To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] PROBLEM Z 3 BIEGIEM ?

MATi1G - 08-03-2010, 13:32

zenek_bb napisał/a:
poduszki nic do tego nie będą miały, linki od drążka do skrzyni są w pancerzu który jest ich punktem 0 jak w rowerze, to czy przekręcimy kierownicę nic nie zmieni oprócz ew. tarcia

tu bym polemizował, jak mocowanie skrzyni i poduszki jest walniete to biegi beda wchodzić z obciązeniem ,jak sie przesuneła mogą nie wejsc, wiem bo tak miałem, jak kupisz ori poduszki bieg wchodza dobrze ,ale jak założysz jeszcze sztywniejsze poduszki np. poluretanowe wtedy wchodza jak w masło....

nie musi to być akurat to ale moze, wtedy przy wkładaniu biegu powinno być słychać pukniecia delikatne...

jak olej nie był zmieniany to polecam redline 75W90 jedyny słuszny do tych skrzyń reszta to shit ,sam na takim śmigam na zimny jak to na zimny ale po rozgrzaniu bajka...

sprawdz te , cięgna

viader napisał/a:
Teraz mam zamontowaną skrzynię od 7bolta i ciągnie do 90-95.

ja mam 7 bolt'a i 100-105 do 7rpm osiągam... :p

viader - 08-03-2010, 14:52

barteski napisał/a:
luki20j, super a nieorietójesz sie jak wyglada temat przy 100 kmh na 5 biegu??
bo mnie strasznie denerwóje jak lece autostrada tak 2-3 godziny a ten tam kreci 160kmh ponad 4000tys, rpm
crolls, dokładnie tak na budziku a rzeczywista dwie inne spr


Z opisu wynika, że masz 2 auta, bo inaczej nie widzę sensu wkładania skrzyni od NA do turbo. Dokładnie już nie pamiętam jakie były dokładnie obroty ale skrzynia z 6 bolta jest o wiele dłuższa. Kiedyś się zapomniałem przy wyprzedzaniu i pocisnąłem na 3 biegu do prawie 180 (może trochę mniej, zerknąłem już po wrzuceniu 4 biegu). Na 4 biegu przy licznikowych 210 było trochę ponad 5000 obr. Nie wiem po co w tej skrzyni jest 5 bieg :lol: Po mieście przez ponad rok wrzuciłem go kilka razy...Tylko 1 bieg jest taki sam, na każdym innym jest jakieś 1000-1500obr. mniej niż przy skrzyni 7bolt. W trasę ta skrzynia jest lepsza, mniejsze obroty, no i lepiej się wyprzedza bo długi 3 bieg. Niejednokrotnie przy 70-80km/h redukowałem do 2 biegu i ogień do 120...Jednak skrzynka 7bolt lepiej się sprawuje w mieście i lepsza jest dynamika.

barteski - 08-03-2010, 20:14

tak pytam z ciekawosci czy ktos przerabiał ten temat i jak sie to spisuje teoretycznie skrzynia od diesla powinna byc wytrzymalsz niż zwykłej ecli
a pytanie mi sie nasuneło jeszcze z technikum jak kolesie bawili sie golfem 1.8 gti i tram mieli wiecznie problem ze skrzynia jak nie biegi to łozyska konczonc na mechanizmie rórznicowym na asfalcie az zesmy wspólnie podpasowali skrzunie od 1.9td tylko to vw tam sie od 20 lat nic miezmieniło nawet rozrósznik pasował .
stad moje pytanie viader, własnie nie sztuka obnirzyc obroty kosztem dynamiki
tak mam dwa oba 6 bolt jutro kukne ile mój osiaga mniej wiecej :P

viader - 09-03-2010, 07:45

Zawsze na dłuższej skrzyni dynamika lekko spadnie, podobnie będzie ze skrzynią od diesla. Nie jest to jednak jakis znaczny spadek dynamiki, pewnie dziesiętne sekundy gorzej do 100. Zależy gdzie więcej się poruszasz, na trasę napewno lepsza jest ta dłuższa skrzynia, choć na jednej i drugiej ecli i tak jest głośne i męczące podczas dłuższej jazdy.
zenek_bb - 09-03-2010, 12:06

skorzystam z okazji i zapytam czy są jakieś problemy z założeniem skrzyni 6 bolt do 7 bolta ? bo mam skrzynię 6 bolt w ideał stanie ;p
viader - 09-03-2010, 12:46

Kiedyś ktoś na forum pisał, że od 6 bolta do 7 bolta nie pasuje skrzynia ale skoro u mnie siedzi na odwrót to nie wiem w czym problem.
MATi1G - 09-03-2010, 15:57

skrzynia od 6 bolt'a ma podobno troche inna obudowe, na łączeniu z blokiem silnika z tego co mi wiadomo ,tak słyszałem bo ktoś kiedyś miał taki problem ze nie chciało wejsc przez jeden wysuniety fragment obudowy, podobno uciął i założył,ale ile w tym prawdy...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group