Outlander II GEN Techniczne - Problem sprzęgła również w Subaru
Steff - 08-03-2010, 21:48
Pe.te napisał/a: | Steff napisał/a: | ale Tiguan Turek czy choćby q5 to nowe samochody spełniające te same normy co Outek i jakos poradzili sobie z napędem a w tym szrocie strach wjechać na chodnik bo zaraz MMC napisze że nie umiemy jezdzić tym złomem i mamy sobie sami naprawić |
Że tak zapytam - to po co się męczysz z Outlanderem...?
Skoro auta spod znaku VAG są Twoim zdaniem takie idealne... | bo Mistu było tanie i jest dosyć duże
13zbyszek13 - 09-03-2010, 09:50
Steff napisał/a: | ale Tiguan Turek czy choćby q5 to nowe samochody spełniające te same normy co Outek i jakos poradzili sobie z napędem a w tym szrocie strach wjechać na chodnik bo zaraz MMC napisze że nie umiemy jezdzić tym złomem i mamy sobie sami naprawić |
myślę ze jest to troszkę inna półka przede wszystkim cenowa może i jakościowa.Przymierzałem się do Q5 ale bez 250tyś nie ma co podchodzić do lepszego wyposażenia.
Ja na swojego miśka nie narzekam spełnia moje oczekiwania przy umiarkowanej cenie.Posiada homologację ciężarową i jest zarejestrowany na 5 osób a mały jest wybór 5 osobówek z homologacją
Steff - 09-03-2010, 14:16
13zbyszek13 napisał/a: | Steff napisał/a: | ale Tiguan Turek czy choćby q5 to nowe samochody spełniające te same normy co Outek i jakos poradzili sobie z napędem a w tym szrocie strach wjechać na chodnik bo zaraz MMC napisze że nie umiemy jezdzić tym złomem i mamy sobie sami naprawić |
myślę ze jest to troszkę inna półka przede wszystkim cenowa może i jakościowa.Przymierzałem się do Q5 ale bez 250tyś nie ma co podchodzić do lepszego wyposażenia.
Ja na swojego miśka nie narzekam spełnia moje oczekiwania przy umiarkowanej cenie.Posiada homologację ciężarową i jest zarejestrowany na 5 osób a mały jest wybór 5 osobówek z homologacją | bez przesady ,można wyrwać od brokera 2.0 tdi w bardzo zbliżonej cenie do 2.2 Miska ,chyba że mówimy o 3.0 tdi a to już inna bajka i nie ma co porównywać do naszych parchów o kulturze pracy ursusa
z tym ze q5 mam mały bagażnik a dla mnie to było priorytetem i zostawało albo q7 albo x5 na placu boju tyle że cenowo kosmos
sylb - 09-03-2010, 15:12
Q5 nie taki mały
Q5 długoś, szerokość , wysokość, rozstaw osi = 4629, 2089, 1653, 2807
O2 długoś, szerokość , wysokość, rozstaw osi = 4640, 1800, 1680, 2670
Jest jeszcze Hyundai ix35, i nowa KIA Sorento
KIA, długoś, szerokość , wysokość, rozstaw osi = 4685, 1885, 1710, 2700, bagażnik 528
ix35 długoś, szerokość , wysokość, rozstaw osi = 4410, 1820, 1660, 2640, bagażnik 591
13zbyszek13 - 09-03-2010, 16:29
ja swojego miśka wyrwałem w ful opcji z alarmem,boxem,kólka zimowe,przegląd po 20 tyś. stały upust cenowy tzw. złota karta gratis za niewiele ponad stówkę netto i to mi wystarczy,Merc na razie wyleczył mnie z myślenia o wyższej półce , jak pisałem ja na swojego miśka na razie odpukać nie narzekam,w cztery miesiące przejechałem 15000
pretor - 09-03-2010, 22:16
Zbyszku ładną masz wersję, dobrze odbajerowaną, ale szkoda, że nie wziąłeś z silnikiem 2,2. Bardzo przyjemna jazda jest z tym motorem.
