To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Tuning - Alufelgi

Krzyzak - 02-10-2006, 21:02

nie pasują...
Anonymous - 02-10-2006, 21:39

do tych felg auto musi byc obnizone bo inaczej wyglada jak wyglada :D
Matejko - 02-10-2006, 21:46

arturro napisał/a:
bo inaczej wyglada jak wyglada :D


jak audi lukasza przed zglebieniem - nazywaj sprawy po imieniu :D :P

Anonymous - 07-10-2006, 13:33

Witam Mitsumanów :)

A co sądzicie o Alutec Storm ? Chce zalozyc do gala sedana, 16". Chyba kolega Kochaj ma takie.. ktos jeszcze ? Ciekawe jak z ich trwałościa w porownaniu do innych.

Zastanawiam sie nad oponami do nich, 205/50 ale nie wiem na jakiego producenta sie zdecydowac, moze znacie jakies strony z testami opon?

pozdr

holden

piwkotom - 07-10-2006, 19:04

Witanko :D

holden napisał/a:
A co sądzicie o Alutec Storm ? Chce zalozyc do gala sedana, 16". Chyba kolega Kochaj ma takie.. ktos jeszcze ? Ciekawe jak z ich trwałościa w porownaniu do innych.

Kochajj jezdzi na nich po Wrocku, i to jest chyba najlepszym testem :twisted: :mrgreen:

holden napisał/a:
Zastanawiam sie nad oponami do nich, 205/50 ale nie wiem na jakiego producenta sie zdecydowac, moze znacie jakies strony z testami opon?

www.opony.com i www.opony.pl
Tam sa opinie uzytkownikow i nie ukrywam ze akurat ja sie nimi sugeruje przy wyborze opon.

pzdr

Karwoś - 07-10-2006, 20:05

Mi tam odradzono alesio ze względu na jakość - od razu powidziano że jak chce dobre to AEZ albo OZ. No kupiłem Dezent V - w każdym warsztacie mówiono mi że są lepszej jakość niż alessio - jak na razie pół roku jazdy-parę nieprzyjemnych spotkań z krawężnikami i białostockimi dziurami (tych jest więcej niż krawężnikóI i nie ma problemu. Wyważają się też bez problemu.
Anonymous - 20-10-2006, 23:12

Ja ujeżdzałem ponad rok OZ Racing (z nimi też sprzedałem samochód) - i mogę je z czystym sumieniem polecić. Felgi wyważone były tylko na początku, a potem przy okresowych kontrolach kompletnie nic się nie działo. Pozatym są twarde i trzebaby było się naprawdę postarać żeby je choć trochę wgiąć.
Anonymous - 25-10-2006, 17:58

Dołączę się do temtu z pytaniem. Jak jest przymocowany do felgi znaczek z logo Mitsubishi. Coś mi sie poluzował i trzeba by go jakoś umocować solidniej. Czy on jest przyklejany a może na wcisk, nie chciałbym czegoś uszkodzić bo to original
Anonymous - 26-10-2006, 00:00

kazda felga na srodku ma dziore wiec wybij ten znaczek jakims srubokretem (od srodka po zdjeciu felgi) i sprawdz czy sie odkleja od tego kapselka nalepka ze znaczkiem, czy moze plastyk sie wyrobil, czy moze drut rozszerzajacy kapsel sie scisna.
wszystko zalezy jak ten kapselek jest umocowany.

Gene - 08-01-2007, 08:04

Witam,
co sadzicie o 20" felgach do Pajero Sport. Mam taka wizje ale nie wiem czy to ma sens. Do felg chcialbym dodac opony F1 Wrangler Good Year. Pomijajac koszty samych kol interesuje mnie trawlosc i zgodnosc z wymogami technicznymi. 20 cali to juz nie przelewki no i szerokosc opony sporo wzrasta. Moze ktos juz bawil sie w takie kapcie.

Anonymous - 08-01-2007, 08:13

widzialem mnostwo pajero na 20 calach (i wiekszych) i zyly.
w terenowkach jest ten komfort ze seryjne opony maja ogromny profil wiec go zmniejszajac mozesz wkladac analogicznie wyzsza felge - tak to ma sie z technicznego punku widzenia.
z praktycznego to zalezy od ciebie, wiadomo w teren nie pojedziesz (szkoda felg), dziory trzeba omijac, krawezeniki rowniez.
ja jezdze na felgach o 2,47cm mniejszych czyli 19 w limuzynie i wszystko jest ok, a z koleji w duzej mierze zalezy od stylu jazdy.
reasumujac jesli jestes w stanie "podolac" takiemu stylowi (wolny przejazd przez dziory, czasem trzeba wysiasc i wytlumaczyc innym niecierpliwym dlaczego przejazd przez skrzyzowanie tyle tobie zajmuje) to smialo zakladaj.
tak jak w reklamie: wyglad bezcenny :D

Matejko - 08-01-2007, 08:45

arturro napisał/a:
reasumujac jesli jestes w stanie "podolac" takiemu stylowi



ale jak wpakuje jakies felgi typowe do terenowek to raczej dziury im nie straszne, chyba nawet przy 20 calach zostanie jeszcze sporo opony, jak tam seryjnie sa chyba jakies 17 225/65

Gene - 08-01-2007, 08:55

Tak profil sie zmniejsza ale i szerokosc zwieksza. W Pininie mialem na lato 17" terenowe CW z Good-Year Wrangler F1 225/55 R17 97W. Felgi byly solidniejsze od firmowych a szescioramienny wzor bardzo ladnie gral z malym Pajero. Jezdzilem tym autkiem w lekkim terenie i po dziurach tez (niestety). Wszystko bylo w porzadku a calosc spisywala sie poprawnie. Jedyny minus to to, ze 17 minimalnie wystawaly za blotkin. Jak sytuacja bedzie wygladac kiedy z 16 standardowych przesiade sie na 20. Opory tarcia, naprezenia w ukladzie kierowniczym, spalanie i parametry jezdne zostana podobne, pewnie nie. O wyboje i teren bardzo sie nie martwie nawet przy 20 bedzie troche gumy na profilu.
Matejko - 08-01-2007, 08:58

Sprawdzilem sa:
245/70R16 / 16x7J

to przy takich zakladasz felgi 20'' i opony 225/55-60 albo 245/50-55 a to wcale nie jest az tak zle


a wygladac bedzie musialo grubo :mrgreen:

[ Dodano: 08-01-2007, 08:01 ]
Gene napisał/a:
Opory tarcia, naprezenia w ukladzie kierowniczym, spalanie i parametry jezdne zostana podobne, pewnie nie


jesli ci sie obwod i szerokosc kola nie zmieni to czemu by sie mialo zmienic cokolwiek innego?? jedynie to to ze jezeli dasz profil 55 zamiast 70 to costam w zawieszeniu sie moze szybciej wytluc ale to jest terenowka tam nie ma sie co wytluc

Anonymous - 08-01-2007, 09:05

wiec w czym problem, tak dobierasz et i szerokosc opony aby nic nie wystawalo.
przy 20 najwezsza to 245, nie wiem jak z terenowymi gumami typu scorpion lub wrangler ale przy szosowej 245 R20 to prawie zyletka (czyt. taka cienka).
zmieniajac profil zmieniasz tylko mase resorujaca (chyba o to chodzi, bo za dobrze nie pamietam) ogolnie mowiac mniej gumu mniej resoru i to ma wplyw na zaiweszenie, nic wiecej.

edit he matejko jak my identycznie myslimy, nie byl moj ojciec przypadkiem w twoich stronach x lat temu :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group