To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - Panowie Poważne Pytanie !!!

udi - 10-02-2010, 22:44

walki mozesz nabyc np tutaj:

http://www.amber-performance.co.uk/shop.php?i=383

kliknij na GO to ci sie ceny pokarza ,a sa wysokie!!!!!

Na 3sx.com tez pewnie cos znajdziesz.

Co do modyfikacji to wspomnialem tylko o wydechu i dolocie bo reszta czyli:program,walki,lekkie kolo zamachowe,wtryski,pompa paliwa itd itd daja dosc male przyrosty mocy w porownaniu do wydanych pieniedzy.
Zreszta zobaczcie ile walki kosztuja.

MaslanA - 11-02-2010, 00:08

udi, masz może więcej takich ciekawych stronek ?? i czy kiedyś się u nich zaopatrywałeś ??
n3000 - 11-02-2010, 07:49

Wałki możesz zrobić u świątka w bydgoszczy to dobra firma na rynku od lat robią wałki do rajdówek itp. Tam odrazu ci wystroją pod nowy set up, co do cen to nie wiem musiałbyś zadzwonić tu masz link ale myślę że będzie taniej niż w amber performance. http://www.swiatek.com.pl...i-sportowe.html
Anonymous - 11-02-2010, 09:29

No mnie udało się wycisnąć z 205KM na 248KM a zabiegi jakie dokonałem to
zmiana wtrysków z 250cm na 750 cm
pompa paliwa z 3 na 6 barów
polerowane doloty całość
zmiana wydechu (oryginalnie jedna rura 55 mm) na podwójny każda głowica ma osobny (60 mm)
usunięty katalizator
usunięty EGR
wywalone przedmuchy w glebę
silnik dostaje czyste świeże powietrze, wszystko sprawdzane na hamowni po każdym modzie Może to i nie jest 3000 gt ale silnik ten sam

mkm - 11-02-2010, 13:45

kosior1975 napisał/a:
No mnie udało się wycisnąć z 205KM na 248KM

Masz na to wykres?

n3000 - 11-02-2010, 15:19

Kosior wydech, dolot i polerowanie kanałów ok, ale po co wtryski 750ccm w wolnossącym silniku 6g72 i 6 barów ciśnienia ??? W 6g72 twin turbo w setupie na ok 500hp wystarczają wtryski 550ccm przy doładowaniu ok 1,5 bar a seryjne wtryski 360ccm z twin turbo starczaja do ok 400hp. Czym to wszystko wystroiłeś i na jakiej pompie to chodzi? Musisz mieć strasznie bogatą mieszankę co wcale nie przekłada się na przyrost mocy.
zbyszek05 - 11-02-2010, 17:21

mysle że może go zalewac ... a co z opróżnianiem cylindrów ... czy wszystko to co trafia do cylindra spala się własciwie? czy nie trzeba by dać większych zaworów wydechowego i ssącego ? oraz wałków rozrządu z innymi wzniosami krzywek ? zastanawiam sie tylko .... bo- jeżeli jest seryjna głowica to jeżeli paliwo zostaje wciśnięte w cylinder z dużo większym ciśnieniem przez dużo większa dysze wtrysku to dostaje więcej paliwa niż seryjnie powinien... więc czy go nie zalewa i czy przepala to wszystko ...ni i czy głowica nadąży opróżniać spalońe owe paliwo w normalnym cyklu?
jak to, kosior funkcjonuje ???

n3000 - 11-02-2010, 17:31

dokładnie, ma niewłaściwy bardzo bogaty skład mieszanki i go zalewa.
MaslanA - 11-02-2010, 18:19

n3000 napisał/a:
Wałki możesz zrobić u świątka w bydgoszczy to dobra firma na rynku od lat robią wałki do rajdówek itp. Tam odrazu ci wystroją pod nowy set up, co do cen to nie wiem musiałbyś zadzwonić tu masz link ale myślę że będzie taniej niż w amber performance. http://www.swiatek.com.pl...i-sportowe.html


tylko ze oni nie mają w swoim wyborze wałków do 3000GT robią na zamówienie ??

n3000 - 11-02-2010, 18:26

3kgt to rzadkie auto mało co do tego auta leży na półce w sklepie :) wałki robią pod zamówienie trzeba zadzwonić i popytać.
udi - 11-02-2010, 19:34

Tez wydaje mi sie ze te wtryski troche duze.Ciekawe jak wyglada AFR.

Kilka linkow do sklepow podalem w innym temacie zeby nie robic balaganu.

link do tematu http://forum.mitsumaniaki...p=643020#643020

MaslanA - 11-02-2010, 22:28

a panowie jakiego oleju silnikowego używacie ??
Devill - 11-02-2010, 22:41

ja leje mobila 10w40, wczesniej byl castrol
udi - 11-02-2010, 23:49

U mnie tez na poczatku byl castrol ,ale teraz zalewam Motul 6100 Synergie 10w40.
Niby dobry ,silnik ladnie super cicho chodzil,tylko szum, lecz teraz niestety panewka mi poleciala :cry:

slawekpurc - 11-02-2010, 23:55

ehh...
jesli chodzi o modyfikacje to juz troche przerobilem ..
wiec tak , najtaniej i najszybciej to wywalic fabryczny wydech od katalizatorow do koncca.
odpowiedni downpipe, odpowiedni catback.
nastepnie podkrecic doladowanie do 0.9 bara.

jesli malo..wtryski 450cc i pompa walbro 255lph - wyamaga kontrolera paliwa , ecumaster, safc. greddy emanage..cokolwiek , program. sonda AFR, EGT
lub pompa walbro 255lph oraz reglulator cisnienia paliwa , z ustawieniem na ok 50-55PSI, wtedy z wtryskow 360cc , ktore de facto wystarczaja wg moich prob do ok 1,2 bara mozna podkrecic do 1,3 bara. wypadalo by to zestroic , wiec potrzebujemy znow sonde AFR , EGT


jesli cchesz cokolwiek robic poad 1.0bar niestety koszta rosna. obowiazakowo cos z paliwem , program oraz czujniki . ALE

dosc tanim kosztem mozna zestroic seryjne wtryski i seryjna mape paliwa...(JEDNAK polecam wymiane na walbro 255lph- pompa paliwa w 3000gt to najslabszy element )
gdy ostatnio stroilem legnuma kochajja na samym programie oraz zaplonie mozna bylo uzyskac 15-20% mocy przy bezpiecznych ustawieniach silnika...
identyczna sytuacja byla w 3000gt , gdy zrobilem sobie lekko zubozona mape oraz lekko zmienione zaplony wzrost mocy ok 15%...procenty to tylko szacunki , ale auto wyraznie szybsze co pokazal akcelerometr...oczywscie EGT wzroslo i trzeba monitoraowac stuki.


reasumujac. 1. wydech 2. pompa paliwa 3. doladowanie na ok 0.9-1.0bar max (!) 3. program.
potem koszta rosna juz w postepie nieliniowym



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group