To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Sport - [3.0 V6] Jazda 4x4 po asfalcie

gołąb - 05-08-2010, 11:09

radek3miasto napisał/a:
odnośnie pytania do tylnego mostu to nie mam blokady hmm a co ona daje ? i jak często jej używacie ?
-blokada tylnego mechanizmu różnicowego...sprawia ona że obydwa tylne koła zostają spięte na sztywno-czyli kręcą się z tą samą prędkością, i nie działa mechanizm różnicowy...
przydatne tylko w terenie.

radek3miasto napisał/a:
nie wiem po co robią sporty z napędem wyłącznie na tył ?
noo.bez kitu niezła porażka :?
Berni - 05-08-2010, 11:48

radek3miasto napisał/a:
nie wiem po co robią sporty z napędem wyłącznie na tył ?

duże wygodne, bezpieczne kombi bez czochrania w terenie :biggrin:

gołąb - 05-08-2010, 13:24

Berni napisał/a:
duże wygodne, bezpieczne kombi bez czochrania w terenie

duże, bezpieczne, paliwożerne kombi...

radek3miasto - 05-08-2010, 20:38

dzięki ale nie do końca rozumiem teraz co mi daje samo 4H ? przy zmianie z AWD ? bez blokady tylnego mostu ?hmm :?
gołąb - 05-08-2010, 21:50

radek3miasto napisał/a:
nie do końca rozumiem teraz co mi daje samo 4H ? przy zmianie z AWD ?
blokuje mechanizm różnicowy między osiowy(między tylnym , a przednim mostem..)i rozkład sił jest po 50 % na każdą oś...jadąc na awd się wacha...
radek3miasto - 06-08-2010, 09:18

wielkie dzięki, tak mi chodziło po głowie, ale nie miałem pewności :)
to fajnie mieć jeszcze dodatkowe blokady na tył i na przód ? chyba fajnie? ale tego się nie dowiem bo nie mam i pewnie sytuacja w terenie musi być ciężka żeby to wszystko zastososwać

gołąb - 26-08-2010, 17:21

radek3miasto napisał/a:
fajnie mieć jeszcze dodatkowe blokady na tył i na przód ?
Niestety w pajorkach tylko blokada tyłu w serii występuje...Moim zdaniem bardzo fajnie jest to mieć :p nawet jak miałbym opcję do wyboru-ss bez blokady mostu,a es z blokadą mostu, to wybrałbym es.
Co do blokady na przód i tył to LC hdj80 miały seryjnie.....fajna sprawa

Sir Stanczyk - 14-01-2016, 13:36

Gene napisał/a:
Z tym nigdy to przesada. Byly i sa Pajero Sport ze skrzyniami Super Select. Praktycznie unikaty ale od czasu do czasu mozna cos trafic. Ciezko jest wyczaic ale mozna taki samochod dostac. Najczesciej sa to auta z USA.


Hmm jeśli dobrze rozumiem to mi się taki model trafił ;)
Mam Montero (więc amerykańska wersja) i to sprowadzany z ameryky.
By przełączyć na 4H czy 4L to muszę się zatrzymać, dać na N, nie mogę podczas jazdy.
Więc dobrze rozumiem, że mam SS a nie ES i moge po asfalcie bez niszczenia niczego jeździć? Oczywiście nie cały czas, bo po co? (a dlaczego nie?:D)
Dzięki za odpowiedź i sorry za lamerskie pytanie, ale dopiero się wszystkiego uczę i chcę się nauczyć mojego nowego autka ;)

TangoKK - 14-01-2016, 18:03

Sir Stanczyk napisał/a:
Mam Montero (więc amerykańska wersja) i to sprowadzany z ameryky.

By przełączyć na 4H czy 4L to muszę się zatrzymać, dać na N, nie mogę podczas jazdy.

Więc dobrze rozumiem, że mam SS a nie ES i moge po asfalcie bez niszczenia niczego jeździć? Oczywiście nie cały czas, bo po co? (a dlaczego nie?:D)


Musisz się zatrzymać jeżeli masz ES czyli easy select, SS czyli super select pozwala na jazdę po czarnym 4x4 i można zapinać w czasie jazdy.

Sir Stanczyk - 14-01-2016, 18:24

Muszę manuala dorwać i samemu doczytać w takim wypadku, bo sam już nie wiem jak mam.
Tzn poprzedni właściciel mi powiedział, że żeby zmienić to muszę (lepiej) żebym się zatrzymał i wtedy zmieniał (pierwsza właścicielka mu to powiedziała ;) )
Jutro do pracy sobie wezmę manuala i poczytam :) (tam chyba powinno być napisane co mój model ma ;) )

TangoKK - 14-01-2016, 19:40

Sir Stanczyk napisał/a:
Muszę manuala dorwać i samemu doczytać w takim wypadku, bo sam już nie wiem jak mam.
Tzn poprzedni właściciel mi powiedział, że żeby zmienić to muszę (lepiej) żebym się zatrzymał i wtedy zmieniał (pierwsza właścicielka mu to powiedziała ;) )
Jutro do pracy sobie wezmę manuala i poczytam :) (tam chyba powinno być napisane co mój model ma ;) )


Pozycje wajchy napędów w SS - super select to "2H", "4H", "4HLc" i "4LLc" jeżeli masz inaczej to znaczy, że masz ES

Heilsberg - 15-01-2016, 07:05

W ES 4H też dopina się bez zatrzymywania. Zatrzymać się trzeba do 4L.
Sir Stanczyk - 15-01-2016, 07:09

TangoKK napisał/a:
Sir Stanczyk napisał/a:
Muszę manuala dorwać i samemu doczytać w takim wypadku, bo sam już nie wiem jak mam.
Tzn poprzedni właściciel mi powiedział, że żeby zmienić to muszę (lepiej) żebym się zatrzymał i wtedy zmieniał (pierwsza właścicielka mu to powiedziała ;) )
Jutro do pracy sobie wezmę manuala i poczytam :) (tam chyba powinno być napisane co mój model ma ;) )


Pozycje wajchy napędów w SS - super select to "2H", "4H", "4HLc" i "4LLc" jeżeli masz inaczej to znaczy, że masz ES


Dzięki za łopatologiczne wytłumaczenie :) Mam ES :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group