To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] 3M-CE WALKI - SPRZĘGŁO UZNANE NA GWARANCJI!!!!

krzychu - 20-02-2010, 15:49

Steff napisał/a:
W firmie mam same kangury


A ja mam w firmie 2 stare i 1 nowe. Obraz nędzy i rozpaczy a przebiegi rzędu 40-60 tys mają dopiero.... Ciągle w serwisie, łożyska, elektryka szyby i zamków, klimatyzacja, turbina, sprzęgło. Pozycja za kierownicą tragedia.... Teraz jeden ma taką usterkę elektryczną że nie mogą sobie poradzić.....

Steff - 21-02-2010, 23:51

ja miałem 1.9 od 2.2 trzymam sie z daleka :P
gc - 22-02-2010, 23:07

Witam wszystkich MitsuManiaków.

Gratuluje koledze jmgmotocykle wytwałości w dążeniu do uzyskania tego co nam klientom się należy. Sprzęgło jest za słabe do momentu silnika i masy auta.
Mając dokładnie ten sam problem żywo interesuje mnie co ASO dokładnie stwierdziło uznając wadę materiałową.

sylb - 23-02-2010, 00:12

Ja bym to klasyfikował jako wadę konstrukcyjną bo osoby które wymieniły sprzęgło twierdziły że nie wyglądało na zużyte. Tym bardziej że w Niemczech wymieniają na gwarancji.
jmgmotocykle - 23-02-2010, 20:44

Cytat:
Mając dokładnie ten sam problem żywo interesuje mnie co ASO dokładnie stwierdziło uznając wadę materiałową.


tarcza miała 3 mm zuzycia- czyli ponoć tyle co powinno być przy przebiegu 50 tyś.- serwisant podejrzewa wadę samoregulatora docisku, ale szczególnie nie wnikał w temat bo jak powiedział sprzęgło sie slizgało a tarcza nie jest nawet przytarta nie wspominając o przypaleniu - czyli wada fabryczna - i tyle...

dab - 24-02-2010, 17:31

VG napisał/a:
Steff napisał/a:
outlander jest w stanie zrobić taki przebieg jak żony Laguna tj 200km . Lista napraw dosyć spora bo przebiegi były mniej więcej około stówki rocznie a to sporo jak na nasze drogi ,w takich warunkach Outek by sie rozpadł pewnie po pierwszym roku i po sobie zostawiłby tylko ten styropian :lol:


Steff prosze cie , mam wrazenei ze miales "felerny" egzemplarz tej renowki bo ja zostalem namowiony przez kolege na Lagune (one tez mial lagune) w silniku 2.2 dci i tak jeden jak drugi to porazka (ons woj sprzedal mi szkoda bo wlaozylem drugie tyle w ten samochod).
Poczytaj sobie RLKP (forum laguny) i poczytaj sobie o usterkach : turbiny wtryski, silniczki wycieraczek, pekajace linki elektrycznych szyb, problemy z EGR (niektoezy zasklepiaja), co 20 000 wymiana zawieszenia bo za miekie auto, padajaca elektronika , padajace kola pasowe walu ktore moga sie skonczyc wkrecenie w rozrzad - ja to wszystko przeszedlem.
Outkiem przejechalem juz rok i UWAGA - nie ropzadl sie.

ostatni "nius" moja renia zaczela brac wode z ukladu chlodzenia :finga:



HA HA HA skad ja to znam...6 lat jezdzilem Laguna II...dzieki niej zdobylem drugi fakultet mechanika samochodowego :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
W maju minie mi tez juz rok w outku i puk puk na nic nie narzekam.... :!:
8)

mitsu00 - 03-03-2010, 14:29

jmgmotocykle napisał/a:
nie jest problemem MMC - oni nawet napiszę że mi sprzyjali i nie stwarzali sztucznych problemów ( wszystkie 3 outki są z importu i generalnie wrocławskie aso ich nie uznają) - kluczem do wszystkiego jest diler który dba o opinię , o zadowolenie klienta , diler który chce nam pomóc. nie jest to dla mnie na 100% pewne , ale odniosłem wrażenie że MMC opiera się właśnie na opini ASO , i gdy ta opisze usterkę fachowo, uczciwie to MMC da i części i pieniążki dla pokrycia kosztów robocizny...


Potwierdzam opinię i doświadczenia kolegi odnośnie tego dealera. Poleciłem znajomemu odwiedzenia tego ASO w Kaliszu i naprawa gwarancyjna została wykonana ekspresowo i profesjonalnie.

