To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant kombi 2.0GLS `98

eggforever - 17-02-2012, 19:06

Hugo napisał/a:
Jak zamontujesz sprężyny obniżające do max. 40 mm to amortyzatory moga zostać seryjne.


Dzięki. Wydaje mi się, że 40mm załatwi sprawę, jak będzie kasa w kieszeni to będę dokładniej pytał co i jakiej firmy najlepiej.


Hugo napisał/a:
Drobny papier ścierny, 5 min. roboty i spokój na kilka tygodni :wink:


Możesz dokładniej napisać co z tym papierem? Pasy mnie trochę denerwują a skoro prosta naprawa to bym się za to szybko zabrał.

Hugo napisał/a:
Mam to samo z lewej strony. Dziwne są te stuki, nie? Takie "stukozgrzyty"? Z ciekawości jakiej firmy jest banan z uszkodzoną tuleją?


Firmy nie znam, podejrzewam jakiś chiński zamiennik. Gdy kupiłem galanta to właśnie ten banan był wstawiony nowy. Kupiłem używkę ori i wysyłam ją do szczecina na regeneracje. Dźwięk jest straszny - takie metaliczne głośne stukanie.

Hugo - 18-02-2012, 00:17

eggforever napisał/a:
Wydaje mi się, że 40mm załatwi sprawę
40 mm załatwi sprawę tak, że strach będzie w ogóle ruszyć autem. Przedni zderzak będzie kilka cm od ziemi. Szukaj używanych sprężyn z SE, Eibach -30 mm.
eggforever napisał/a:
Możesz dokładniej napisać co z tym papierem?
Urywasz kawałek papieru ściernego, który zmieści się w przelotkę pasa na słupku i odpowiedniej długości abyś mógł pociągać go tam i z powrotem. No i czyścisz ten syf z przelotki (zajrzyj pod pas w przelotce a dowiesz się o co chodzi).
Psikus - 18-02-2012, 09:56

Fajny wagon. Powodzenia w realizacji planów życzę 8)
jacekxx - 18-02-2012, 13:06

To mamy bardzo podobne galanty. Ja na wiosne przymierzam sie do zrobienia tylnych nadkoli. Teraz walczę z kołem pasowym wału.
m6riano - 19-02-2012, 12:53

eggforever napisał/a:
- czasem mi szarpie na gazie, zwłaszcza w okolicy 1500-1800 obrotów oraz wysokie spalanie w cyklu miejskim (14l/100km);

Kiedy wymieniałeś przewody WN razem z fajkami?
Albo same fajki?
eggforever napisał/a:
- chyba regulator napięcia gdyż podczas dodawania gazu rozjaśniają się światła

to chyba normalka
eggforever napisał/a:
i na biegu jałowym mam bardzo niskie obroty

Jak niskie? 650-700?
eggforever napisał/a:
Dodatkowo chcę wymienić oświetlenie kokpitu na białe ledy

Daj znać to coś doradze...

eggforever - 19-02-2012, 23:57

jacekxx napisał/a:
To mamy bardzo podobne galanty. Ja na wiosne przymierzam sie do zrobienia tylnych nadkoli. Teraz walczę z kołem pasowym wału.


Niedługo odbieram furkę i wrzucę fotki po zrobieniu nadkoli.
Jeśli się nic nie zmieni to impreza będzie mnie kosztowała około 530zł za stronę w tym 150 wspawanie, 250 lakierowanie i 130 reperaturka.

m6riano napisał/a:
Kiedy wymieniałeś przewody WN razem z fajkami?
Albo same fajki?.


Nigdy, szczerze to nie pomyślałem o tym.

m6riano napisał/a:
Jak niskie? 650-700?


Nie pamiętam ale na tyle niskie, że trzęsie trochę budą. Nie mam teraz samochodu bo jak pisałem jest u blacharza i zobaczę jak go odbiorę.

m6riano napisał/a:
eggforever napisał/a:
Dodatkowo chcę wymienić oświetlenie kokpitu na białe ledy
Daj znać to coś doradze...


Czytałem temat o zmianie. Chyba sobie poradzę ale jak nie to będę uderzał. Dzięki za chęci

m6riano - 20-02-2012, 03:11

eggforever napisał/a:
Czytałem temat o zmianie. Chyba sobie poradzę ale jak nie to będę uderzał. Dzięki za chęci

Bardziej miałem na myśli"czego nie kupować" niż "jak to zmienić/założyć";-)

Hugo - 20-02-2012, 09:17

eggforever napisał/a:
Nie pamiętam ale na tyle niskie, że trzęsie trochę budą. Nie mam teraz samochodu bo jak pisałem jest u blacharza i zobaczę jak go odbiorę.
Jak go odbierzesz to nie zwracaj zbytnio uwagi na obroty, bo po odłączeniu akumulatora będą świrować.
eggforever - 23-02-2012, 01:04

Hugo napisał/a:
eggforever napisał/a:
Wydaje mi się, że 40mm załatwi sprawę
40 mm załatwi sprawę tak, że strach będzie w ogóle ruszyć autem. Przedni zderzak będzie kilka cm od ziemi. Szukaj używanych sprężyn z SE, Eibach -30 mm.


