Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] Brak ssania
MAłY - 08-05-2010, 22:00
Ppiotr napisał/a: | sprubuj zadusić lub włącz klimę |
heh. Chciałbym,ale nie mam klimy
Ppiotr - 08-05-2010, 22:21
a to weź kolesia poproś ty troszkę przyduś na 3 biegu do 500 obr powinno się włączyć jak sie włącza to jest ok
pawelsonx - 08-05-2010, 22:27
według serwisówki elektrozawór odpowiadający za podbicie wolnych obrotów załącza się w 2 przypadkach
1 kiedy włącza się klima
2 wtedy kiedy temperatura cieczy chłodzącej wynosi poniżej 15 stopni Celsjusza
MAłY - 08-05-2010, 23:26
Ppiotr napisał/a: | troszkę przyduś na 3 biegu do 500 obr powinno się włączyć jak sie włącza to jest ok |
no własnie sprawdziłem i nie działa. Dziwi mnie to, ze jeszcze w dzien kiedy prowadziłem cari na ustawienie kąta wtrysku wszystko śmigało. Po odebraniu od magika juz nie.
pawelsonx - 09-05-2010, 10:12
MAłY napisał/a: | Ppiotr napisał/a: | troszkę przyduś na 3 biegu do 500 obr powinno się włączyć jak sie włącza to jest ok |
no własnie sprawdziłem i nie działa. Dziwi mnie to, ze jeszcze w dzien kiedy prowadziłem cari na ustawienie kąta wtrysku wszystko śmigało. Po odebraniu od magika juz nie. |
500 obrtow to wskazówka prawie na 0 jest mała kreseczka po 0 to 500 obrtów
a jaka temperatura była na zewnątrz przed ustawieniem kata wtrysku a jak jest teraz że nie działa
Napisałem że działa to tylko poniżej 15 stopni Celsjusza
I o co ten szum bo nie rozumiem zimny diesel może mieć nawet 600 obrotów bo nasze ecu nie reguluje dawki paliwa tylko kąt wtrysku czyli moment kiedy następuje wtrysk paliwa.
MAłY - 09-05-2010, 13:24
było nie więcej niż 10' przed i po wizycie u mechanika.
A dusiłem go nawet do zgaśnięcia i linka nic nie bryknęła
pawelsonx - 09-05-2010, 13:40
zmostkuj vacuum na mieszek i sprawdź czy zaciąga
przesuń dźwignie na pompie i czy obroty wzrastają być może namieszali coś w ustawianiach pompy
jakie masz obroty na zimnym silniku
duszenie nic nie daje ecu załącza wraz z klima albo poniżej 15 stopni
do regulacji wolnych obrotach jest mechanizm w pompie
Ppiotr - 09-05-2010, 23:48
poszukaj może jak coś robili to się wtyczka jakaś wypieła bo dziwna sprawa a co do przyduszenia to sprawdzałem i jak przyduszę silnik to podnosi obr może jakiś wężyk dziurawy się złamał
pawelsonx - 10-05-2010, 00:15
z tabelki wynika że podbicie obrotów nie działa powyżej 1000 obr/min
nie zadziała też kiedy silnik ma obroty między 800 -850
lppbgn - 10-05-2010, 11:20
walczę z tym od jakiegoś czasu i też po regulacji kąta przestało działać
"zmostkuj vacuum na mieszek i sprawdź czy zaciąga" - jak to zrobić??
jak ręcznie podbijam na pompie to obroty rosną
pawelsonx - 10-05-2010, 12:03
Przed hwilą byłem na dworze i zrobiłem eksperyment
temperatur płynu poniżej 15
start silnika obrotów około 650 włożyłem dystans miedzy dźwignie gazu i obroty były trochę za środkiem miedzy 0 a 1000 obrotów czyli tak około troche ponad 750 obrotów i mieszek po około 2 sekundach odpuścił. potem wyjmowanie dystansu i wkładanie powodowało załączanie i wyłączanie mieszka natychmiastowo.
zrobiłem eksperyment jeszcze raz jak silnik był nagrzany i obroty startowały od środka i mieszek nie hulał
czyli w moim samochodzie mieszek nie załacza się jak obroty sa blisko biegu jałowego czyli 800
MAłY - 15-05-2010, 22:52
pawelsonx napisał/a: | jakie masz obroty na zimnym silniku |
przy odpaleniu na zimnym mam ok 550,nie wiecej jak 600obr. U mnie elektrozawór nie dostaje sygnału zeby zadziałać. Napiecie dochodzi 12v i jak mase zapodam z kabla to wszystko działa jak należy. Więc pytanie skąd ten elektrozawór dostaje sygnał,że ma działać: a)czujnik temp.silnika, b)czujnik wskażnika temp., c)komputer przez jakiś inny sensor? Pytam bo ewidentnie elektrozawór nie dostaje masy.
[ Dodano: 15-05-2010, 22:54 ]
lppbgn napisał/a: | walczę z tym od jakiegoś czasu i też po regulacji kąta przestało działać |
a może faktycznie tutaj wpływ ma kąt wtrysku
pawelsonx - 16-05-2010, 10:40
550 to zdecydowanie za mało czyli wskazówka obrotomierza jest troszeczkę nad zerem.
to prawie gaśnie. Bo wykluczam że źle odczytałeś wskazania z obrotomierza jak to robi większość użytkowników .
Co do tego zaworu to zaraz poszukam w manuale
z 23 pina z ecu jest sterowny
złóż reklamacje bonie jest kąt żle ustawiony.
musi być to denerwujące jak wskazówka przy odpalaniu jest prawie na 0
|
|
|