[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E1x 84-87] swapowac?
Maretzky85 - 24-01-2010, 22:51
Czy czasem w E16 silnik nie jest pod innym kątem ?
Ni jestem pewien, czy to przejdzie
mitsu_pl - 25-01-2010, 01:03
Skoro ktoś go tam wsadził z Eclipsa to musi pasować do E3XX...
Anonymous - 25-01-2010, 01:57
ano wsadził i jezdzil kilka ładnych latek
Maretzky85 - 25-01-2010, 09:20
Oryginalnie nie było 4G63 w E16 ? ? :>
Czy pewne jest to, że został z Eclipse przełożony ?
mitsu_pl - 25-01-2010, 13:09
może być jeszcze ewentualnie z lancera, ale to mało prawdopodobne, bo nie było ich za dużo, dlatego najpewniej jest to silnik z eclips'a. W E1XX nie było oryginalnie 2.0 16V.
Zajc3w - 25-01-2010, 17:33
b00mba napisał/a: | no tez jest taka opcja, heh , a nie wiecie ile takie łapy w złotówkach? na oko. dzienks za info:) |
Łapki mam od SOHC, mogą poczekać do wiosny w piwnicy.
Nie mam 100% pewności czy do DOHC podpasują, ale blok taki sam więc na 99.9% tak.
P.S jeszcze z E33 GTI może być.
Maretzky85 - 25-01-2010, 20:04
mitsu_pl napisał/a: | W E1XX nie było oryginalnie 2.0 16V. |
ale 8V były. A ja nie widziałem wzmianki o DOHCu
Zajc3w - 25-01-2010, 22:25
było nawet porównania do eclipsowego motorka :
b00mba napisał/a: | ten co mam to 1.8 90KM podałem wersje przeciez 4g37 a ten co chce zalozyc to 4g63 wersja bodaj 16V Dohc czyli 150KM. Teraz mam gala VI gen. a tamten silnik jest w V gen. Tyle ze ta V gen ma silnik wsadzony i to tez nie jest orginał tylko przekładka i wiem ze to jest ten 150KM 4g63 bo to taki sam jak w eclipse jest bo kumpel ma... A no moja buda obecna to E32A. |
Czytaj uważnie .
Chętnie zobaczę jak to jest wpasowane. b00mba zrób fotkę dla mnie
kamilek - 26-01-2010, 13:07
b00mba, jak dobrze pamiętam, to Ty masz dokładnie taki sam silnik jak ja, czyli G64B 2.4l, żaden tam DOHC tylko 1 wałek Niejaki adams12 robił swapa właśnie tej jednostki do E33, możesz go podpytać jakie trudności napotkał po drodze
Anonymous - 27-01-2010, 15:03
Właśnie widzisz niestety okazało sie ze to nie ten silnik co wczesniej myslalem bo starszy pogmerał pogmerał i doszedł co to za silnik bo trzeba było dopasowac moduł zapłonowy aaale to jakies XX lat temu. I to 4g63 bankowo:)
mitsu_pl - 27-01-2010, 22:22
zrób zdjęcie i wrzuć je to będzie wiadomo na 100% co to jest
Hubeeert - 27-01-2010, 23:01
Bartek robił kiedyś swap 4G63 DOHC na miejsce 4G63 SOHC w E33A łacznie z zawieszeniem i hamulcami
kamilek - 28-01-2010, 02:36
mitsu_pl, widzisz, ze zdjęcia może nie udać się wywnioskować co to jest. Posiadam zdjęcie Galanta bomby i wypisz wymaluj identyko jak moje E16. Ale bomba upiera się że to 4g63...jak znajdę chwilkę to rzucę okiem czy pokrywy zaworów są identyczne w 4g63 i g64b, bo może jest opcja że tam siedzi 2.0 z pokrywą zaworów od 2.4.
Jeżeli bomba nie będzie miał nic przeciwko to mogę wrzucić tutaj fotkę jego silnika, i dla porównania swojego E16
PS. bomba, nie sugeruj się tym że moduł zapłonowy podpasował od 4g63. Wydaje mi się że są one bardzo bardzo podobne do siebie, a ponadto, np. jak zamawiałem uszczelkę wydechu czy pokrywy zaworów do E33 2.0 to na pudełku miałem napisane że część jest przeznaczona do silnika 1.8. Nie zawsze to co jest napisane na pudełku pokrywa się z rzeczywistością
Hubeeert - 28-01-2010, 08:16
Kamilek - 4G63 DOHC a o takim mowa jest inny niż G64B...
kamilek - 28-01-2010, 12:20
Hubert, pisałem tam wyżej, że bomba na 100% nie ma DOHCa, ponieważ pokrywa zaworów jest identyko jak w moim SOHC. Dalsze moje rozważania dotyczą więc tego, czy u bomby siedzi g64b 2.4, czy 4g63 2.0 SOHC.
|
|
|