To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Turbo...

robertdg - 23-02-2010, 22:11

j-rules napisał/a:
Po prostu linka najprawdopodobniej sie gdzies zacina
Obrotomierz zawsze jest elektroniczny, gdyż linka ne wytrzymałaby pierwszego lepszego mocniejszego podkrecenia obrotów
Andrew - 23-02-2010, 22:12

kubas, Twój silnik jest produkcji Renault jak wiadomo wszystkim... Ten sam co w lagunach II. A z tego co mi wiadomo, turbo w tym silniku jest bardzo delikatne (dużo usterek turbin w lagunach występowało, nie wiem jak sprawa się ma z mitsu). Najlepiej znajdź dobrego fachowca od turbin i podjedź sprawdź co i jak. Lepiej, żeby zerknął ktoś w temacie na to. Pozdrawiam.
j-rules - 23-02-2010, 23:34

Cytat:
Obrotomierz zawsze jest elektroniczny
tzn? nie ogarniam
idas - 23-02-2010, 23:42

Cytat:
Cytat:
Obrotomierz zawsze jest elektroniczny
tzn? nie ogarniam

To znaczy, że sygnał jest z komputera/czujnika położenia wału.

pawelsonx - 23-02-2010, 23:48

j-rules napisał/a:
Cytat:
Obrotomierz zawsze jest elektroniczny
tzn? nie ogarniam


otznaczy ze jedyne linki to w podnoszeniu szyby otwierania pokrywy silnika wlewu paliwa i cięgna skrzyni biegów w di-d więcej chyba nie ma.

Obrotomierz i prędkościomierz jest elektroniczny nie na lince. Nawet pedał gazu jest elektroniczny.



Co do turbiny jak piszczy gwizda itp sprawdź intercooler bo często pęka sprawdź cały układ dolotowy.

Można przyjąć że wskazania obrotów odpowiadają w pewnym sensie poprzez przełożenie za obroty kół i jezeli obroty wzrastają gwałtownie a samochód nie przyspiesza a w przypadku gwałtownego spadku nie hamuje to znaczy że sprząglo nie przenosi obrotów (ślizga się) zaś jeżeli wskazówka skacze a silnik nie zmienia obrotów to sygnał na obrotomierz coś nie chula.

[ Dodano: 23-02-2010, 23:51 ]
idas napisał/a:

To znaczy, że sygnał jest z komputera/czujnika położenia wału.


ja obstawiam ze sygnał jest z alternatora

idas - 23-02-2010, 23:56

pawelsonx napisał/a:
idas napisał/a:

To znaczy, że sygnał jest z komputera/czujnika położenia wału.


ja obstawiam ze sygnał jest z alternatora

Możliwe, że w Cari tak jest, jednak w CA0, CB0 sygnał pochodzi z ECU (a ECU bierze sygnał z czujnika położenia wału)

LukaszSZ999 - 24-02-2010, 15:22

Ale mimo wszystko powinieneś najpierw stwierdzić czy obroty silnika falują proporcjonalnie ze wskazówką obrotomierza. Pomiń wszystkie inne jęki turbiny itp...
Anonymous - 24-02-2010, 21:58

pawelsonx napisał/a:
j-rules napisał/a:
kubas, ja mam dosc podobnie w swoim autku, tzn dziwne zachowania wskazowki obrotomierza. Jednak nie idzie za tym w parze jakas inna charakterystyka pracy silnika. Po prostu linka najprawdopodobniej sie gdzies zacina (czasami stane na swiatlach i wskazowka opada w mgnieniu oka do samego zera na skali a silnik chodzi rowniotko)
Jestes pewien ze u Ciebie wraz z tym skokiem cos sie dzieje?


Czy mógłbyś rozwinąć wątek tej zacinającej się linki. Nigdy nie spotkałem sie z tym rozwiązaniem.

Obrotomierz zazwyczaj w dieslu bierze sygnał z alternatora .


w DiD na pewno nie bierze sygnału z alternatora



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group