To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Zanim zaczniecie narzekać na swoje stare auta- przeczytajcie

Anonymous - 24-12-2009, 10:04

jaca71 napisał/a:
Czyli chodzi o początki 2.0TDI PD?


czyli chodzi po pierwsze o sprawdzenie czy w danym silniku o danym kodzie moze wystepowac ten problem i po drugie jak stwierdzimy ze nasz silnik jest "zagrozony" czy zostalo to wymienione na jakiejs akcji serwisowej jesli nie to OMIJAMY TAKI SILNIK SZEROKIM LUKIEM, podobnie jak skrzynie multitronic.

robertdg napisał/a:
zdarzały się też problemy z falującymi wolnymi obrotami, problem niestety nie tkwił w programie ECU, tylko gdzieś w jakimś elemencie silnika, znam takich conajmiej 6 potwierdzonych przypadków,


nie znam takich przypadkow choc siedze sporo na forach VAG ale tak jak piszesz jest to jakis bzdet ktory moze sie przydazyc dla kazdego auta.

krzychu - 24-12-2009, 10:21

Jeśli silnik diesla jest planowany na 150 tyś km to jest to silnik jest do :butthead:

Powinien przejechać bez problemu 250 tys km jeśli to silnik diesla.

Trochę się już wcześniej nasłuchałem o tym 2.0 TDI...

Ja tam się cieszę ponieważ w benzyniakach jest prościej i mniej elementów narażonych na ekstremalne doznania :mrgreen:

[ Dodano: 24-12-2009, 10:32 ]
arturro napisał/a:
podobnie jak skrzynie multitronic.


A o tym może coś rozwiniesz. Znajomy ma taką w audi na razie 90 tys więc chyba na nią nie czas?

Anonymous - 24-12-2009, 10:55

krzychu napisał/a:
A o tym może coś rozwiniesz.


sporo jest o tym na forach tematycznych, ogolnie jest to skrzynia z wyrokiem tzn ze musi sie popsuc (predzyj czy pozniej), a problem polega na tym ze naprawa jest bardzo droga i nie wszyscy potrafia to zrobic.

polecam tematy:
http://www.audiklub.org/p...t=83112&start=0
http://www.audiklub.org/p...t=75914&start=0

Anonymous - 24-12-2009, 11:17

I jeszcze "Ekspert Auto-Świata":
Marna jakość, ale nie chciało mi się przepisywać - idzie się jednak doczytać :wink:

http://img189.imageshack....0/zdjcie282.jpg
http://img199.imageshack....35/59359871.jpg

Anonymous - 24-12-2009, 11:30

dlatego min. jak szukalem sobie kolejnego audika zajelo mi to sporo bo w pierwszej kolejnosci odpadaly multi, a z manualem cabrio jest jak na lekarstwo, szukalem z quatrro ktory jest z tipem ale tych jest jeszcze mniej.

dodam ze nowe multi nie maja juz tych problemow
acha a jesli ktos sie napali ze musi byc multi (bo to jednak super skrzynia) to nalezy sprawdzic przy zakupie czy chociaz w aso byla zmieniana adaptacja skrzyni (byla na to akcja serwisowa) to przynajmniej odpadnie nam problem elektroniki ktory jest najczestrzy.
ja polecam omijanie multi z silnikiem 2.0TDI :D

ze to fajna skrzynia to wystarczy zerknac na filmik ponizej:
http://www.youtube.com/watch?v=mXBBn244joQ
zwroccie uwage jak auto przyspiesza a obrotomiesz stoi w miejscu, ma sie wrazenie jazdy autem ktore ciagle przyspiesza a'la tramwaj :D

Morfi - 24-12-2009, 11:49

Dlatego wole japońska motoryzacje :) Pożądna koncówka XX wieku
215 tys km i smiga super.

Anonymous - 24-12-2009, 11:55

Morfi napisał/a:
Dlatego wole japońska motoryzacje Pożądna koncówka XX wieku
215 tys km i smiga super.


a niemiecka z konca XX wieku inna? stare merce lub audiki tez jezdza i maja trzy razy takie przebiegi, pogadaj kiedys z taksowkarzem ktory bedzie cie wiozl trapezem :)

Kaleid - 24-12-2009, 12:03

Morfi napisał/a:
Dlatego wole japońska motoryzacje :) Pożądna koncówka XX wieku
215 tys km i smiga super.


