[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Regulacja TPS
radek79 - 06-01-2011, 20:24
adm78 przez TPS nie ustawia się obrotów jałowych silnika to jest tylko ściema dla mechanika i tyle
obroty masz prawidłowe a winą za trzęsącą się budę odpowiadają już z użyte poduszki silnika
wilukce - 06-01-2011, 23:27
adm78, przejrzyj sobie te dwa tematy, dużo się dowiesz.
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=60
http://forum.mitsumaniaki...t=33071&start=0
Ogólnie rzecz biorąc TPSa nie powinno się ruszać. Jeśli już dojdzie do tego, to trzeba go ustawić dokładnie. W ASO powinni umieć to zrobić. Co do wolnych obrotów to inna śruba jest za nie odpowiedzialna. Przeczytaj to co wrzuciłem wyżej. Pzdr
adm78 - 07-01-2011, 14:55
Witam
Dzięki za słowa wyjasnień, szczególnie drugi link od wilukce duzo mi rozjaśnił czy więc wychodzi na to, ze wczesniej mechanik przestawił lekko TPSa adekwatnie do nominalnego położenia klapy przepustnicy po czyszczeniu i ustawił go dobrze pewnie na miernikach, gdyż w ASO odczyt z kompa na MUTII bez żadnych regulacji wskazał od razu poprawną wartośc napięcia???? z tego co pamietam to pokazało 520 mV na biegu jałowym, to chyba poprawna wartość??. Zatem czy faktycznie nie było potrzeby w ASO odkręcać i regulowac TPSa? Odnosnie wolnych obrotów to po odłaczeniu aku na 10 min obroty trzymają sie póki co jak chciałem na około 750 (wyregulowali je w ASO przez srubke SAS obserwując obroty na MUTII).
pozdrawiam!
|
|
|