Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] obroty spadają niemal do dna
Grzesiek12a - 01-04-2010, 13:04
torba
u mnie obroty do zera spadają gdy wciskam sprzęgło przy zmianie biegu oraz na jałowym i czasami gaśnie oraz zapala się kontrolka ciśnienia oleju - nie wiem co robić na komputerku wyszło ok i każdy mówi że carisma tak ma - ale nie da się jechać
[ Dodano: 01-04-2010, 13:05 ]
może ktoś ma jakiś pomosł co s tym zrobić
torba
robertdg - 01-04-2010, 14:36
Grzesiek12a, czyszczenie przepustnicy, jej regulacja, później nauka ECU, to nie jest normalne to co opisujesz
wichura1 - 01-04-2010, 14:59
Grzesiek12a napisał/a: |
.....nie wiem co robić na komputerku wyszło ok i każdy mówi że carisma tak ma - ale nie da się jechać
[ Dodano: 01-04-2010, 13:05 ]
może ktoś ma jakiś pomosł co s tym zrobić
torba |
Silniczek krokowy, Carisma tak nie ma, chyba że zepsuta. Po odpaleniu aż do rozgrzania moja Carisma ma około 1500 obrotów, a po rozgrzaniu na wolnych obrotach nie schodzi poniżej 800 obrotów, niezależnie czy klimatronik się włącza czy nie. Zmień mechanika przy 1.6 komputerek nie jest potrzebny, tutaj masz sposób odczytywania błędów: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981.
Grzesiek12a - 01-04-2010, 15:31
dzięki - ale ja mam 1,8 GDI i tam podobno silniczka krokowego nie ma tylko reguluje wszystko przepustnica - czekam na podpowiedź
torba
Saqu - 01-04-2010, 16:57
w GDI też da rade wymrugać, gdzieś na forum było opisane jak
wichura1 - 02-04-2010, 08:01
Chyba jestem ślepy, że przeoczyłem ten opis 1,8 GDI. Przepustnica do czyszczenia lub wymiany.
robertdg - 02-04-2010, 11:06
Grzesiek12a, GDI do 99t miało silniczek krokowy, po 99r była całkowicie elektroniczna przepustnica, jednakże nie zmienia to fakty, że przepustnice w tych silnikach sa bardzo podatne na zanieczyszczenia i trzeba dbać o ich czystość, patrz mój pierwszy post
|
|
|