Galant VR4 E88A 92-96 - silnik e88a
robertdg - 10-01-2010, 15:27
Wszyc, przeczytaj blog kochajj on tam napisał ze remont takiego silnika przekracza koszt Galanta EA
mitsu_pl - 10-01-2010, 15:42
robertdg nie da się przełożyć silnika z EA do budy E5, bez ingerencji w konstrukcję auta !! Weś sobie jakiekolwiek E5 i spójż jak są ułożone podłużnice z przodu, później zajżyj do EA i też zwróć uwagę na to... Chyba, że weźmiesz przód od EA i przyspawasza do reszty E5...
robertdg - 10-01-2010, 15:49
mitsu_pl przecież nie pisałem ze wchodzi jak masło bez jakichkolwiek ingerencji.
mitsu_pl - 10-01-2010, 15:55
ok, a ja pisze, że ingerencje mogą być droższe niż remont silnika... i na tym możemy poprzestać.
Kontsrukcja E88A jest mi znan od podszewki, kombinowaliśmy już też różnorakie przeszczepy, ale nic z modeli po 96 roku (w przypadku galantów) i przed 2000 w przypadku innych aut nie pasuje, a znowu 3.0 jest za ciężkie. Zresztą mamy już pod maską moc, którą dysponuje 3.0, szukamy badziej rasowego VR-4 E84A, a przynajmniej jego serca na przeszczep...
Wszyc - 10-01-2010, 16:07
zgadzam się z mitsu ale wiesz zanim znajdziesz 2litrową VR4 to wiesz życzę jak najlepiej ale wiesz że to ciężka sprawa często wiedzę za to za granicą fotki miśków E5 z rzędówkami z Eclipse 1G te silniczki fajnie się kręci i mają przyzwoite moce 150 wolnossący , 195 kucy turbodoładowany
mitsu_pl - 10-01-2010, 16:09
Czyli LAncer EVO 3 2.0 i coś koło 240 KM tez o tym myślimy
VR4-E88A - 10-01-2010, 17:53
chlopy, to ja wymiekam - kiedys juz przekladalem motor do sunny gti - byl 2.0 wolnossak i poszedl uturbiony, ile tam bylo rypaniny zeby to opanowac...
jak ktos chce to mam tanio e88a 2.5 v6, napedy zdrowe buda nawet nawet, motor po zmianie oleju troche sie uciszyl ale dalej czasem panewki zagraja, uszczelki pod glowicami prawdopodobnie tez do wymiany - generalnie do reanimacji
misiek-misiek - 10-01-2010, 20:13
A liczyłeś ile wyjdą cię części do tego motorka?
Ja bym tam wolał zrobic go w oryginale chocby miało to trwac miesiącami, miałem tą bestię krótko ale warto było
Nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa ale jak już się pozbieram finansowo to klękajcie narody 4x4 byc musi
P.S. jak masz e88a z 96 roku to masz kwadratowe halogeny czy okrągłe?
Wszyc - 10-01-2010, 21:00
Już chciałem pisać za ile sprzedaż napędy ale zobaczyłem to http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11119687 może to jakaś szansa dla Ciebie a ja się wstrzymam uzbieram więcej kasy i sobie wychacze jeszcze ten 4x4 z kąds kiedyś
Chyba że to Twój
misiek-misiek - 10-01-2010, 21:30
lokalizacja się zgadza
opis też
o co tu chodzi?
świeży nabywca czy już sprzedawca?
Wszyc - 10-01-2010, 21:58
misiek-misiek nie każdy ma ochotę lub fundusze na takie naprawy nie ma ich za co winić tym bardziej że te galanty to studnie bez dna rozumiem go stwierdził że nie będzie się w to bawił no i się pozbywa cóż życie
Serek - 10-01-2010, 22:07
Kute felgi? Ło matko bosko Przecież to koła z galanta E3x... pomalowane na biało.
VR4-E88A - 10-01-2010, 22:08
dokladnie to moja mala bestia rozwazam jeszcze zeby go na graty rozebrac
podjalem decyzje ze odpuszczam temat - liczylem i wyszlo mi zeby byl taki jak chce to bedzie mnie to kosztowac 20-25 tys a za 40 tys mam evo 7 lub nawet 8 ktore bije go o glowe
[ Dodano: 10-01-2010, 22:10 ]
Serek napisał/a: | Kute felgi? Ło matko bosko Przecież to koła z galanta E3x... pomalowane na biało. |
tak mi powiedzial poprzedni wlasciciel...
Serek - 10-01-2010, 22:10
Ile chciałbyś za spojler z tylnej klapy?
Wszyc - 10-01-2010, 22:13
to jak będziesz się chciał pozbywać napędu od skrzyni biegów (nielicząc jej) w stronę tyłu to powiedz za ile zastanowię się czy mam tyle
Pisz na PW żeby nie robić tutaj aukcji z tematu
|
|
|