| 
				
					| [XX-92]Galant E3xA i starsze - mały problem z zaparowaną szybą...
 
 Krzyzak - 18-09-2006, 19:31
 
 
  	  | Meteo napisał/a: |  	  | z tym przyciskiem po lewej stronie kierownicy | 
 prawej!!!, po lewej masz reostat i tylne p. mgłowe
 Anonymous - 18-09-2006, 19:34
 
 wiesz KRZYŻAK .... Ty to jestes chyba niezatapiony tutaj .... jutro sprawdze to i dam znac czy to dziala i co i jak , dzieki wszystkim za pomoc i udzielane odpowiedzi na moj post  Buzki :*:*
 Anonymous - 18-09-2006, 19:37
 
 
  	  | Meteo napisał/a: |  	  | wiesz KRZYŻAK .... Ty to jestes chyba niezatapiony tutaj .... jutro sprawdze to i dam znac czy to dziala i co i jak , dzieki wszystkim za pomoc i udzielane odpowiedzi na moj post  Buzki :*:* | 
 jesli tylko w jakis sposób pomogłem to wiela we mnie radosc z tego powodu sie wytworzyła
   Anonymous - 18-09-2006, 19:38
 
 wszyscy pomogliscie i zawsze macie szczere checi pomocyy i to sie wlasnie nazywa wspolnota MITSUBISHI
 Wook@sH - 18-09-2006, 21:26
 
 Podepne sie z zapytaniem takim:
 Czym przykeić druciki(blaszki, z czarnymi kostkami)które sie odkleiły od ogrzewania tylnej szyby?chodzi o to zeby sie to trzymało szyby a do tego przewodziło prąd.
 Anonymous - 18-09-2006, 22:23
 
 
 Teraz ciężko to sprawdzić bo to nie jest mocne grzanie prawie nieyczuwalne żeby podczas dużych mrozów lusterko nie pękało, szyba tylna napewno jest podgrzewana. Pozatym zgadzam się z krzyżakiem 	  | Meteo napisał/a: |  	  | tesh wlasnie juz glupieje .... ale moze KRZYŻAK ma racje z tym przyciskiem po lewej stronie kierownicy ale on jakos mi sie wydaje ze nie dziala | 
 Krzyzak - 19-09-2006, 10:41
 
 
  	  | Meteo napisał/a: |  	  | wszyscy pomogliscie i zawsze macie szczere checi pomocyy i to sie wlasnie nazywa wspolnota MITSUBISHI | 
 jak ktoś pomógł, to wciśnij mu pomógł pod postem - będzie łatwiej szukać wartościowych wiadomości
 
 
 co do grzania - to jednak czuć - fakt, że jest to letnie grzanie (mam na myśli szybę), ale jednak jest cieplejsza od otoczenia - szczególnie na druciku (ja dotykałem z zewnątrz a nie drucika)
 
 
 do naprawy drucików są specjalne pasty przewodzące - dostępne na Allegro; natomiast do przymocowania kostki do szyby to chyba zwykłą lutownicą - tam jest taki spory punkt lutowniczy, widać cynę itp., więc problemów nie powinno być (mam nadzieję, że szyba to wytrzyma)
 Wook@sH - 19-09-2006, 14:33
 
 
  	  | Krzyzak napisał/a: |  	  | tam jest taki spory punkt lutowniczy, widać cynę itp. | 
 
 
 nie zrozumieliśmy sie, właśnie cała ta metalowa blaszka sie odkleiła od szyby,i teraz to musze przykleić do szyby tak aby dalej ta metalowa płytka miała styk z szybą i przewodziła.
 Krzyzak - 19-09-2006, 14:44
 
 no to tą blaszkę przyklejasz do szyby np. na taśmę dwustronną a potem specjalną pastą oporową (np. z Allegro) prowadzisz do niej przewody z szyby - tak, jakbyś plastelinę nakładał
 
 ew. możesz spróbować jakimś klejem, który wytrzyma temp. 40-50 st. C (bo nie tylko chodzi o grzanie szyby, ale też o upał latem) i klei metal do szkła
 Anonymous - 19-09-2006, 18:24
 
 tak jak KRZYŻAK powiedzial tak jest
  , ogrzewanie tylnej szyby i lusterek wlacza sie przyciskiem po prawej stronie kierownicy obok tylnej wycieraczki   Firebee - 21-09-2006, 22:43
 
 w razie czego jak cos nie dziala, albo szyby paruja zbyt czesto warto poszukac preparatu w sprayu do ochrony przed parowaniem szyb (najlepiej z K2) - nalezy spryskac szybke i wytrzec pozniej ja dobrze - z praktyki takie psikniecie na szybki starcza spokojnie na miesiac spokoju od zaparowanych szyb (w bmw byla to moja udreka)
 Pozdr
 piwkotom - 21-09-2006, 22:56
 
 cos gdzies czytalem ze przy jednym z takich preparatow w pewnych warunkach szyba potrofi sie nagle zrobic mlecznobiala..... wolalbym uniknac takiej niespodziewanki
   a tak swoja droga to przy prawidlowo dzialajacej wentylacji i ogrzewaniu szyb nie powinno byc wogole problemu: parujaca szyba. BMW to najwyrazniej nie dotyczy
   Anonymous - 22-09-2006, 12:42
 
 Co do uzupelniania sciezek ogrzewania tylnej szyby, to przerabialem to kiedys i moge Wam powiedziec 2 rzeczy:
 1 to nie kupujcie uzupelniaczy w postaci malych drobinek - wiorkow metalu koloru np. zlotego zatopionych w jakiejs przezroczystej cieczy, bo nie zaoszczedzicie, a tylko stracicie. Nie laczy to zadnych polaczen, a juz napewno nie trzyma sie szkla.
 2 moge polecic taka srebrzanke firmy Beru (nazywala sie chyba RLS 001) i nia naprawilem cala szybe. Problem byl tylko z dostaniem tego, bo to w niemczech jest popularne, ale udalo sie. Cena ok. 60PLN, ale przynajmniej skuteczne no i starcza na kilka szyb
  Pamietajcie tez, zeby szerokosci i grubosci naniesionej warstwy byly odpowiednie, bo latwo zmienic rezystancje w tych miejscach, a wtedy beda sie przepalaly w nowych punktach sciezki, ktore byly dotad dobre. Poza tym mozna ja wykorzystac wszedzie tam gdzie nie mozemy, nie chcemy lub boimy sie uzyc lutownicy   Pozdr!
 
 |  | 
 |  |