Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] 3M-CE WALKI - SPRZĘGŁO UZNANE NA GWARANCJI!!!!
krzychu - 20-02-2010, 15:49
Steff napisał/a: | W firmie mam same kangury |
A ja mam w firmie 2 stare i 1 nowe. Obraz nędzy i rozpaczy a przebiegi rzędu 40-60 tys mają dopiero.... Ciągle w serwisie, łożyska, elektryka szyby i zamków, klimatyzacja, turbina, sprzęgło. Pozycja za kierownicą tragedia.... Teraz jeden ma taką usterkę elektryczną że nie mogą sobie poradzić.....
Steff - 21-02-2010, 23:51
ja miałem 1.9 od 2.2 trzymam sie z daleka
gc - 22-02-2010, 23:07
Witam wszystkich MitsuManiaków.
Gratuluje koledze jmgmotocykle wytwałości w dążeniu do uzyskania tego co nam klientom się należy. Sprzęgło jest za słabe do momentu silnika i masy auta.
Mając dokładnie ten sam problem żywo interesuje mnie co ASO dokładnie stwierdziło uznając wadę materiałową.
sylb - 23-02-2010, 00:12
Ja bym to klasyfikował jako wadę konstrukcyjną bo osoby które wymieniły sprzęgło twierdziły że nie wyglądało na zużyte. Tym bardziej że w Niemczech wymieniają na gwarancji.
jmgmotocykle - 23-02-2010, 20:44
Cytat: | Mając dokładnie ten sam problem żywo interesuje mnie co ASO dokładnie stwierdziło uznając wadę materiałową. |
tarcza miała 3 mm zuzycia- czyli ponoć tyle co powinno być przy przebiegu 50 tyś.- serwisant podejrzewa wadę samoregulatora docisku, ale szczególnie nie wnikał w temat bo jak powiedział sprzęgło sie slizgało a tarcza nie jest nawet przytarta nie wspominając o przypaleniu - czyli wada fabryczna - i tyle...
dab - 24-02-2010, 17:31
VG napisał/a: | Steff napisał/a: | outlander jest w stanie zrobić taki przebieg jak żony Laguna tj 200km . Lista napraw dosyć spora bo przebiegi były mniej więcej około stówki rocznie a to sporo jak na nasze drogi ,w takich warunkach Outek by sie rozpadł pewnie po pierwszym roku i po sobie zostawiłby tylko ten styropian
|
Steff prosze cie , mam wrazenei ze miales "felerny" egzemplarz tej renowki bo ja zostalem namowiony przez kolege na Lagune (one tez mial lagune) w silniku 2.2 dci i tak jeden jak drugi to porazka (ons woj sprzedal mi szkoda bo wlaozylem drugie tyle w ten samochod).
Poczytaj sobie RLKP (forum laguny) i poczytaj sobie o usterkach : turbiny wtryski, silniczki wycieraczek, pekajace linki elektrycznych szyb, problemy z EGR (niektoezy zasklepiaja), co 20 000 wymiana zawieszenia bo za miekie auto, padajaca elektronika , padajace kola pasowe walu ktore moga sie skonczyc wkrecenie w rozrzad - ja to wszystko przeszedlem.
Outkiem przejechalem juz rok i UWAGA - nie ropzadl sie.
ostatni "nius" moja renia zaczela brac wode z ukladu chlodzenia |
HA HA HA skad ja to znam...6 lat jezdzilem Laguna II...dzieki niej zdobylem drugi fakultet mechanika samochodowego
W maju minie mi tez juz rok w outku i puk puk na nic nie narzekam....
mitsu00 - 03-03-2010, 14:29
jmgmotocykle napisał/a: | nie jest problemem MMC - oni nawet napiszę że mi sprzyjali i nie stwarzali sztucznych problemów ( wszystkie 3 outki są z importu i generalnie wrocławskie aso ich nie uznają) - kluczem do wszystkiego jest diler który dba o opinię , o zadowolenie klienta , diler który chce nam pomóc. nie jest to dla mnie na 100% pewne , ale odniosłem wrażenie że MMC opiera się właśnie na opini ASO , i gdy ta opisze usterkę fachowo, uczciwie to MMC da i części i pieniążki dla pokrycia kosztów robocizny... |
Potwierdzam opinię i doświadczenia kolegi odnośnie tego dealera. Poleciłem znajomemu odwiedzenia tego ASO w Kaliszu i naprawa gwarancyjna została wykonana ekspresowo i profesjonalnie.
