To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Ile najlepiej na obrotomierzu ??

DJ Fazi - 18-11-2010, 19:54

Panowie,
Diesla mam pierwszy raz w życiu, jest teraz na "dotarciu" do ilu obrotów go kręcić i przez jaki przebieg, no i do ilu po dotarciu go kręcić. Jedni piszą do 2000 obr/min to maks.
W tym wątku jest napisane ze lajtowa jazda przypieka łopatki.

Pozdrawiam

rezon - 18-11-2010, 21:08

na dotarciu to tak bez czerwonego pola, raczej poniżej 3tys. obr., dużo poniżej 2tys. to męczenie silnika - turbinę zaczynasz czuć od ok. 2tys., najlepiej bez długiej jazdy ze stałą prędkością. A po dotarciu, to jak chcesz - ale od czasu do czasu warto dać popracować turbinie dla profilaktyki zapiekania sterowania geometrią. Ładny opis tego co się może dziać z turbiną jest na forum paska http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4086
mitsu00 - 18-11-2010, 21:13

rezon napisał/a:
na dotarciu to tak bez czerwonego pola, raczej poniżej 3tys. obr., dużo poniżej 2tys. to męczenie silnika - turbinę zaczynasz czuć od ok. 2tys., najlepiej bez długiej jazdy ze stałą prędkością. A po dotarciu, to jak chcesz - ale od czasu do czasu warto dać popracować turbinie dla profilaktyki zapiekania sterowania geometrią.

Teraz jak wracałem ze Szwecji z przyczepą 1500kg to na piątym biegu 85-90km/h pyrkał mi na 1900-2000 obr/min w trasie. Spalanie w przedziale 10-11 l/100km.

rezon - 18-11-2010, 21:21

mitsu00, ty masz już dotarty :)
mitsu00 - 18-11-2010, 21:54

rezon napisał/a:
mitsu00, ty masz już dotarty :)

No fakt, nie zauważyłem..... 4 LESZKI za dużo :D

Grzesq - 18-11-2010, 22:16

Ja jeżdziłem przez pierwsze 2000km do 3tyś obrotów, po 2000km wymieniłem olej i śmigałem już normalnie. Pierwsze 1000km zrobiłem w trasie - w większości na tempomacie, więc go nie męczyłem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group