Pozdr.

[ Dodano: 03-03-2010, 14:55 ]
Chodziło tez o wymianę sprzęgła w ramach gwarancji. Auto odstawione w miniony poniedziałek i gotowe dzisiaj do odbioru. Dodam że w moim przypadku na decyzje w różnych sprawach gwarancyjnych w warszawskich ASO musiałem czekać srednio 3 tyg., tutaj zajęło to 2 dni :twisted: Duży PLUS za podejście do klienta więc.

Pozdr.

tomekrvf - 03-03-2010, 15:13

mitsu00, a powiedziałeś w serwisie że masz zmapowanego outlandera?
Dora - 03-03-2010, 15:56

tomekrvf napisał/a:
mitsu00, a powiedziałeś w serwisie że masz zmapowanego outlandera?


Pewnie się nikt nie pytał. :mrgreen:

mitsu00 - 03-03-2010, 16:41

tomekrvf napisał/a:
mitsu00, a powiedziałeś w serwisie że masz zmapowanego outlandera?


Kolego z całym szacunkiem ale nie za bardzo rozumiem twojego komentarza????? Tak jak pisałem nie chodziło o moje auto w którym od roku mam zainstalowane wzmocnione sprzęgło LUK-asa, ale o auto znajomego który od 3 miesiecy ma problemy podobne do opisywanych przez kolegę jmgmotocykle.

A tak na marginesie, to sam zastanawiam sie czy nie wykonać następnego przeglądu u nich poniewaz często służbowo przejeżdżam przez tamte rejony.

Pozdr.

[ Dodano: 03-03-2010, 16:46 ]
A poza tym to wydaje mi się że zmiana oprogramowania sterownika jest banalnie prosta do wykrycia przez każdy serwis. MUT na bank wykaże odchyły w zmianie dawki paliwa/sprężenia etc.

Pozdr.

rezon - 03-03-2010, 17:14

tomekrvf napisał/a:
mitsu00, a powiedziałeś w serwisie że masz zmapowanego outlandera?

tomekrvf, A Mitsubishi uprzedza klientów, że samochód może być malowany po drodze od fabryki do klienta albo że niektóre autoryzowane stacje obsługi mylą się i wystawiają faktury na podzespoły inne (droższe) niż dostarczone - może najpierw belkę z własnego oka to później łatwiej będzie czytać wypowiedzi innych 8)
mitsu00 napisał/a:
Potwierdzam opinię i doświadczenia kolegi odnośnie tego dealera.
wystarczyło przeczytać. Szkoda, że w takim tempie jak na forum (44minuty)MMC nie odpowiada na oficjalne pisma, jakie otrzymuje. :?
tomekrvf - 03-03-2010, 17:54

mitsu00 napisał/a:
Kolego z całym szacunkiem ale nie za bardzo rozumiem twojego komentarza????? Tak jak pisałem nie chodziło o moje auto

Przepraszam,nie doczytałem że nie chodzi o Twoje auto :oops:

mitsu00 - 03-03-2010, 18:10

tomekrvf napisał/a:
Przepraszam,nie doczytałem że nie chodzi o Twoje auto


Luz. Szkoda tylko że tyle innych ASO zlewa problem zarzucając najczęściej na dzień dobry właścicielom nieumiejętną eksploatację sprzęgla w tym modelu. Wydaje mi się powyższy problem jest już na tyle znany w MMC, że szybko i sprawnie wymieniany jest ten element w ramach gwarancji. Problemem jest niestety często nonszalanckie podejście polskich ASO do klienta. Na szczęście są jednak wyjątki od tej smutnej reguły..... :mrgreen:

Anonymous - 03-03-2010, 18:20

Nie rozumien czemu w naszym narodzie jest taka zawiść żeby od razu komuś coś wytknąć.
Każdy odpowiada za siebie i najlepiej pilnować swoich spraw.

tomekrvf - 03-03-2010, 19:54

mitsu00, niektórzy dealerzy źle interpretują gwarancję dotyczącą sprzęgła. Jasne jes,t że jak tarcza jest spalona i nie znaleziono innej przyczyny uszkodzenia jak "przyczyna eksploatacyjna" to nie można naprawić sprzęgła na gwarancje.
Jeśli jednak sprzęgło się ślizga a tarcza nie jest zużyta to takie sprzęgło musi być wymienione na gwarancji. Oczywiście przed zdjęciem skrzyni trzeba poinformować klienta że w przypadku jeśli okaże się że sprzęgło jest zużyte/spalone to klient płaci za naprawę.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group