Pozdr.
[ Dodano: 03-03-2010, 14:55 ]
Chodziło tez o wymianę sprzęgła w ramach gwarancji. Auto odstawione w miniony poniedziałek i gotowe dzisiaj do odbioru. Dodam że w moim przypadku na decyzje w różnych sprawach gwarancyjnych w warszawskich ASO musiałem czekać srednio 3 tyg., tutaj zajęło to 2 dni Duży PLUS za podejście do klienta więc.
Pozdr.
tomekrvf - 03-03-2010, 15:13
mitsu00, a powiedziałeś w serwisie że masz zmapowanego outlandera?
Dora - 03-03-2010, 15:56
tomekrvf napisał/a: | mitsu00, a powiedziałeś w serwisie że masz zmapowanego outlandera? |
Pewnie się nikt nie pytał.
mitsu00 - 03-03-2010, 16:41
tomekrvf napisał/a: | mitsu00, a powiedziałeś w serwisie że masz zmapowanego outlandera? |
Kolego z całym szacunkiem ale nie za bardzo rozumiem twojego komentarza????? Tak jak pisałem nie chodziło o moje auto w którym od roku mam zainstalowane wzmocnione sprzęgło LUK-asa, ale o auto znajomego który od 3 miesiecy ma problemy podobne do opisywanych przez kolegę jmgmotocykle.
A tak na marginesie, to sam zastanawiam sie czy nie wykonać następnego przeglądu u nich poniewaz często służbowo przejeżdżam przez tamte rejony.
Pozdr.
[ Dodano: 03-03-2010, 16:46 ]
A poza tym to wydaje mi się że zmiana oprogramowania sterownika jest banalnie prosta do wykrycia przez każdy serwis. MUT na bank wykaże odchyły w zmianie dawki paliwa/sprężenia etc.
Pozdr.
rezon - 03-03-2010, 17:14
tomekrvf napisał/a: | mitsu00, a powiedziałeś w serwisie że masz zmapowanego outlandera? |
tomekrvf, A Mitsubishi uprzedza klientów, że samochód może być malowany po drodze od fabryki do klienta albo że niektóre autoryzowane stacje obsługi mylą się i wystawiają faktury na podzespoły inne (droższe) niż dostarczone - może najpierw belkę z własnego oka to później łatwiej będzie czytać wypowiedzi innych mitsu00 napisał/a: | Potwierdzam opinię i doświadczenia kolegi odnośnie tego dealera. | wystarczyło przeczytać. Szkoda, że w takim tempie jak na forum (44minuty)MMC nie odpowiada na oficjalne pisma, jakie otrzymuje.
tomekrvf - 03-03-2010, 17:54
mitsu00 napisał/a: | Kolego z całym szacunkiem ale nie za bardzo rozumiem twojego komentarza????? Tak jak pisałem nie chodziło o moje auto |
Przepraszam,nie doczytałem że nie chodzi o Twoje auto
mitsu00 - 03-03-2010, 18:10
tomekrvf napisał/a: | Przepraszam,nie doczytałem że nie chodzi o Twoje auto |
Luz. Szkoda tylko że tyle innych ASO zlewa problem zarzucając najczęściej na dzień dobry właścicielom nieumiejętną eksploatację sprzęgla w tym modelu. Wydaje mi się powyższy problem jest już na tyle znany w MMC, że szybko i sprawnie wymieniany jest ten element w ramach gwarancji. Problemem jest niestety często nonszalanckie podejście polskich ASO do klienta. Na szczęście są jednak wyjątki od tej smutnej reguły.....
Anonymous - 03-03-2010, 18:20
Nie rozumien czemu w naszym narodzie jest taka zawiść żeby od razu komuś coś wytknąć.
Każdy odpowiada za siebie i najlepiej pilnować swoich spraw.
tomekrvf - 03-03-2010, 19:54
mitsu00, niektórzy dealerzy źle interpretują gwarancję dotyczącą sprzęgła. Jasne jes,t że jak tarcza jest spalona i nie znaleziono innej przyczyny uszkodzenia jak "przyczyna eksploatacyjna" to nie można naprawić sprzęgła na gwarancje.
Jeśli jednak sprzęgło się ślizga a tarcza nie jest zużyta to takie sprzęgło musi być wymienione na gwarancji. Oczywiście przed zdjęciem skrzyni trzeba poinformować klienta że w przypadku jeśli okaże się że sprzęgło jest zużyte/spalone to klient płaci za naprawę.
|
|
|