13zbyszek13 - 10-03-2010, 09:03
jak kupowałem po prostu nie było 2,2 więc namówili mnie na 2,0 z Boxem . Na razie śmiga super troszkę ją wizualnie z ubrałem i jest Ok .
http://www.fotosik.pl/pok...99c1ba5b81.html
http://www.fotosik.pl/pok...2d7dda49de.html
http://www.fotosik.pl/pok...2d7dda49de.html
tcic - 11-03-2010, 16:08
Nie chcę bronić sprzęgła w Outlanderze, chcociaż na razie nie mam problemu. Ale czytałem ciekawy artykuł na temat palenia sprzęgieł w nowoczesnych dieslach. Temat jest podobno dośc powszechny. Są takie modele samochodów, które nie wymagają "podkręcania" na obrotach aby ruszyć z miejsca. Wystarczy bieg jałowy lub 1000 obrotów i auto jedzie. W takim przypadku przypalenie sprzęgła jest mniej prawdopodobne. Ale są takie modele (np. Mondeo 130PS, Passat 170 PS), które przy ruszaniu z biegu jałowego lub niskich obrotów - na 100% zgasną. Za każdym razem trzeba silnik podkręcić i rozbujać, zeby ruszyć. A wtedy problemy ze sprzęgłem murowane. Ale im bardziej wysilony silnik turbodiesla (duża moc z małej pojemności) - tym gorzej. A jeśli dochodzi odpowiednia waga auta - problemy gotowe.
Nie ma innej rady niż skrzynia automatyczna w dieslach i dużej masie. Niestety.
Steff - 11-03-2010, 16:21
oo mam takie same paskudne felgi jak Ty Zbyszek
ja za swojego zapłaciłem stówke ale patrząc teraz na cennik na stronie to wychodzi że lepiej było poczekac na rok 2010 bo kosztuje dokładnie tyle samo ile z 2009
mitsu00 - 11-03-2010, 18:30
tcic napisał/a: | Są takie modele samochodów, które nie wymagają "podkręcania" na obrotach aby ruszyć z miejsca. |
Takim jest np motur 2.2 w OII:lol: Ja nie używam wogóle gazu do ruszania w normalnej jeździe, tylko puszczam samo sprzęgło i auto rusza bez zająknięcia. Na 1 i 2 biegu toczy się tak bez gazu......
regon - 11-03-2010, 18:43
13zbyszek13 zaje fajne masz te stopy
13zbyszek13 - 11-03-2010, 20:29
Steff napisał/a: | oo mam takie same paskudne felgi jak Ty Zbyszek
ja za swojego zapłaciłem stówke ale patrząc teraz na cennik na stronie to wychodzi że lepiej było poczekac na rok 2010 bo kosztuje dokładnie tyle samo ile z 2009 |
steff ty z góry zle patrzysz na świat jakie paskudne są ładne brzytsze mają
rezon - 12-03-2010, 00:09
tcic napisał/a: | Ale są takie modele (np. Mondeo 130PS, Passat 170 PS), które przy ruszaniu z biegu jałowego lub niskich obrotów - na 100% zgasną. Za każdym razem trzeba silnik podkręcić i rozbujać, zeby ruszyć. A wtedy problemy ze sprzęgłem murowane | jakoś posiadacze Octavii RS z silnikami 170KM nie narzekają na sprzęgło. Różne czytam wpisy odnośnie usterek Octavii, ale sprzęgło to naprawdę rzadki temat - w przeciwieństwie do forum Outka. Więc może "murowanie" problemów ze sprzęgłem to przede wszystkim jego konstrukcja (wielkość), a nie charakterystyka ruszania.
didku - 12-03-2010, 01:29
Ja tam w mojej oktavce mimo ze silnik slaby, spalilem i sprzeglo i kolo dwumasowe. Wystarczylo troche gazu 2x na kostce zmrozonej - temp wzrosla, docisk pekl, sprzeglo spalone, a kolo dwumasowe fioletowe
13zbyszek13 - 12-03-2010, 05:35
ja narazie w swoim nie miałem problemu ze sprzęgłem nie będę się martwił na przyszłość
|
|
|