Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] problemy z akumulatorem
marrok - 28-01-2010, 19:30
W przypadku nowego samochodu odebranego od dealera problem może być tej natury, że dealer nie naładował aku przed wydaniem samochody jak stoją u dealerów na placach nie mają ładowanych aku (pewnie przed wydaniem na chwilkę tylko podłączą), potem wkładanie alarmu, i doposażenia a mechanicy lubią posłuchać muzyki (wiem z autopsji) dodajmy do tego duży mróz, max pobór prądu i wszystko jasne...
Pozdrawiam
rezon - 28-01-2010, 21:33
karol_alasz, ale im dłużej jedziesz, tym dłużej silnik pracuje - dla mnie logiczne. Po za tym to na biegu jałowym nie spodziewałbym się wielkiego prądu ładowania przy włączonych światłach, radiu, itd.
Lestat - 29-01-2010, 07:22
karol_alasz, ja mysle ze wszyscy o tym wiedza ale zakaldamy ze pewien dystans przejezdza sie ze srednia predkoscia a zatem ilosc km tez cos mowi. Fakt ze jeden przejezdza 12-13 km w 15 min a drugi w 1,5 godziny.
Ja robie 25 km w okolo 15-20 min i nie mam problemow z aku. Przebieg mam podobny, fakt inne auto ale silnik chyba ten sam...chyba ze kolega ma 2.2
mitsu00 - 29-01-2010, 10:24
slaw425 napisał/a: | :) wlasnie autoGT |
Posałem wcześniej żebyś rozmawiał z szefem serwisu w AUTO GT. Szeregowi doradcy są jacy są i też się z nimi użerałem. 1 rozmowa z szefem i naprawili mi na gwarancji co chciałem
Pozdr.
karol_alasz - 29-01-2010, 11:50
rezon napisał/a: | Po za tym to na biegu jałowym nie spodziewałbym się wielkiego prądu ładowania przy włączonych światłach, radiu, itd. |
Czy to znaczy wg Ciebie,ze aby "dokladnie" naladowac aku to musze powylaczac mozliwie najwieksza liczbe odbiornikow?
rezon - 29-01-2010, 12:53
Na biegu jałowym silnika - tak. W czasie jazdy nie ma takiej potrzeby wtedy wydajnośc alternatora jest większa od zapotrzebowania to po co?
|
|
|