Szkoda tylko, że gnije jak Polonez z lat dziewięćdziesiątych :(

Morfi - 24-12-2009, 12:09

arturro, chyba poczatek lat 90- tych. W124 maja po 600 tys na lpg i jezdzą.
Czy Audi 80 lub cygara 100

krzychu - 24-12-2009, 12:37

arturro napisał/a:

ja polecam omijanie multi z silnikiem 2.0TDI :D


Taki ma ;)

arturro napisał/a:

zwroccie uwage jak auto przyspiesza a obrotomiesz stoi w miejscu, ma sie wrazenie jazdy autem ktore ciagle przyspiesza a'la tramwaj :D


Jechałem. W sumie w dieslu nie jest źle (nisko moment obrotowy) ale np. przy wyprzedzaniu jest zwłoka zanim ona zwiększy obroty a samochód zacznie przyspieszać...

W Mitsu masz CVT w benzyniakach zasada ta sama.

Anonymous - 24-12-2009, 12:38

Morfi napisał/a:
arturro, chyba poczatek lat 90- tych. W124 maja po 600 tys na lpg i jezdzą.
Czy Audi 80 lub cygara 100


to nie jest koniec XX wieku tzn lata 90'te?
odpowiem za Ciebie, tak jest to koniec XX wieku.

robertdg - 24-12-2009, 15:05

krzychu napisał/a:
Jeśli silnik diesla jest planowany na 150 tyś km to jest to silnik jest do :butthead:
Powinien przejechać bez problemu 250 tys km jeśli to silnik diesla.


Byłbym sklonny powiedzieć ze powinien bez problemu przejechać ponad 500tyś, mam sąsiada który jest taksówkarzem, w 2002r kupił glanc nówke Avensis z silnikiem D4-D, auto zrobiło bez zająknięcia niespełna 600tyś i śmiga do dzisiaj bezproblemowo, a już nie będę wspominał po ile mają natrzaskane Mercedesy okulary z silnikami 3.2 CDi którymi śmiga kunkurencyjna dla niego korporacja(dodam tylko że średni przebieg roczny takiego Mercedesa to min 150tyś km)

arturro napisał/a:
zwroccie uwage jak auto przyspiesza a obrotomiesz stoi w miejscu, ma sie wrazenie jazdy autem ktore ciagle przyspiesza a'la tramwaj
67s od 0-200km/h porażka jak na auto z silnikiem 2.0TDi 140KM
Anonymous - 24-12-2009, 15:45

robertdg napisał/a:
67s od 0-200km/h porażka jak na auto z silnikiem 2.0TDi 140KM


nie chodzi o czasowke tylko o to w jaki sposob to robi (przyspiesza), ma sie wrazenie jakby auto caly czas ciagnelo do przodu.

jesli zas chodzi o podziwianie czasu polecam ten filmik:
http://www.youtube.com/us.../88/qrlM1Abbk5s

jaca71 - 25-12-2009, 21:41

arturro napisał/a:
nie chodzi o czasowke tylko o to w jaki sposob to robi (przyspiesza), ma sie wrazenie jakby auto caly czas ciagnelo do przodu

Skrzynie CVT (zwane przez audi multitronik) to jest genialny wynalazek mimo pozostawienia w układzie conwertera momentu obrotowego. A najfajniejsze w tej skrzyni jest to że przeczy teorii jakoby samochód najlepiej przyspieszał przy max momencie silnika :)

Misiek :) - 26-12-2009, 11:31

Scheißewagen z silnikiem tdi w pl jest kultem...z którym ja się nigdy nie zgadzałem.
Jechałem jako pasażer avensisem i passatem z 2006r oba 2,0 diesel.
Avensis reaguje od razu na pedał gazu, a Scheißewagen po chwili
pozatym kultura pracy i konfort podróżowania inny.
Po jeździe toyką stwierdziłem, że takie auto mógłbym mieć. Passat? wozidełko jakich wiele i nic mnie w nim nie urzekło. i nie dał bym tyle kasy za takie auto...
Po drugie ludzie zapominają że Scheißewagen ma też niezłe silniki benzynowe... i na dieslu się świat nnie kończy
A jeszcze pytanko...
Mitsu korzysta z 2,0 tdi z Scheißewagena, czy one też tak się sypią...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group