Pajero Pinin - Pajero Pinin 1.8 - Co to jest za silnik
Sokon - 26-04-2010, 22:57
Nie no ale na poważnie, bo opini tyle co modeli i nimi jeżdżących, nie stać mnie na samochód który się sypie, a do miska z tego co czytałem dokładać wcale dużo nie trzeba, a pozatym poprostu się zakochałem w tym samochodzie .
Co wybrać, co wybrać?
Grelu - 27-04-2010, 01:45
Wybierz super select - to zawęża Ci wybór do 1.8 GDI i 2.0 GDI
Hudini - 27-04-2010, 07:33
Zupełnie obiektywnie.
Trudno znaleźć auto 7-8 letnie z reduktorem które jest mało zjechane lub nie jeździło w terenie... Pomyśl , każdy kto wcześniej jeździł tym autem kupował je po to z reduktorem, aby jeździć w terenie, zależnie od temperamentu albo szalał, albo jeździł z głową.
MPI ma stały napęd - wydaję się emerycki... powiem szczerze, każdego bym zaskoczył, bo tym autem umiejętnie jeżdżąc dużo można. Ja je kupiłem żeby się nie martwić o przełączanie trybów w zimie, jak jest gdzieś ślisko to i tak moje mpi przejedzie bo jest napęd na cztery kapcie.
Odpowiedz sobie na jedno pytanie: czy chesz szaleć autem na rajdach, w terenie, jeśli tak to kup se Vitare - tym przynajmniej pojeździsz. Jeśli nie to MPI jest fajnym rozwiązaniem.
turysta - 02-05-2010, 08:36
Kupiłem 9 letnie auto z reduktorem i nie wygląda na zajechane i chyba nie szalało w terenie bo opony ma typowo szosowe na których strach zjechać z asfaltu. Tak więc warto zwrócić uwagę na jakich oponach jeżdził poprzedni właściciel.
|
|
|