To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] rozrząd i znak na kole zamachowym

MAłY - 09-01-2010, 23:28

skubi25 napisał/a:
a tą śrubę to musisz jakoś odkręcić przyspawaj nakrętke jaką albo młotek i przecinak i coś drgnie a później żabka i musi się odkręcić

coś będę musiał z tym pokombinować.
choć liczę jeszcze na to , ze ktoś zerknie jak to u niego wygląda z tym kołem zamachowym i podzieli sie uwagami(wszystko z góry widać więc nie trzeba nic rozkręcac)
pozdro

[ Dodano: 09-01-2010, 18:52 ]
No i wyjaśniłem sprawę. Zmusiłem się dzisiaj i rozebrałem cały rozrząd. Okazało się, że klin na jednym kole jest zerwany i stąd to rozbieżność. Na szczęście przestawiło się tylko o jeden ząbek(koło względem wałka). Teraz mi pozostaje znależć to nieszczęsne koło. Mam nadzieję, że znajde coś jurto na giełdzie we Wrocku.
P.s. dzięki chłopaki czujność i aktywność
Pozdrawiam Seba

robertdg - 09-01-2010, 23:33

MAłY,
MAłY napisał/a:
Okazało się, że klin na jednym kole jest zerwany
Wkoncu żeś się zmobilizował, wspominałem o tym, niestety w silnikach 1.9TD i 1.9dCi zdarzały się takie przypadłości.
Ppiotr - 10-01-2010, 21:29

U mnie na oznaczenia na kołach nie pasuje kolizja a kliny mam natomiast przy pasku conti ustawiam na znaki które są na pasku i ok
MAłY - 10-01-2010, 22:24

Ppiotr napisał/a:
natomiast przy pasku conti ustawiam na znaki które są na pasku i ok

u mnie też oznaczenia na nowym pasku zgadzały się z oznaczeniami na kołach ale, pomimo tego miałem przestawiony rozrząd( koło względem wałka rozrządu), niby ok, ale nie tak jak powinno. Niestety silnik pewnie dostał przez to w d..e bo wydaje mi sie, że jeżdziłem z tym od początku czyli ponad 50 tkm.
Może masz koła od jakiejś innej furmanki? A na którym kole zaczynasz jak zakładasz pasek?
Ja pewnie jeżdził bym tak dalej gdybym nie poczytał w manualu jak ustawić kąt wtrysku-bo w sumie moja cari na ciepłym zawsze paliła od strzała. jedynie w zimie na zimnym miałem problemy z obrotami,ale zawsze myslałem,że to coś z układem podciśnienia i ssaniem.

Ppiotr - 10-01-2010, 22:45

koła raczej mam od cari tak się składa że rozrząd pasuje w znak pompa też ale wał nie a co do trudnego odpalania właśnie mam problem z odpalaniem w zimę rozrząd wymieniałem wiosną poprzednią zimę też wymieniałem i było ok a teraz ciężko pali ale jak letni to tylko strzał.
zakładam pierw wał rozrząd i pompa naciągam i sprawdzam jeszcze raz
ja na takim rozrządzie zrobiłem z 150?? tys tyle że nie ustawiałem punktu początkowego bo nie mam czym
nie podejrzewam że było by coś dużo nie tak ,dlatego choć by że mam dużo większą moc niż kolesie z tymi samymi silnikami
a możesz podrzucić jak ustawić ten początkowy kąt wtrysku bo chciałem już podjechać do mechanika tz żonę wysłąć bo ona teraz ją dobija cari

MAłY - 10-01-2010, 23:27

Ppiotr napisał/a:
a możesz podrzucić jak ustawić ten początkowy kąt wtrysku

dokładnie jest to opisane w manualu o silniku f8qt, dokładnie w tym dziale, gdzie wcześniej w tym temacie, zdjęcie też tam jest. nie moge tego skopiować bo pdf jest zabezpieczony. musisz sobie ściągnąć tego manuala.
Do ustawienia tego kąta jest potzrebny zegar ze specjalną przystawką i powiem Ci, ze u mnie w okolicy jest z tym problem-kilkunastu mechaników i nic. Mówią jedynie,że mogą ustawić to na słuch, ale tyle to ja sam moge sobie zrobić.

[ Dodano: 10-01-2010, 23:29 ]
a co do mocy też nie narzekałem. Z odpalaniem tak jak pisałem. Nie podobała mi praca silnika(trochę głosniejsza niż kiedys) i dlatego zacząłem drążyć temat

pawelsonx - 11-01-2010, 01:28

e tam pdf jest zabezpieczony






deejay - 11-01-2010, 17:34

MAłY napisał/a:
a co do mocy też nie narzekałem. Z odpalaniem tak jak pisałem. Nie podobała mi praca silnika(trochę głosniejsza niż kiedys) i dlatego zacząłem drążyć temat


mówiłem ze kąt wtrysku obowiązkowo do ustawienia, po kazdorazowej ingerencji w rozrzadzie :) , stąd głosniejsza praca silnika :wink:

MAłY - 11-01-2010, 21:57

deejay napisał/a:
mówiłem ze kąt wtrysku obowiązkowo do ustawienia

tak, tylko mam z tym problem bo u mnie w okolicy ciężko znaleźć warsztat i mechanika gdzie mógłbym to zrobić. A byłem u kilkunastu mechaników i żaden nie ma tej przystawki do pompy Lucasa. :-X



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group