To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] problemy z akumulatorem

marrok - 28-01-2010, 19:30

W przypadku nowego samochodu odebranego od dealera problem może być tej natury, że dealer nie naładował aku przed wydaniem :wink: samochody jak stoją u dealerów na placach nie mają ładowanych aku (pewnie przed wydaniem na chwilkę tylko podłączą), potem wkładanie alarmu, i doposażenia a mechanicy lubią posłuchać muzyki (wiem z autopsji) dodajmy do tego duży mróz, max pobór prądu i wszystko jasne...
Pozdrawiam :biggrin:

rezon - 28-01-2010, 21:33

karol_alasz, ale im dłużej jedziesz, tym dłużej silnik pracuje - dla mnie logiczne. Po za tym to na biegu jałowym nie spodziewałbym się wielkiego prądu ładowania przy włączonych światłach, radiu, itd.
Lestat - 29-01-2010, 07:22

karol_alasz, ja mysle ze wszyscy o tym wiedza ale zakaldamy ze pewien dystans przejezdza sie ze srednia predkoscia a zatem ilosc km tez cos mowi. Fakt ze jeden przejezdza 12-13 km w 15 min a drugi w 1,5 godziny.
Ja robie 25 km w okolo 15-20 min i nie mam problemow z aku. Przebieg mam podobny, fakt inne auto ale silnik chyba ten sam...chyba ze kolega ma 2.2

mitsu00 - 29-01-2010, 10:24

slaw425 napisał/a:
:) wlasnie autoGT :)


Posałem wcześniej żebyś rozmawiał z szefem serwisu w AUTO GT. Szeregowi doradcy są jacy są i też się z nimi użerałem. 1 rozmowa z szefem i naprawili mi na gwarancji co chciałem :wink:

Pozdr.

karol_alasz - 29-01-2010, 11:50

rezon napisał/a:
Po za tym to na biegu jałowym nie spodziewałbym się wielkiego prądu ładowania przy włączonych światłach, radiu, itd.

Czy to znaczy wg Ciebie,ze aby "dokladnie" naladowac aku to musze powylaczac mozliwie najwieksza liczbe odbiornikow?

rezon - 29-01-2010, 12:53

Na biegu jałowym silnika - tak. W czasie jazdy nie ma takiej potrzeby wtedy wydajnośc alternatora jest większa od zapotrzebowania to po co?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group