie mrozów NA SYFNYCH STACJACH CELEM ZAOSZCZĘDZENIA KILKU GROSZY. Efekty są takie jakie są.

Apel jak najbardziej słuszny ale co jeżeli moje auta tankowane są tylko na Shell i wszystkie diesele zamarzły? Jak wpadłem zapieniony na stację i zacząłem "rozmowę" z kierownikiem stacji to wybąkał coś "dolaniu" zimowej ropy do połowy zbiornika paliwa letniego, bo: "taka zima, panie, to nie zima..." a u mnie było -24 celsjusze więc letko gwiździło... Oczywiście filtry poszły won, dwa stanowiska non-stop zajęte na serwisie i ogólnie lipa... Po zalaniu Statoila wszystko gra i bucy ;) Ale wściekłem się na Shella strasznie...
Pozdrawiam

mitsu00 - 22-12-2009, 10:55

Jackie napisał/a:
Apel jak najbardziej słuszny ale co jeżeli moje auta tankowane są tylko na Shell i wszystkie diesele zamarzły? Jak wpadłem zapieniony na stację i zacząłem "rozmowę" z kierownikiem stacji to wybąkał coś "dolaniu" zimowej ropy do połowy zbiornika paliwa letniego, bo: "taka zima, panie, to nie zima..." a u mnie było -24 celsjusze więc letko gwiździło... Oczywiście filtry poszły won, dwa stanowiska non-stop zajęte na serwisie i ogólnie lipa... Po zalaniu Statoila wszystko gra i bucy Ale wściekłem się na Shella strasznie...
Pozdrawiam


Ano widzisz kolego...... Jaki właściciel takie paliwo. Koncern Shell nie ma tu nic do rzeczy. A tak na marginesie to zgłosolbym tą sprawę do centrali Shell, nagrał rozmowę z wlaścicielem i rządał zwrocenia kosztów za wymianę filtrów etc. W końcu kupuje się coś lepszego celem uchronienia sie przed kłopotami a nie ich stworzenia.

Pozdr.

[ Dodano: 22-12-2009, 11:22 ]
didku napisał/a:
no to naprawione, jeszcze kontrolka świeci, ale już auto jeździ, Filtr przepłukałem Diesel Ultimate - naprawde rozpuszczał te kłaczki, samo ocieplenie nie pomogło, zalałem Golda ze Statoilu i zamówiłem na wszelki wypadek filtr fc604 parfluxa jaki był w aucie. Podobno tylko czujnik wody należy wyciagnąć ze starego


Kontrolkai sama nie zgaśnie. Auto należy podpiąć pod MUT:a i wyresetować pamięć błędów. BTW, skąd wiedziałeś jaki to rodzaj filtra i gdzie kupiłeś?

Pytanie do wszystkich: Czy np sprawdzenie zawartości filtra paliwa i usunięcie syfu można zlecić kazdemu mechaniorowi, np z Norrauto, czy trzeba jechać do ASO?

Pozdr.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group