To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] TRZESIE AUTEM PRZY PUSZCZANIU GAZU

gru9721 - 10-02-2010, 18:36
Temat postu: [EA6A/W 2.0TD] poloski z jakiego modelu pasuja do 2.0td????
mam pytanie wiektos moze z jakiego modelu silnikowego bedzie pasowala kompletna polos lewa(krotsza) kompletna do mojego czyli 97rok 2.0td sedan znalazlem dosc tanio uzywke z gwarancja z 2.4 gdi 00rok???
gru9721 - 10-02-2010, 18:47

robertdg-MASZ RACJE MI TAKA ZAMIANKA POMOGLA NA JAKIES CZTERY MIESIACE TERAZ JUZ WIEM NAPEWNO ZE MAM PRZEGUB DO WYMIANY A JESZCZE PRZEZ TA ZAMIANKE TO WYBILO MI GUMY NA STABILIZATORZE BO O ILE JADAC DO PRZODU BYLO LEPIEJ TO COFAJAC STRASZNIE TRZESLO BUDA
Owczar - 10-02-2010, 18:56

gru9721, prośba, byś nie spamował. Mogłeś kontynuować swój wątek o trzęsieniu....
gru9721 - 10-02-2010, 19:03

SORY NIE WIEDZIALEM ZE TAK SIE NIE ROBI WIEC ZAPYTAM JESZCZE RAZ mam pytanie wiektos moze z jakiego modelu silnikowego bedzie pasowala kompletna polos lewa(krotsza) kompletna do mojego czyli 97rok 2.0td sedan znalazlem dosc tanio uzywke z gwarancja z 2.4 gdi 00rok???

[ Dodano: 10-02-2010, 20:25 ]
pomozcie jak mozecie bo pilnie musze kupic ta poloske a nie chcial bym wydawac kasy na marne jak nie bedzie pasowac??????

tomek96 - 10-02-2010, 21:28

musisz zmierzyć średnicę swojej pół osi kielicha co wchodzi do skrzyni są dwa rodzaje cieńka i gruba oraz ilość frezów przy piaście dwa rodzaje przypuszczam że masz jeszcze starszy typ skrzyni czyli cieńką jest dużo tego na allegro ok 120 zł proponuje ci używkę w dobrym stanie a benzyna disel jedno i to samo
Dman666 - 11-02-2010, 11:17

Od siebie dodam, ze trzeba tego ustrojstwa pilnowac bo w moim przypadku jazda na rozwalonym przegubie wewnetrznym pociagnela za soba zewnetrzny.
Regeneracja obu z gwarancja (z de/montazem) zamknela sie wczoraj w kwocie 750. :-/
5% wartosci parcha...nie ma co..

gru9721 - 11-02-2010, 19:56

tak ale mam konkretne pytanko znalazlem na allegro poloske z przegubami z miska 97rok 2.0 16V i czy ona bedzie pasowala do mnie tez 97rok tyle ze 2.0 td Chodzi mi o te zeby na przegubach i na ABSie MOZE KTOS WYMIENIAL TO JUZ???
tomek96 - 11-02-2010, 23:53

KORONKE ABS-U ŚCIĄGASZ NIE MA TU RÓŻNICY W KAŻDYM MODELU JEST TA SAMA A CO DO ROKU TEJ PÓŁ OSI W 99% JES TA SAMA DOPIERO POD KONIEC 98 WESZŁA GRUBSZA ALE ZDEMONTUJ JĄ JAK MOŻESZ I UPEWNIJ SIĘ
Owczar - 12-02-2010, 10:38

tomek96, proszę nie pisać WIELKIMI literami. Na forach odbierane jest to jako krzyk. gru9721, ta sama uwaga do Ciebie.
wujas - 20-02-2010, 21:09

a zna ktos jakis dobry i szybki warsztat w pomorskim gdzie regeneruja przeguby??
niestety w powiecie starogardzkim nie moge takiego znalezc :?

robertdg - 20-02-2010, 21:33

wujas, wygogluj hasło "regeneracja przegubów woj. ..." ja dla przykładu znalazłem coś takiego http://www.cylex.pl/firmy...--10346535.html
wujas - 20-02-2010, 21:38

w google juz szukalem. Myslalem ze moze ktos mi poleci jakis dobry warsztat z rozsadnymi cenami :wink:
robertdg - 20-02-2010, 21:43

wujas, a dzwoniłeś tutaj się dowiadywać :?:
Japaneze
Marek Malik
42 215-44-02
602 224 584

munster - 27-02-2010, 08:52

sprawdz jeszcze czy przypadkiem sruby mocujace blache wzmacniajaca mocowanie wachaczy wzdluznych ci sie nie poluzowaly badz nie przerdzewialo nadwozie w miejscu przyspawanej tam nakretki (sruba na klucz 17 i nakretka jesli dobrze pametam 19). znane mi kilka przypadkow podczas ruszania gluche stukniecie, wyczwalny maly luz (ciut pozniejsza reakcja nadwozia na hamownie lub przyspieszanie).ta usterke ciezko zlokalizowac bo nie czujesz luzu szarpiac za kolo mozesz sprobowac montowka podwazyc ta balche i jesli jest luzna to duze prawdopodobienstwo ze to przyczyna. . sprawdz czy dasz rade dokrecic srube jesli tak to zrob to ewentualnie sprawdz dobrze czy nie obraca ci sie nakretka przy nadwoziu. jesli ci sie obraca to musisz wyciac dziure w nadkolu i pospawac inaczej nie dojdziesz do tego
sprawdz jeszcze czy przypadkiem gorny zwoj sprezyny zawieszenie nie jest zlamany, czasem bardzo trudno zauwazyc bo sie tak ulozy.
nie wiem czy udalo mi sie to zrozumiale opisac jesli nie to napisz a ja zrobie foto na aucie o ktore mocowanie i blache mi chodzi. najczesciej z zewnatrz nie ma wogole rdzy a w profilu gdzie jest spawana nakretka jest przerdzewiale.

gru9721 - 05-03-2010, 09:45

dzieki munster za podpowiedz dzis wrocilem z delegacji i jutro zobacze wydaje mi sie ze wiem o co chodzi Napewno cos jest w lewym kole nie tak bo zauwazylem ze na sniegu jak mi ciagnie lewe kolo znaczy boksuje i skrecam kierownica to trzesie buda a jak zlapie prawe to jest spokuj Patrzylem na ta krotsza poloske i na niej nie ma tej gumy mniej wiecej po srodku przymocowanej ona jest chyba do drgan i nie wiem czy powinna byc bo na dluzszej polosce jest?

[ Dodano: 11-03-2010, 08:35 ]
nareszcie moj misiek jest sprawny okazalo sie ze lewy wewnetrzny przegub przy skreconych kolach wytary sobie rowek i nie rowno chodzil a do tego lewy banan dodam ze na diagnostyce byl dwa razy sprawdzany mial taki luz na sworzniu po sciagnieciu ze masakra To raczej przez niego wytarlo mi przegub bo cale kolo przy skrecie mialo przesuniecia ale bez obciazenia na podnosniku nie bylo tego widac Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group