Nasze nieMiśki ;-) - Subaru Forester 2,5XT MY05
drd1812 - 10-03-2010, 12:39
Fajny turbo kredens pogratulować
Anonymous - 10-03-2010, 14:15
Gratuluje zakupu
W jakiej kondycji masz tylne zawieszenie samopoziomujące tzn. czy się poziomuje ?
Od tygodnia czasem bujam się nowym autem for Ester ale w dizelu. To już nie to samo co 2,5l 230KM.
Kiedy pierwsza regulacja luzu zaworowego ?
cns80 - 11-03-2010, 08:30
No widzę żeś dobry wózek nabył. Wpadaj na spota jak będzie cieplej to go obejrzymy
Anonymous - 11-03-2010, 11:12
Tylny zawias w super kondycji A co do luzu zaworowego to nie wiem, a kiedy trzeba to robic? Wiem ze koszt wysokawy tej regulacji
A na spota postaram sie podjechac jak sie zrobi cieplej
Anonymous - 12-03-2010, 18:56
Wysoki ponieważ trzeba rozbierać ciutke gratów.
Wiem że w ASO starego skasowali około 1200 zł. Ale to wiesz robocizna, zniżki itp.
A jak masz w bojlerze to luz musisz kontrolować co wymiane oliwy. W innym wypadku kontrola (organoleptyczna) jest przewidziana wg. książki co 60 tysi.
Czyli np. w naszym for Esterze nastapiło to po czterech latach eksploatacji. Z tymi rzeczami jest jak z dobrymi mechanikami i elektrykami od Miśków. Trudno ich wyszukać. A jak są to cena jest podobna jak w ASO. Więc nie ma co oszczędzać wg. mnie.
Maretzky85 - 13-03-2010, 09:09
Cichanos napisał/a: | Wysoki ponieważ trzeba rozbierać ciutke gratów. |
Znaczy wytargać silnik
Anonymous - 28-02-2013, 12:29
Mały update
Moc 268km i 422nM
A i już 90kkm nalatałem od kupna
PZDR
karolgt - 01-06-2013, 23:26
teraz zauważyłem że ktoś na Mitsu ma Forestera i to w jedynej słusznej wersji
jaki masz teraz przebieg i jak użytkujesz ten samochód?
Oglądałem takiego, jeździłem chyba z 3...oczywiście 2,5XT w manualu. Auto genialne....tylko odpuściłem bo przeraziła mnie awaryjność tych silników, rozmawiałem nawet z kilkoma szefami różnych serwisów Subaru (w tym znanego 4turbo) i niestety wszyscy mi odradzili te silniki, bo jak padnie to koszt dość znaczny, a reguły nie ma
JCH - 02-06-2013, 11:51
karolgt napisał/a: | i to w jedynej słusznej wersji
....
wszyscy mi odradzili te silniki, | Bo jedynie słuszny to był 2.0 XT
karolgt - 02-06-2013, 13:02
JCH napisał/a: | wszyscy mi odradzili te silniki, | Bo jedynie słuszny to był 2.0 XT [/quote]
177 KM?
JCH - 02-06-2013, 13:34
karolgt napisał/a: | 177 KM? | Chyba więcej. 158 KM ma 2.0 wolny ssak.
Chociaż, patrząc tu http://www.4forester.pl/i...-forester-2005/ wygląda na to, że w serii 177 KM ale ponoć niezniszczalny i możliwość modyfikacji w górę.
karolgt - 02-06-2013, 13:50
177 a modyfikacjami można dojść ewentualnie do tego co 2,5XT ma w serii.
tylko że koszt (info od firmy 4turbo) w granicach 10-15k
dowiadywałem się, bo mi się bardzo Forester spodobał. Niestety Subaru w tych latach ma strasznie słaby wybór i dziwne konfiguracje.
H6 3.0 pali sporo, do tego jak się założy LPG, to trzeba co 30-40tys km trzeba regulować zawory co też kosztuje koło 2-3 tys
Inny "prawie" ideał, czyli Outback 3.0 H6 występuje tylko w automacie który go bardzo spowalnia.
Krzyzak - 03-06-2013, 09:43
karolgt napisał/a: | Oglądałem takiego, jeździłem chyba z 3...oczywiście 2,5XT w manualu. Auto genialne... | ja jeździłem dokładnie egzemplarzem drucika i właśnie ta przejażdżka spowodowała, że odpuściłem sobie forestera - dla mnie się nie nadaje do jazdy... przyśpiesza tak sobie (jak na silnik turbo), w środku głośno i łokcia nie ma o co oprzeć
piszę poważnie - bardzo się rozczarowałem
galant ea jak dla mnie jest pod każdym względem lepiej stworzony (poza rdzą )
karolgt - 03-06-2013, 10:15
Krzyzak napisał/a: | przyśpiesza tak sobie (jak na silnik turbo) |
6.3 do setki to jest tak sobie? (czy tam 6.0 różnie podają)
kurde widze że nie tylko ma mnie to nie robi aż takiego wrażenia, bo dla przeciętnej osoby 10 do setki to już wyczyn
Krzyzak - 03-06-2013, 13:08
karolgt napisał/a: | 6.3 do setki to jest tak sobie? | nie zaglądałem do książki - jechałem tym autem
może z gazem w podłodze reaguje lepiej, ja się wyleczyłem - na szczęście
|
|
|