To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Uszczelnienie GÓry?

ROMEL - 05-05-2005, 07:06

Pocenie sie 4G15 w okolicach bagnetu jest caaałkiem normalnym zjawiskiem.... raz że wyciągając i wkładając bagnet robimy to bezpośrednio do bloku, dwa że gumka bagnetu może być juz lipna - a tam bezpośrednio działają rozrzuty oleju...

Proponuje malą przeróbkę i zastosować rurkę tóra byłaby wyprowadzona na wysokoś głowicy... wszystko z pomyślunkiem!!! aby pomiar pziomu był dobry....-chodzi oczywiście o długość bagnetu...


Pozdro

Anonymous - 05-05-2005, 10:29
Temat postu: hmmm
Witajcie....
ja w moim 4g15 po przebiegu ok 300kkm zmieniałem uszczelniacze, i przy tej okazji robiłem przgląd silniczkowi. Stwierdzam jednak iż faktycznie paneweczki były śliczne gładzie także....ale nieoglądnołem tego dokładnie i teraz żałuje ..ma przebieg ok 450kkm i stuka mi sworzeń na tłoku a właściewie w tłoku...szlag mnie trafia......ale tak będę narazie jeźzdził bo przecież to w niczym nieprzszkadza a to moje drugie autko...

ROMEL - 05-05-2005, 14:53

Jesteś pewien że to sworzeń?? jak to sprawdziłeś??

Po przebiegu 450kkm możliwe jest, że tłok złapał luz w cylindrze i to włąśnie jest stuk który słyszysz... takie typowe klakanie na wolnych obrotach...
Łapanie luzu na tłokach to dość znana przypadłość niezadbanych silników 1,6 16V na jednym wałku rozrządu (92 - 96 i dalej)

Sworzeń bardzo rzadko łapie luz, musiałby mieć jakieś przejścia w sensie - bliskie spotkania tłoka z zaworami itd... wtedy mógłoby po jakimś przebiegu ujawnić sie stukotami dość metalicznymi na połączeniu sworzeń-tłok...

Pozdro

Anonymous - 05-05-2005, 16:14
Temat postu: wolne...
Sęk w tym że na wolnych pracuje idealnie....klank pojawia sie przy 2.500 do 3000 i potem znika
i co o tym powiesz?

Hubeeert - 05-05-2005, 16:50

Jak rozbierałeś silnik to trzeba było wymienic panewki i śruby korbowodowe na nowe. To nie są elementy wielorazowego użytku niestety a jak ostatnio przekonał się Romel nie zakłada się po raz drugi tego czego nie zakłada się po raz drugi zgodnie z instrukcją...

Klang przy tych obrotach oznacza dla mnie jedno - silnik do remontu- oczywiście po wykluczeniu wszelkich przyczyn typu luźne blachy śruby itd.

Anonymous - 05-05-2005, 17:24
Temat postu: hmmm
Silnik grama oleju niebierze, więc jak na razie go nieruszam. Panewki były jakby wczoraj założone ale możliwe ze i tu tkwi błąd...mea Culpa
Hubeeert - 05-05-2005, 17:28

Niekoniecznie panewki ale same śruby mają wytrzymać moment dokręcasnia 1 raz a później jest to dział nauk ścisłych z gatunku "cholera wie"...
ROMEL - 06-05-2005, 06:57

Hubeeert napisał/a:
To nie są elementy wielorazowego użytku niestety a jak ostatnio przekonał się Romel nie zakłada się po raz drugi tego czego nie zakłada się po raz drugi zgodnie z instrukcją...


ŚWIĘTE SŁOWA nawet bardziej święte - i powiem wam że dokłanie bez żadnego ale.... zaczyna sie w nie wierzyć ak coś pierdyknie i narobi bigosu...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group