[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY2A 1.5] 2 pytania serwisowe
Luk - 22-01-2010, 23:27
Bastek77 napisał/a: | Natomiast co do przelanego oleju |
Ale ja podejrzewam, że w silniku poziom jest OK. Te 0,8l to im się gdzieś rozlało, albo wlało do prywatnego samochodu
Lestat - 23-01-2010, 08:44
hmmm polakomili by sie na 0,8l oleju??? Szczyt glupoty...no ale moze ktos sobie zbiera
bastek - 23-01-2010, 09:09
olej na bagnecie - pod górną granicę normy. na zimnym silniku.( 3 godz. stał)
czyli - olej się rozlał....
tel od ASO - tłumaczenie - czasem może być więcej zużyte podzcas przeglądu. Coś tam o ilościach technologicznych (nie zrozumiałem, rwało rozmowę przez komórkę)
pyt to czemu klient za to płaci?
odp. to są tak małe koszty w porównaniu z kosztem całego przeglądu...
zatkało mnie. nic nie powiedziałem
na razie od ASO propozycja wymainy radia (zgłąszałem gubienie fal w mieście)
nie nwiem czy sie nie robi OT w dziale technicznym. jeśli tak, to może prośba do modów o przeniesienie częsci postów do wdziału o ASO?
[ Dodano: 23-01-2010, 09:14 ]
Bastek77 napisał/a: | napisz do centrali,może coś zrobią w tym kierunku. |
nie będę robił awantury
jak się sprawa wyjaśni, napiszę to na forum
w sumie nic nie zepsuli, tylko trochę mnie naciągnęli, z czym się liczyłem - specjalnie zastawiłem 3 pułapki, nie wchodziłem na halę
po prostu się pożegnaliśmy z tym ASO i już....na nast. przegląd (wrzesień/październik) jedziemy oglądać żubry do Białegostoku
Anonymous - 24-01-2010, 22:37
Jeżeli mowa o ASO z Lublina, to mam poniekąd odmienne zdanie, mi się tam podobało:)
bastek - 25-01-2010, 17:03
samo ASO i osoby (podejście) mi też się podobają
tylko - taki nieprofesjonalny przegląd......
banzajek - 25-01-2010, 17:09
btw moze wzieli Cie za Evo, mi w piatek po przegladzie tez oddali 0.1 litra oleju tyle ze w AGT i sadze ze to byla odpowiednia ilosc ;P
bastek - 11-02-2010, 17:06
sprawa mojego przegladu juz zakończona
cały opis w dziale o ASO, o tu:
http://forum.mitsumaniaki...p=642937#642937
zapraszam chętnych do komentowania
rezon - 12-02-2010, 09:13
Bastek77 napisał/a: | takie ASiO i taką obsługę to bym........na pewno bym nie zapłacił za taką usługę, napisz do centrali,może coś zrobią w tym kierunku | Customer Care Specialist - Robert J. z MMC napisze W odpowiedzi na Pański fax. oraz wiadomości e-mail z dnia 15.01.2010r. informuję, że to autoryzowany dealer wykonując usługę na podstawie zlecenia Klienta gwarantuje jakość zastosowanych materiałów oraz sposobu wykonania usługi. Z naszej strony dokładamy starań aby usługi wykonywane w autoryzowanej sieci dealerskiej były na najwyższym poziomie, gwarantującym bezproblemową eksploatację samochodu marki Mitsubishi czyli spadaj
|
|
|