Dziś odebrałem swój samochód i jestem załamany. Prześwit między oponą a błotnikiem jest 11cm a gdy będę chciał założyć niższy profi to będę miał jeszcze większy prześwit? Odległość zderzaka od ziemi jest dużo większa, Nie wiem czy te -30 coś dadzą.

eggforever napisał/a:
Możesz dokładniej napisać co z tym papierem?
Hugo napisał/a:
Urywasz kawałek papieru ściernego, który zmieści się w przelotkę pasa na słupku i odpowiedniej długości abyś mógł pociągać go tam i z powrotem. No i czyścisz ten syf z przelotki (zajrzyj pod pas w przelotce a dowiesz się o co chodzi).


Niestety to nic nie dało, problem jest chyba w mechanizmie gdyż pomiędzy przelotką a mechanizmem pasy leżą luźne.

m6riano napisał/a:
Jak niskie? 650-700?


Patrząc na to, że od 0 do 1000 obrotów są tylko trzy podziałki to obroty na jałowym mam w graniach 500-600. Dopiero gdy przekroczą tak 800-850 to budą nie trzęsie i słychać, że silnik pracuje jak należy.

Psikus napisał/a:

Fajny wagon. Powodzenia w realizacji planów życzę 8)


Dzięki, jak mitsu na coś nie zachoruje, to plany wypalą.

m6riano - 23-02-2012, 01:06

zegary nie sa tak dokładne..musisz podpiąć pod kompa..np. od gazu...tam ci pokazuje co jednego obrotu...
Hugo - 23-02-2012, 09:22

eggforever napisał/a:
Niestety to nic nie dało, problem jest chyba w mechanizmie gdyż pomiędzy przelotką a mechanizmem pasy leżą luźne
A nie klinują się pasy w przelotce? Nie załamują się?
sveno - 23-02-2012, 10:17

eggforever napisał/a:

Niestety to nic nie dało, problem jest chyba w mechanizmie gdyż pomiędzy przelotką a mechanizmem pasy leżą luźne.
problem leży w brudzie!!!! Mój pas też się nie zwijał, też czyściłem przelotkę i nic to nie dało, jak się wkurzyłem na maksa to zdemontowałem cały pas (trzeba zdjąć jeden plastik ze słupka i odkręcić 3 śruby) wrzuciłem go na kilka godzin do wanny z wodą i proszkiem do prania (ale sam pas, nie mechanizm) a potem szczota i szorowanie. Potem na grzejnik i suszenie, następnego dnia po zamontowaniu pas działał lepiej niż się spodziewałem, chciał mi zęby powybijać przy zwijaniu.
Nie trzeba demontować pasa, mozna go czyścić w aucie, ale musisz poczekać na cieplejsze dni żeby miał gdzie wyschnać, choć ja wychodzę z założenia, że warto czasami jest rozebrać więcej, żeby się mniej narobić :)

KaWu - 23-02-2012, 15:43

eggforever napisał/a:
Patrząc na to, że od 0 do 1000 obrotów są tylko trzy podziałki to obroty na jałowym mam w graniach 500-600. Dopiero gdy przekroczą tak 800-850 to budą nie trzęsie i słychać, że silnik pracuje jak należy.


Te podziałki nie są proporcjonalne. Zauważ, że jedna kreska jest grubsza :)

Hugo - 23-02-2012, 20:12

sveno napisał/a:
po zamontowaniu pas działał lepiej niż się spodziewałem, chciał mi zęby powybijać przy zwijaniu
Jak długo?
sveno - 23-02-2012, 22:07

Hugo napisał/a:
sveno napisał/a:
po zamontowaniu pas działał lepiej niż się spodziewałem, chciał mi zęby powybijać przy zwijaniu
Jak długo?

Czyściłem w okolicy 1 listopada ubiegłego roku i działały idealnie do samego końca-czyli do wymiany na bananowe. Te bananowe też z miejsca przed zamontowaniem zostały wyprane, zobaczymy jak długo będzie ok, ale tak jak powiedziałem łatwo jest je zdemontować, więc jak coś bedzie nie tak to znowu pranie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group