To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Regulacja TPS

radek79 - 06-01-2011, 20:24

adm78 przez TPS nie ustawia się obrotów jałowych silnika to jest tylko ściema dla mechanika i tyle
obroty masz prawidłowe a winą za trzęsącą się budę odpowiadają już z użyte poduszki silnika

wilukce - 06-01-2011, 23:27

adm78, przejrzyj sobie te dwa tematy, dużo się dowiesz.
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=60
http://forum.mitsumaniaki...t=33071&start=0

Ogólnie rzecz biorąc TPSa nie powinno się ruszać. Jeśli już dojdzie do tego, to trzeba go ustawić dokładnie. W ASO powinni umieć to zrobić. Co do wolnych obrotów to inna śruba jest za nie odpowiedzialna. Przeczytaj to co wrzuciłem wyżej. Pzdr :-)

adm78 - 07-01-2011, 14:55

wilukce napisał/a:
adm78, przejrzyj sobie te dwa tematy, dużo się dowiesz.
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=60
http://forum.mitsumaniaki...t=33071&start=0

Ogólnie rzecz biorąc TPSa nie powinno się ruszać. Jeśli już dojdzie do tego, to trzeba go ustawić dokładnie. W ASO powinni umieć to zrobić. Co do wolnych obrotów to inna śruba jest za nie odpowiedzialna. Przeczytaj to co wrzuciłem wyżej. Pzdr :-)


Witam

Dzięki za słowa wyjasnień, szczególnie drugi link od wilukce duzo mi rozjaśnił :) czy więc wychodzi na to, ze wczesniej mechanik przestawił lekko TPSa adekwatnie do nominalnego położenia klapy przepustnicy po czyszczeniu i ustawił go dobrze pewnie na miernikach, gdyż w ASO odczyt z kompa na MUTII bez żadnych regulacji wskazał od razu poprawną wartośc napięcia???? z tego co pamietam to pokazało 520 mV na biegu jałowym, to chyba poprawna wartość??. Zatem czy faktycznie nie było potrzeby w ASO odkręcać i regulowac TPSa? Odnosnie wolnych obrotów to po odłaczeniu aku na 10 min obroty trzymają sie póki co jak chciałem na około 750 (wyregulowali je w ASO przez srubke SAS obserwując obroty na MUTII).

pozdrawiam!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group