Sigma/Diamante Techniczne - Broki do sigmy
zuku19 - 06-05-2010, 10:18
wojtas021180 napisał/a: | Zakładając najgorszy scenariusz, będziesz musiał wyciągnąć skrzynie, bo dwie zaślepki w bloku są pomiędzy skrzynią a silnikiem. Miejmy nadzieje, że będzie bardziej optymistycznie. |
No to mnie nie pocieszyłeś
Jeśli tak będzie to muszę sprawdzić kompresję na garkach
wojtas - 06-05-2010, 10:44
Niema co wybiegać w przyszłość, zrób to co widać potem będziemy gdybać co dalej.
Będzie dobrze.
Zajc3w - 06-05-2010, 20:25
zuku19 napisał/a: |
Jeśli tak będzie to muszę sprawdzić kompresję na garkach |
Skoro odpala "na dotyk" to będzie OK.
Ze skrzynią jest trochę zabawy, jedna śruba jest zabunkrowana w przedniej łapie silnika. Ile ja się jej naszukałem.......
zuku19 - 06-05-2010, 22:17
Zajc3w napisał/a: |
Skoro odpala "na dotyk" to będzie OK.
Ze skrzynią jest trochę zabawy, jedna śruba jest zabunkrowana w przedniej łapie silnika. Ile ja się jej naszukałem....... |
Odpala na dotyk,chodzi na wszystkich, ale bez płynu.
Zajc3w - 07-05-2010, 19:45
zuku19 napisał/a: |
Odpala na dotyk,chodzi na wszystkich, ale bez płynu. |
Czyli sprężaniem się nie przejmuj, i uważaj, żeby nie przegrzać.
zuku19 - 14-05-2010, 00:19
Nie wiem czy kogoś interesuje ten temat , ale mimo wszystko podzielę się i pochwalę
Nabiłem nowy brok z przodu , nie mam termostatu , chłodnica w fatalnym stanie , ale ,,,,,,
odpalił ze strzału , chodzi na sześciu,kopa ma , nie wywalił wody , włączył wiatrak, silniczek chodzi jak zegareczek, aż miło posłuchać , jednak mam mieszane uczucia , daje delikatny jasny dymek na zimnym silniku , przy temp+22C na powietrzu, ale teeennnnnn dźwięk pracy i przegazowanie ,,, eehhh nie do opisania , aaaaa zapomniałem chyba pompa wody do wymiany , na zgaszonym podcieka , na odpalonym nie. Mimo wszystko jestem
wojtas - 14-05-2010, 07:08
Możliwe że uszczelniacze zaworów powoli puszczają olej.
Andrew - 14-05-2010, 07:42
zuku19 napisał/a: | daje delikatny jasny dymek na zimnym silniku | pojeździj trochę i po jakimś czasie popatrz czy dymi. U mnie w colcie też dyma puszcza, dziś rano np. przy temp 17 stopni. Przyjdzie lato i nie będzie dymił
lukasz12 - 14-05-2010, 21:19
zuku19 napisał/a: | Nie wiem czy kogoś interesuje ten temat , ale mimo wszystko podzielę się i pochwalę
Nabiłem nowy brok z przodu , nie mam termostatu , chłodnica w fatalnym stanie , ale ,,,,,,
odpalił ze strzału , chodzi na sześciu,kopa ma , nie wywalił wody , włączył wiatrak, silniczek chodzi jak zegareczek, aż miło posłuchać , jednak mam mieszane uczucia , daje delikatny jasny dymek na zimnym silniku , przy temp+22C na powietrzu, ale teeennnnnn dźwięk pracy i przegazowanie ,,, eehhh nie do opisania , aaaaa zapomniałem chyba pompa wody do wymiany , na zgaszonym podcieka , na odpalonym nie. Mimo wszystko jestem
|
Dobrze wiedzieć że raczej się udało. Ale jak Ci pompa wody leci to nie szalej tylko przygotuj się na wymianę..., wiem że to nieskromne ale jakbyś miał 24V to dopiero by miała kopa
Zajc3w - 14-05-2010, 21:33
zuku19 napisał/a: | Nie wiem czy kogoś interesuje ten temat , ale mimo wszystko podzielę się i pochwalę
Nabiłem nowy brok z przodu , nie mam termostatu , chłodnica w fatalnym stanie , ale ,,,,,,
odpalił ze strzału , chodzi na sześciu,kopa ma , nie wywalił wody , włączył wiatrak, silniczek chodzi jak zegareczek, aż miło posłuchać , jednak mam mieszane uczucia , daje delikatny jasny dymek na zimnym silniku , przy temp+22C na powietrzu, ale teeennnnnn dźwięk pracy i przegazowanie ,,, eehhh nie do opisania , aaaaa zapomniałem chyba pompa wody do wymiany , na zgaszonym podcieka , na odpalonym nie. Mimo wszystko jestem
|
Cieszę się, że się udało. Jak to na 100% pompa to niestety do wymiany jak najszybciej.
Dymek, o ile nie zalatuje spalonym olejem jest niegroźny.
zuku19 - 14-05-2010, 21:43
Zajc3w napisał/a: |
Cieszę się, że się udało. Jak to na 100% pompa to niestety do wymiany jak najszybciej.
Dymek, o ile nie zalatuje spalonym olejem jest niegroźny. |
Właśnie nie czuć w spalinach spalonego oleju ,ale jest gryzący tak jak przy za bogatej mieszance.
|
|
|