To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Problem z silniczkiem krokowym LPG!

Maretzky85 - 23-01-2010, 22:52

zenek_bb, nie każdy ma analizator spalin w garażu :P

[ Dodano: 23-01-2010, 22:53 ]
Szymon20b, wyreguluj jak najszybciej bo wydmuchasz uszczelkę spod głowicy a do tego możesz wypalić gniazda zaworów ...

zenek_bb - 24-01-2010, 00:13

analizatora spalin nie ma każdy, ja też, ale można zawsze się wpiąć pod lambdę albo pod ECU :)

ale regulacja konieczna!!!!

Szymon20b - 24-01-2010, 09:25

można wywalić silniczek krokowy i jeździć bez niego ??
Maretzky85 - 24-01-2010, 09:31

Krokowiec przy BLOSie jest zupełnie zbędny, możesz go wywalić. A co do regulacji, to na lambdzie można zrobić regulację. Nawet ja tak robiłem jakiś czas temu :D Ale nie będzie aż tak dokładna jak w przypadku analizatora :)
Szymon20b - 24-01-2010, 09:45

jak na lambdzie ?? sorry za takie pytania ;p A na benzynie będzie palić bez krokowca ? komputer nie będzie błędu wywalać.. Mówią że u nas nikt nie chce regulować blosa z gaziarzy bo bym sobie podjechał gdzieś nawet.
zenek_bb - 25-01-2010, 07:52

krokowiec nie odcina gazu do silnika (np w trakcie pracy na benzynie) tylko reguluje jego dawkę w pewnym zakresie, blos jest dosyć dobrą konstrukcją, był skonstruowany w zamyśle by pracował bez krokowca

błąd Check Engine wyświetla się praktycznie przy każdej instalacji, jest możliwość zainstalowania emulatora wtryskiwaczy, wtedy błąd się nie wyświetli, ale na tyle co jest z tym zabawy (bo koszt nie taki wielki, około 70zł) to poprostu niewarto, chyba że komuś bardzo przeszkadza ten błąd, lecz on nie wpływa na prawidłową pracę silnika

regulację blosa trzeba wykonywać albo na analizatorze z możliwościami hamowni albo korzystając z loggerów (np datalogger TMO na laptopa/palmtopa przez oryginalne złącze diagnostyczne) bowiem blosa łatwo istawić na wolnych obrotach ale pod obciążeniami już zachowuje się różnie... polecam zajechać do dobrego serwisu który się tym zajmuje, tu chodzi o nasze bezpieczeństwo oraz o nieuszkadzanie silnika

Szymon20b - 28-01-2010, 09:38

Właśnie dzwoniłem na serwis na 13 sie umówiłem na ustawienie gaziochy zobaczymy co będzie tylko się boje że jak blosa zobaczą to zrezygnują no ale zobaczymy. Ktoś ma z was blosa ? Normalnie puszcza obroty do 6 tys bo u mnie na 4 go zmula czasem na 4,5.
zenek_bb - 29-01-2010, 01:34

nie powinien zamulać, regulowałem już dwa blosy, jeden w eclipse drugi w hondzie 1600 VTEC, nie powinien zamulać o ile jest to ten z gardzielem 70mm, mniejsze mogą ale nie mam doświadczenia, nie spotkałem mniejszego ale wiem że są

[ Dodano: 29-01-2010, 01:35 ]
PS. Napisz jakie efekty regulacji



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group