To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [GDI 2000r.] nie odpala, choć wcześniej było ok

kkriss - 28-01-2010, 15:34

Bartek spokojnie, co się da rozkręcić to da i się skręcić, po prostu nie znam się, nie miałem takiego przypadku, więc kombinuje :-) .
Co do magnesu to miałeś racje, magnes jest cały i piękny, ale obraca się dookoła, więc puścił klej, także dziękuje tobie Bartek, oraz dziękuje aren195612, za stronę z opisem.

gryfus78 - 28-01-2010, 20:15

ja mam problem taki sam tylko ze mi jak zapali to wskoczy na obroty 3500-4000 potem zejdzie na 2000 a na dodawanie gazu reaguje mulowato
czyscilem przepustnice komp pokazal blad 92ETV MOTOR FB nie mam pojecia co dalej robic

kkriss - 29-01-2010, 06:23

Wygląda na to co u mnie, magnesy w przepustnicy, najlepiej pisz do bartka, możesz wysłać mu przepustnice to naprawi, ja sam się zabrałem to teraz okazało się że źle te magnesy przykleiłem i dalej mam błąd, teraz bawie się w rozklejenie ich :-) .
Moomin - 30-01-2010, 12:59

A u mnie cuda się dzieją. Pisałem w osobnym temacie, że też zapalił mi się Check, auto nie chciało prawie przyspieszać, silnikiem telepało - błąd 92. Wykasowany, pojawiał się ponownie, po odłączeniu aku również. Jakoś dojechałem do garażu i z takim migającym CE go zostawiłem. Umówiłem się z mechanikiem na wymianę przepustnicy bo akurat miałem zapas w domu, odpalam dziś rano, wyjeżdżam - wszystko gra! CE się nie pali, auto jedzie normalnie. Przepustnicę i tak wymieniłem, bo nigdy nie wiadomo kiedy się znów ujawni, ale zastanawia mnie ten fakt, że dziś wszystko OK. Może to nie sama przepustnica, a elektronika, albo jakieś połączenia elektryczne zgłupiały od tego mrozu? Gdyby faktycznie te magnesy były uszkodzone to i dziś by przecież nie jechał.
Tak czy inaczej wyślę przepustnicę do Bartka, nie zobaczy co tam jest grane.

Piotreek83 - 01-02-2010, 19:29

U mnie podobne objawy. Po odpaleniu silnika obroty wskakują na 3000, miga kontrolka CE,nie reaguje na pedał gazu, hamulców prawie nie ma - pedał jest twardy, silnik dziwnie warczy i przerywa. Mechanik obstawia ze to może być moduł kontrolny silnika przepustnicy ale czy to faktycznie to???????
Moomin - 01-02-2010, 19:35

A odczytałeś błąd? U mnie też obroty na luzie były 2000, silnikiem trzęsło (podobno włącza się tryb awaryjny). Dziwią mnie tylko te hamulce, z tym u mnie było w porządku i nie wiem czy przepustnica może mieć z tym jakiś związek.
Piotreek83 - 01-02-2010, 20:33

Gość który mi próbuje coś z tym zrobić mówił coś o tym błędzie 92, prócz tego sprawdzał wszystkie napięcia i takie tam i wszystko jest ok. jeszcze spróbuje ten moduł zdobyć o którym pisałem jeśli :( to nie to to nie mam pojęcia co z tym zrobić :(
aren195612 - 01-02-2010, 20:41

Piotreek83, Akurat n/t błedu 92 na tym forum ostatnio dość sporo. Masz awarię przepustnicy, tylko tyle i aż tyle.
Np tutaj:link

Bartek - 01-02-2010, 21:06

Zimno jest - duże różnice temperatur nie służą klejom epoksydowym.
kkriss - 04-02-2010, 20:07

ponownie problem, przepustnica wymieniona, błędów brak, ale.....
Jak próbuje uruchomić wózek, to dalej ma problem próbuje, próbuje, niby na chwile zaskakuje (na ułamek sekundy) i dalej zdycha. Wziąłem akumulator do ładowania na noc, ale coś się boje, że to wina czegoś innego.

Ok, to co robiłem, co mogło mieć wpływ.:
Demontując przepustnice, tydzień temu padał śnieg, więc trochę mi zasypało silnik - teraz już śniegu tam raczej nie ma, ale może wilgoć...

Jest jakaś łatwa możliwość sprawdzenia czego to może być wina?

Pozdrawiam

Piotreek83 - 03-03-2010, 11:20

Jeśli dobrze zrozumiałem elektryka to tps podał za duży prąd w wyniku czego obróciło jakiś rdzeń z magnesami o 180 stopni i w tej pozycji już pozostał a efekt był taki jak pisałem wcześniej ale już wszystko w porzadku teraz i autko hula :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group